Audi RS Q3 posílilo v rámci faceliftu o třicet koní. Stovku dá za 4,8 s

Audi RS Q3 posílilo v rámci faceliftu o třicet koní. Stovku dá za 4,8 s

Audi RS Q3 je tak trochu utajené auto. Svou premiéru si odbylo na autosalonu v Ženevě 2013 coby vůbec první SUV v řadě RS, ale od té doby jako by se po něm slehla zem. Aktuálně ovšem přichází facelift, který konkrétně pro vrcholnou verzi znamená více výkonu a lepší dynamiku.

Ženeva 2013 | SUV | Premiéry | Autosalony | Sportovní auta | Audi | Příslušenství | Design

Audi RS Q3: první RS mezi SUV Audi naživo

Pod kapotou stále zůstává pětiválec o objemu 2,5 litru. Původní parametry 228 kW (310 k) a 420 Nm aktuálně vzrostly na 250 kW (340 k) a 450 Nm. Zrychlení z nuly na stovku se zlepšilo na 4,8 s a maximální rychlost je omezena na 250 km/h. Audi Q3 RS dostalo také sportovní výfuk s nastavitelnými klapkami.

Kromě RS se facelift dotkl i běžných verzí. Model Q3 vstoupil na trh v roce 2011, takže už pomalu nastal ten správný čas. Nové verze poznáte podle přepracované masky chladiče inspirované novou generací Audi TT, jiné jsou také světlomety (ty mohou být kompletně diodové) a měnily se rovněž koncové svítilny.

Kupé | Audi | Byznys

Audi TT nové generace dorazilo na český trh s cenou od 999 900 Kč

Všechny motory samozřejmě plní normu Euro 6, přičemž nabídka klasických variant startuje na 88 kW (120 k) a končí u 162 kW (220 k). Modernizované Audi Q3 dorazí na trh v únoru 2015, v případě RS Q3 uvádí Audi první čtvrtletí příštího roku. My vám brzy přineseme první podrobnější jízdní dojmy. Na RS Q3 se těšíme. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků