Audi RS 7 Sportback může mít 1045 koní! Němci si to ale nechají pořádně zaplatit

Výkon tisíc koní už v dnešní době není výsadou jen těch nejlepších supersportů. S dostatkem peněz to lze dostat i z čtyřdveřového Audi.

Německý úpravce Wheelsandmore se, jak již název napovídá, zabývá výrobou a prodejem prémiových kol pro luxusní automobily. Vedle toho se ale nebojí tuningu motoru a vyrábění zvučnějších výfukových soustav. Jednou za čas pak ukáže, jaký je v jeho režii výsledek.

Aktuálně představuje své provedení aktuální generace Audi RS 7 Sportback. To už je samo o sobě dost ostré auto, které z osmiválce o objemu čtyř litrů doluje výkon 441 kW (600 koní) a chlubí se takřka dynamikou supersportu. Úpravce z Baesweileru si ale myslí, že auto může mířit ještě výš.

Základní vylepšení vozu, tedy Stage 1, spočívá v upravené řídící jednotce, odstranění limitace otáček na volnoběh i zlepšení zvukového projevu. Výsledek pak disponuje výkonem 700 koní a úprava stojí v přepočtu 73.000 Kč. Stage 1+ spočívá v tom samém, jen se výkon zvedne na 740 koní. Cena pak naroste na 96.400 Kč.

Stage 2 za 169.000 Kč přidá k výše zmíněným úpravám lepší sportovní vzduchový filtr a vyšroubuje výkon na 780 koní. U Stage 3 už jsou úpravy rozsáhlejší. Vůz získá nové sání s větším vzduchovým filtrem, nové výfuky a upravenou elektroniku převodovky. Za 299.900 Kč včetně instalace už ale máte 840 koní.

Stage 4 už je záležitost za 462.800 Kč a váš vůz už musí přejít na závodní olej a získá i upravená turbodmychadla. Výsledkem je ale 915 koní. Finální úpravou je Stage 5, kdy váš vůz získá 980 koní, respektive 1045 koní při použití benzinu s oktanovým číslem 102. Stojí to 675.000 Kč.

Pak už stačí jen osadit na auto pořádně velká kola, pokud chcete výsledek jako na fotografiích. Tady však s cenou opravdu pozor, protože třeba edice Underdock UD-1 na fialovém exempláři vyjde na 422.700 Kč. A jste v tom společně s tuningem motoru klidně za milion.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Diskuze (5) Další článek: TEST Volkswagen Crafter 2.0 TDI 103 kW 8AT: Super parťák s obrovským břichem

Témata článku: , , , , , , , , , ,