Audi RS Q3 performance: Ještě vyšší výkon, stovka za 4,4 s

Audi přestavuje další přiostřenou verzi s označením „performance“. Po RS6 a RS7 došlo na crossover RS Q3. Také ten dostane v rámci provedení performance vyšší výkon a tedy i lepší jízdní dynamiku. K vidění bude kde jinde než na autosalonu v Ženevě.

Audi Performance: 605 koní pro modely RS6 Avant a RS7 Sportback  

Audi Performance: 605 koní pro modely RS6 Avant a RS7 Sportback  

Audi RS Q3 používá benzinový pětiválec, který ve standardním provedení disponuje parametry 250 kW (340 k), 450 Nm, a který zvládne nejvyšší rychlost 250 km/h a akceleraci na 100 km/h za 4,8 s. RS Q3 performance nabízí ze stejného motoru lepší hodnoty. Maximální výkon dosahuje na 270 kW (367 k) a točivý moment vrcholí na 465 Nm. To v praxi znamená zlepšení sprintu na 100 km/h o 0,4 s a posunutí nejvyšší rychlosti o 20 km/h.

Pětiválcové Audi RS Q3 je zatraceně rychlý crossover [první dojmy]

Pětiválcové Audi RS Q3 je zatraceně rychlý crossover [první dojmy]

Motor spolupracuje se sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol. Na přání můžete do auta dostat také podvozek s adaptivními tlumiči. RS Q3 performance má navíc na karoserii matně titanové doplňky (masku, lišty oken, kryty zrcátek), k dispozici je také nový modrý metalický lak Ascari a dvacetipalcová kola s pěti dvojitými paprsky.

RS Q3 performance bude další z premiér ženevského autosalonu. Na český trh by se měl vůz dostat zhruba v dubnu. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků