Audi RS Q3 a RS Q3 SB mají české ceny. SUV se 400 koňmi zvládnou až 280 km/h

ACE  |  09. 12. 2019 17:15

Není to málo??? Kdyby to jezdilo kus přes 300 tak to pomalu u nás začne dávat smysl, ale jen 280?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 12. 2019 18:06

Podle reakcí předpokládám, že těch "kus přes 300" jsi zvolil moc nízko.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  09. 12. 2019 19:51

Podle tvé "logiky" u nás nedává smysl všechno nad 40kw, protože to je výkon, který u nás stačí na dosažení dálničního limitu.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  09. 12. 2019 20:04

On psal evidentně ironicky, jestli ti to nedošlo.

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  09. 12. 2019 20:20

Právě proto, že to psal ironicky a tou ironií se snaží zesměšnit výkonná auta jsem napsal to co jsem napsal..

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 12. 2019 07:27

Děkuji za tyto komentáře. Je to ale marný boj. Většina lidí bude brát majitele těchto aut jako vrahy, protože limity jsou limity.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 09:27

Jako vrahy je bereš jedině asi ty, vícekrát jsi zdůraznil jak bazíruješ na dodržování předpisů, jinak o vrazích nikdo nic nepsal. Ironická poznámka se týkala jen kombinace max rychlosti vs typu auta vs prostředí ve které rychlejším autům čím dál méně přeje (třeba Mirek co celkem v pohodě pochopil). No co, za pár let tu máme minimálně on-line sledování a už to bude celkem jedno.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 12. 2019 11:31

Plus minus limity dodrzuju. Ne vždy, ale většinou ano. Ja, na rozdíl od tebe, neposuzuji lidi podle toho, v čem jezdí, ale jak jezdí. A v poslední době ani to ne, protože důvod nějaké rychlé jízdy nemusí být shodný s domněnku v mé hlavě.
I ti, kteří mají auta s vysokými výkony mají třeba rodiny, respektují ostatní a nechtějí, aby se jim nebo druhým něco stalo. To, ze někdo jezdí v luxusních autech vůbec neznamená arogantní chování.
Zrovna teď jsem byl svědkem extrémního najizdeni a vyvražďování v podání člověka v Peugeotu 508 SW te starší generace. Takže o výkonech to není.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 12. 2019 12:11

508 SW je pro vetsinu lidi tady nedostizny luxus.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 13:11

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 13:17

Na rozdíl od tebe neposuzuju, to sis vsugeroval a špatně pochopil, popisoval jsem jevy co vidím kolem sebe a dal jsem i příklad k čemu se dá přirovnat, jaké poměrné zastoupení a proč a jak se z některých jevů stane klišé. Ale je pravda, trochu to přiživím

Odpovědět  |   | 

uklidněte se, vím , že je zima a něco je v garáži zazimováno , ale vemte si pilový diagram a zkuste se podívat kolik by točil ten motor při 300km/hod, tak by se muselo vyměnit nějaký kolečko nebo talíř s hruškou.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 19:08

Ale já nikde nepsal že je nutný jet furt na jedničku

Odpovědět  |   | 
Pavel  |  10. 12. 2019 09:32

"Většinu lidí na internetu", kam si jeden závistivec napíše padesát příspěvků pod různými nicky neberu nijak vážně. Skutečná většina, tedy lidé kteří si reálně pořizují auta, by měla zcela opačný názor a kdyby si mohla dovolit pořídit a provozovat drahé a výkonné auto, tak po něm okamžitě skočí.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 17:33

To mi povídej, nedávno jeden srab co jinak píše běžně, dokonce začal reagovat bez n., aby to jako nebylo on, neberu vážně ani hodnocení co evidentně stojí některejm za tu námahu aby si je naklikali ve větším množství sami.

Odpovědět  |   | 

tys měl včera jaký nick?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 19:15

jestli já tak furt stejnej

Odpovědět  |   | 
ACE  |  09. 12. 2019 21:04

Záleží u jakého auta, někdy může být i 50, ale to už je na hraně

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 12. 2019 07:29

Tak výrobce může udělat auto se 400k a omezit maximální rychlost na 150km/h. Technicky to asi nebude problém. Horší bude najít zákazníka, který to bude akceptovat.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  10. 12. 2019 08:25

a) vacsina beznej populacia, vratane majitelov, nie je schopna tie auta na spicke vykonu, a aj vyrazne nizsie, zvladnut

b) sudiac podla mnozstva amg/S/M nalepiek a zvycajneho osadenstva za volantom si ludia tie auta kupuju kvoli nalepke, nie kvoli vyuzivaniu vykonu. Stretnut ostre verzie v lete na zimnych gumach nie je rarita.

c) v realnych podmienkach je vykon tychto aut vyuzitelny minimalne. Rozpravky typu 'vykon = aktivna bezpecnost' neberiem, plati totiz bod a.

d) v Japonsku take obmedzenie existuje - vykon sa uvolni automaticky len na uzavretych tratiach. Ale holt, to je Japonsko.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 09:35

Je to marný boj, když každej kdo sem píše dokáže jezdit totální pilu a dokáže v běžném provozu využít tisíce koní a to pokud možno v co nejhřmotnějším, nejvyšším a co nejvíc nabitějším autě. Pak je potkávám jak jezdí sice rychle, ale bezpečně, což znamená že v obci předjíždějí kolonu alespoň kilem, mimo obec ani nemluvím, ale jak přijdou zatáčky tak je se svým podřadným autíčkem tlačím před sebou a to nejedu žádnou pilu a vidím jen brzdovky-plyn-brzdovky….. atd. asi jedou jako tu pilu a ještě sportovně.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 12. 2019 11:39

A) ano, to určitě. Ale to je jen prezentace faktu. Důvody pořízení takových aut mohou přesahovat naše představy. Láska ke znacce, tradice a historie? Odkaz?
B) ano, přesně bod “a”. Milují a obdivují sportovní divize dané značky. Chtějí si splnit sen. Nikdo je nenutí umět takové auto ovládat na hranici jeho schopností.
C) souhlasím. Ale aktivní bezpečnost je důležitá vždy. Predjizdis kolonu kamionu a přiřití se někdo 230-270 a musíš co nejdříve uvolnit rychlý pruh abys ho neomezoval. Pak se výkon hodí.
D) čekal jsem, kdy přijde Japonsko. Kdybych tu zemi tak miloval, možná bych zvažoval emigraci.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 12. 2019 12:35

A) Urcite se najdou i taci

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 13:19

To C, to je fakt unikátní blábol

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 12. 2019 14:22

Jako ze pak se výkon nehodí? Dává ti to smysl nyní?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 14:31

Výkon se hodí a chápu tu lehkou provokaci a že si na konfrontaci vybral totální pičovinu. A znova, výkon se hodí, ale jeho hodnota by se dala znázornit jako křivka výkon vs ekonomika, smysluplnost a úsilí ho získat.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 12. 2019 14:50

Ten příklad je jasný. Nemám nejmenší právo někomu bránit v jízdě, takže musím co nejrychleji opustit pruh ve kterém nemám co dělat. To je normální příklad využití vysokého výkonu.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 15:18

Na dálnici za sebe vidíš kolik? 300-500 m? Pokud předjíždíš rozdílem alespoň 30km/h manévr trvá kolem 10 vteřin, pokud se někdo opravdu řítí rychlostí i 100km/h rychleji než ty, přiblíží se za více než 10v (konkr. 12-20). Pokud jste oba jakž takž normální a je normální i viditelnost (což je při těchto rychlostech potřeba té normálnosti hlavy), on vidí že je někdo v pruhu a dá minimálně nohu z plynu a ty nebudeš zbytečně blokovat a manévr proběhne naprosto v pohodě a plynule, teda pokud nejsi okupant levého pruhu, díváš se za sebe atd. Takže chápu pokud na to šlápneš že tě to prostě baví, ale z hlediska toho co jsi popsal to je fakt blbost, nehledě na to že tě nikdo nemůže donutit svým porušováním předpisů donutit taky předpisy porušovat. To by taky mohl tvrdit že jsi povinen rychleji jedoucímu uhnout do škarpy, abys chudáka neomezil.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 12. 2019 15:20

Ten priklad je scestny. Pokud jsi predjizdeci manevr zacal predpisove a predjizdis primerenou rychlosti a bezpecne, zaradis se po jeho ukonceni vpravo, abys neomezoval ostatni. Nebudes vysilovat jen protoze za tebou jede HOVADO. A co je to za formulaci opustit co nejrychleji pruh, ve kterem nemas co delat? To je fakt ve vyhlasce?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 12. 2019 15:43

Tak vyhláška už neexistuje. Ale to je jedno. Ten pruh nesmí být použit k trvalé jízdě. Muže se použit jen v případě předjíždění. Pokud předjíždění dokončím, mám povinnost se bezpečně zařadit do pruhu nejblíže k pravému kraji vozovky. Ale nejsem dopravní expert.
Vyšilovat nemusím, ale to hovado (tvá slova) může být zfetovaný a v té chvíli mi je asi úplně jedno jestli on má právo na tak rychlou jízdu nebo ne. On je pro mě ohrožení a zároveň ja pro něj překážka v pruhu, kde nemám co dělat. To znamená, ze všech 435 koní, které mám použiju pro to, abych zmizel.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 15:49

No a co uděláš na normální silnici když tě někdo dojíždí a není kam uhnout?? Začneš se děsit, zase nějaký zfetovaný hovado, proboha já musím ujet i se svými 435 koni, jinak nás všechny rozdrtí. Jedno ti musím nechat, i když se do toho zaplet, stojíš si za svým a pobavíš.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 12. 2019 16:06

Takže stále je to nejasné? Když mohu využít prvek aktivní bezpečnosti - výkon, použiju ho.
Nebo mám toho sráče, co se mi řítí na zadek auta nechat a nedělat nic? Vždyť on tak nemá právo jezdit, on musí jet podle předpisů a bla bla bla a budeme vychovávat, protože naše ego se na to moc těší... jenže milý ACE ... ja jsem normální a nemám psychickou poruchu, abych někomu dělal soudce.

Plus

Když jsem na okresce, tak jedu tak, jak potřebuji... o tom nebyla řeči a ani absurdita tvého příspěvku na tom nic nemění.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 16:17

Ne ne hochu, absurdní je že, že když jedeš na dálnici a někdo tě dojíždí, propadáš panice, dáváš do toho všechno a uhýbáš, ale v daleko nebezpečnější situaci na to kašleš? A prvek aktivní bezpečnosti taky moc nechápeš proto pro něj využíváš naprosto nejnepravděpodobnější variantu. A už vůbec nechápu, co sem pleteš nějaké něčí vychovávání, snažíš se to stáčet bokem, ačkoliv o něčem takovém jsem vůbec nemluvil, další věc co sis vsugeroval a snažíš se mi podsunout. Vymyslels to totální blbost a teď se na to snažíš naroubovat nějakou logiku.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 12. 2019 18:43

Ja jsem nepsal nic o panice. Nikdy v životě jsi se mnou nejel v autě, takže tvé úvahy jsou pouze teorie. Snažím se tu situaci vyřešit a se 40kW výkonu se bude řešit nejen obtížné, ale i nekomfortně.
Vysoký výkon motoru je prostě důležitý prvek aktivní bezpečnosti. V jakékoliv situaci je lepší mít výkon než marně šlapat na pedál a doufat, ze auto zrychlí. Toto platí i pro případ, kdy predjizdis ty sám. Vysoký výkon je zárukou bezpečné jízdy, naopak tuto větu postavit nemůžeš (nízký výkon totiž nikdy nebude zárukou bezpečnosti). To samé jsou výkonné brzdy...

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 19:20

Bod jedna, popisuješ panickou reakci na to když se za tebou na dálnici blíží auto, běžnej člověk prostě začne předjíždění na dálnici s dostatečným rozdílem rychlosti, když se nic v dohledu rychle nepřibližuje, ale to dělá pochopitelně ten co to umí a co je pozornej, kdo tam někomu najede má pak holt panickou reakci.
40kW to není moc, ale o tom jsem nic nepsal.
Zárukou bezpečné nebo nebezpečné jízdy není výkon, ale především řidič, pokud nechápeš takové základy, můžeš jezdit a testovat jak chceš, ale mentálně jsi furt začátečník. Občas vezu kamarády v minibusu, ten jede sotva 120, a zrychluje týden, ale je naprosto bezpečnej.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 12. 2019 19:24

Nic jsi nepochopil. Končím diskuzi. Hezký večer.

Odpovědět  |   | 
Reakce pod tímto příspěvkem se již nevětví
ACE  |  10. 12. 2019 19:52

Naopak, já to chápu dobře, došly argumenty. Jinak si celkem cením že se věnuješ testování aut, kdybys jen nebyl tak zarputilej a když už plácneš blbovinu, tak na ní tak zarputile nebazíroval a nerouboval veškerou logiku abys ji obhájil. Jinak taky pěkný večer. Jo a dovol mi ještě jednu otázku, proč si vždycky přiklepneš pár kladnej hlasů, je to jak automat, pochybuju že by někoho bavilo to číst

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  11. 12. 2019 14:57

Ne. Nedávám ani plusy ani minusy. Z toho už jsem vyrostl.
Udělá ti radost, když připustím, ze významný prvek aktivní bezpečnosti je co nejnižší výkon a mizerná dynamika? Pak bude po tvém.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  11. 12. 2019 16:45

Ne to není po mém, proč chodíš záměrně z extrému do extrému. Mě vadilo slovo "zárukou" ve větě a to, že: "vysoký výkon je zárukou bezpečné jízdy", to prostě v tomto kontextu není pravda, nic víc a nic méně. Kdybys použil větu, že vysoký výkon má kladný smysl pro bezpečnost, pokud řidič ví co dělá, nemám s tím problém. Podívej na motorky, tam má každá lehce nadprůměrná jízdní dynamiku jak supersporty a jsou snad bezpečnější než "motokola"?

Odpovědět  |   | 
ACE  |  12. 12. 2019 10:16

Teď to není o ničem, jen čekám na minusy.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  10. 12. 2019 16:02

Cesi pravy pruh neuznavaji, videt je to zejmena na (polo)prazdne dalnici

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 15:32

A když výkon nemáš a někdo se za tebou žene 270 tak musíš s největší silou šlápnout na brzdu, aby ses z toho pruhu mohl rychle zařadit, nebo nesmíš předjíždět, protože musíš počítat, že se přiřítí kokot a ty bys ho mohl omezit.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 12. 2019 15:53

Ne. V te chvíli proste musíš dokončit předjíždění. To je celé.
Jen proste nemáš v tu chvíli výhodu prvku aktivní bezpečnosti = velkého výkonu a dynamiky.
Co je na tomto nepochopitelného?
Takže bod C) už to dává konečně smysl?

P.S.: neobhajuju nikoho, kdo se chová na silnici nebezpečně!

Odpovědět  |   | 
ACE  |  10. 12. 2019 16:10

Matematika jasně ukazuje, že to smysl nedává. Jezdím po dálnici běžně a že mě někdo dojede při předjíždění se opravdu už párkrát stalo, třeba když předjíždím 5-10 kamionů těsně v závěsu a mezi ně se neřadím (pokud nemám majáky), sice obvykle trochu zrychlím, ten za mnou trochu zpomalí a jedeme dál, roky se mi nestalo, že bych měl pocit ohrožení. Ale jak to řešíš ty, loupneš to mezi kamiony a nebo riskuješ řidičák, protože max. povolená +tuším 40 je automaticky čistírna, takže???

Odpovědět  |   | 

ve francii jsou zase stáhlé motorky a některé nejdou ani odblokovat.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  10. 12. 2019 07:31

Tak po testu tohoto petivalce s filtrem pevných částic je pro mě R5 mrtvý a bezcharakterní motor. Jak jsme miloval jeho zvuk a gradaci výkonu, tak nyní je to jen pohonná jednotka s objemem 2.5l. Nic, za co bych dal své peníze.

Odpovědět  |   | 
expat  |  15. 12. 2019 12:02

....takže dělám dobře, když místo objednávky "na slepo", čekám na testovací jízdu.......

Odpovědět  |   | 
expat  |  15. 12. 2019 12:09

Jaké auto jsi testoval? Protože nové RSQ3 ještě není na trhu...

Odpovědět  |   | 
Lord Jim  |  10. 12. 2019 14:32

Je super mit koncernove zpravy denne z prvni ruky. Diky,koncernova redakce!

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A