Nové Audi RS 7 Sportback už koupíte i v Česku. Cena za lepší styl není tak vysoká

Po uvedení kombíku RS 6 Avant do prodeje již české zastoupení Audi zveřejňuje také cenovku čtyřdveřového „kupé“ RS 7 Sportback. Elegán vyjde o něco dráž.

Také nejostřejší varianta modelu A7 Sportback již míří na český trh. Kromě pekelného výrazu v masce je předností RS 7 Sportback hlavně technika ve formě mild-hybridního osmiválce 4.0 TFSI o výkonu 441 kW (600 koní) a točivém momentu 800 N.m, který ve spojení s pohonem všech kol a osmistupňovým automatem Tiptronic zajistí čtyřdveřovému „kupé“ zrychlení na 100 km/h za 3,6 vteřiny a standardní maximálku 250 km/h.

Srovnání s novým kombíkem RS 6 Avant je na místě, jelikož obě auta využívají stejnou techniku a vyrovnají se i po stránce dynamiky. Stylový elegán se svažující zádí a kufrem o objemu 535 litrů však vyjde o nějaké „drobné“ dráž, začíná totiž na částce 3.211.900 Kč. RS 6 Avant (objem kufru 565 litrů) startuje na 3.104.900 Kč.

Ostré Audi RS 6 Avant má české ceny. Supersport s batohem stojí tak akorát

Ostré Audi RS 6 Avant má české ceny. Supersport s batohem stojí tak akorát

A ve standardní výbavě přitom zůstává vše potřebné, rovněž RS 7 Sportback tak dostává adaptivní vzduchový podvozek, progresivní řízení, 21palcová litá kola, základní šedou barvu karoserie Nardo, brzdy s kotouči 420 mm vpředu a 370 mm vzadu, full-LED osvětlení vpředu i vzadu, čtyřzónovou klimatizaci, infotainment s navigací a digitální přístrojový štít, sportovní elektricky nastavitelné a vyhřívané sedačky čalouněné kombinací Alcantara/kůže, zadní parkovací kameru a další.

Samozřejmě, konečná cenovka může zajímavými příplatky stoupat do snad nekonečných výšin. Lákavý je například paket RS Dynamik plus, který za 116.000 Kč posune omezovač rychlosti až na 305 km/h a auto vybaví také samosvorným středovým diferenciálem, sportovním diferenciálem na zadní nápravě a navíc i systémem natáčení zadních kol.

Nové Audi RS Q8 poprvé naživo: Levný brácha Lamborghini Urus musí být trhák!

Nové Audi RS Q8 poprvé naživo: Levný brácha Lamborghini Urus musí být trhák!

Mezi dalšími příplatky lze zmínit metalické laky karoserie (od 34.800 Kč), hlasitější sportovní výfukový systém (40.600 Kč), panoramatické střešní okno (47.900 Kč), asistent nočního vidění (62.400 Kč), laserové světlomety Matrix LED (69.600 Kč), paket s karbonovými díly exteriéru (129.000 Kč), vrcholný audiosystém Bang & Olufsen 3D (176.000 Kč) nebo karbon-keramické brzdy (od 246.400 Kč).

Audi RS 7 Sportback vs. Audi RS 6 Avant: Technická data a české ceny
Model RS 7 Sportback RS 6 Avant
Zdvihový objem [cm3] 3993 3993
Válce/ventily 08.dub 08.dub
Největší výkon [kW/min] 441/- 441/-
Točivý moment [N.m/min] 800/2100-4500 800/2100-4500
Pohon quattro quattro
Převodovka 8A 8A
Max. rychlost [km/h] 305 305
Zrychlení 0-100 km/h [s] 3,6 3,6
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] - 11,5-11,6
Základní cena [Kč] 3.211.900 3.104.900
TEST Audi A3 Sportback 30 TDI S line: Náročné ho získat, snadné s ním žít

Audi A3 30 TDI S line

Čtvrtá generace Audi A3 oficiálně dorazila na český trh. Do testu jsme si vzali zajímavou verzi - kombinaci sportovní výbavy S Line a základního vznětového motoru 30 TDI (85 kW).

dnes | Vladimír Kadera | 2 příspěvky
TEST Ford Kuga 2.5 PHEV: Velmi dobrý plug-in hybrid, jen šitý horkou jehlou

Ford Kuga 2.5 PHEV

Ford oddaloval vývoj nové generace hybridů pro evropské trhy jako ošetření bolavého zubu a na jednom z jeho nejnovějších přírůstků je chvatná práce bohužel tak trochu znát. Stojí ale kvůli tomu vrcholná benzín-elektrická verze nové Kugy nutně za starou belu? Pojďte se podívat.

7.  7.  2020 | Miro Mihálik | 34 příspěvků
Minitest Piaggio MP3 300 HPE Sport: Tak trochu auto, tak trochu skútr, 100% cool

Piaggio MP3 300 HPE Sport

Rádi byste požívali výhod skútru, ale na jednu stopu nemáte řidičák nebo odvahu? Pak doporučujeme tříkolové Piaggio MP3, omlazené a s posíleným motorem.

5.  7.  2020 | Jiří Baborský | 9 příspěvků