Ostré Audi RS 6 Avant má české ceny. Supersport s batohem stojí tak akorát

Petr  |  12. 11. 2019 08:57

“... Za tento balíček si české zastoupení automobilky řekne 3.104.900 Kč. To je necelý milion méně, než kolik stojí slabší model S6 Avant s naftovým motorem pod kapotou.”
Z teto vety by clovek ocekaval, ze slabsi model S6 Avant s naftovym motorem stoji kolem 4mil Kc.
Predpokladam, ze spravne mela veta znit: “ To je necelý milion VÍCE, než kolik stojí slabší model S6 Avant s naftovým motorem pod kapotou.“

Odpovědět  |   | 
Aa  |  12. 11. 2019 09:10

Cena lidova , auto pro masy.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  12. 11. 2019 13:20

Technologický špička, nejlépe jezdící sedan. E-AMG je skvělé, ale nová A7 i A6 jsou ještě o kus dál. Pětkové BMW je hnus, nejen designově, to už jsem obrečel dávno.

Odpovědět  |   | 
tragac  |  12. 11. 2019 13:47

S tou technikou souhlasím, ale co se designu tyče, tak mi přijde, že s touto generaci už audi neví co by. Modely RS byli designove vydařené snad všechny, ale u této generace mi to zavání kýčem ze všech stran

Odpovědět  |   | 
homer  |  12. 11. 2019 14:20

sorta lidi co si je kupuje chce aby nejenom litalo jako z praku ale aby bylo na prvni pohled jasno

Odpovědět  |   | 
tragac  |  12. 11. 2019 14:26

Asi jooo, ale takovej tuzing by me pod střechu nesměl. :D

Odpovědět  |   | 
Jan  |  12. 11. 2019 14:37

Sny vlhké, fanouškovské. Audi A6 skutečně nejezdí lépe než nové 5er, to pardon, jinak prodeje - v ČR -
Prodeje 10/2019 [ks] 10/2018 [ks] 1-10/2019 [ks] v 1-10/2018 [ks]
1.Mercedes-Benz E 123 103 788 1124
2.BMW 5 87 126 654 1074
3.Audi A6 63 35 418 248

Zájem o sedany Audi dlouhodobě upadá, situace A8 už je pak vyložene kritická.

Odpovědět  |   | 
Bican  |  12. 11. 2019 15:25

Prodeje A6 v ČR jsou nezajímavé, tady Audi hodně zdražilo a E a 5er se díky tomu prodávají lépe. V Evropě je to úplně jinak
https://www.auto.cz/nejprodavanejsi-auta-v-ev... ...

Odpovědět  |   | 
Julia  |  12. 11. 2019 16:17

Přejít na http://bit.ly/2jWiN3c... - je skvělá seznamka pro dospělé s inteligentním vyhledávacím systémem, kde najdete partnera pro sex! Prosím. Pouze pro občany USA 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Odpovědět  |   | 
laftan  |  12. 11. 2019 21:01

Good news

Odpovědět  |   | 
Jan  |  12. 11. 2019 16:19

Zajímal by mne čeho článek čerpal, carsales uvádí následující....

Premium large car segment 2019-H1

1 Mercedes-Benz E-Class 56.424
2 BMW 5-series 47.589
3 Audi A6 / S6 / RS6 / Allroad 45.533

Jinak mi to pořád přijde jako špatný výsledek, vezmu-li v potaz, že mercedes S a skoro už i E se pomalu chystají na nové generace, zatímco A8 (která má polovinu prodejů S třídy) je téměř nová a A6 je vyloženě nová....

Odpovědět  |   | 
ZF  |  12. 11. 2019 17:29

Mdlá reakce na plyn u TDI udělá své. Každopádně minulá generace mi příjde hezčí.

Odpovědět  |   | 
.  |  12. 11. 2019 21:23

Pokud je něco kritické, tak jsou to finanční výsledky Mercedesu, který pro letošek sám odhaduje ziskovou marži na 4%, což je horší výsledek než má Škodovka anebo přímá konkurence Audi, kde má být letošní zisková marže 8%. U BMW jsou odhady analytiků 6%. Takže Audi sice vyrábí nejméně aut z D3, ale je v největší vatě. A to je to, co zajímá akcionáře. Co je ti platné zpívat na valné hromadě společnosti, že jsi dosáhl nejvyšších prodejů, když ti vzápětí omlátí o hlavu 4% ziskovost, tedy na prémiového výrobce velmi mizernou.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  13. 11. 2019 00:46

Audi je totiž v pořízení vždy dražší než BMW, slevy dává nižší a z druhé ruky je Audi pořad dražší, lépe si uchováva hodnotu oproti bmw která je dnes poměrně dostupným vozem ... to, ze se nedaří nové A8 neznamená, ze jde o horší vůz, pravé naopak, česky též je trhem bmw, to ví každý.
Audi je momentálně nejlepší co byla. Nové modely pod Lichtem mají konečně netuctovy design a jízdné jsou velmi schopna a technologicky jde o vrchol. Stačí si vyzkoušet novou A7 a pak jdete do 6GT a zjistíte jak je šestka oproti Audine doslova směšné a pitomě auto. Bmw je samozřejmě fantasticky brand ... ovšem z toho co jsme na něm milovali dnes už zbylo sotva 40%, je třeba si přiznat pravdu, i když je to těžké. Audi proste v současné době děla lepší vozy než bmw, což buď tak nebylo, doba se změnila, je třeba to prijmout.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 11. 2019 06:34

Urcite je to 40 %?

Odpovědět  |   | 
kari  |  13. 11. 2019 08:21

Na druhou stranu auto jako M2 CS s manuálem a třílitrem v Audi nenajdeš.

Odpovědět  |   | 
Q5  |  14. 11. 2019 12:28

Na třetí stranu auto jako R8 u BMW nenajdeš ani omylem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 11. 2019 17:14

Na ctvrtou stranu auto jako Unimog u BMW ani Audi nenajdete

Odpovědět  |   | 
B+C  |  14. 11. 2019 19:19

To je sice pravda, ale to jenom poškozuje prémiovou značku. Na hovnocucy, popelářské vozy, stavební auta a jiné náklaďáky mají u VW MAN a Scanii a BMW doufám nikdy nezprzní značku takovým harampádím.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  14. 11. 2019 21:22

Premiovost znacky vice poskozuji kvalitativni kompromisy nebo suv mastodonti

Odpovědět  |   | 
esmo  |  12. 11. 2019 22:54

Možná pro tebe hnus, ale je na tom jízdně o třídu líp, než koncernové Audi ;)

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  13. 11. 2019 00:40

To samozřejmě není, ale myslete si to ... pětka má gumové a tupě řízení, uvnitř vozu litate jak hadr, vozidlo ke ve vyšších rychlostech nervózní a musíte korigovat řízení, brzdy vyloženě slabé s malým nástupem, jsou to spíše praní otce myšlenky. BMW přestalo být ridicskym vozem od minule generace vstupující na trh v roce 2010, tedy skoro deset let. Audi je samozřejmě lepší, jízdné přehlednější, kvalitnější a podvozkove jistější, do komplexnosti jednoznačně bmw porazi. BMW kontruje lepší převodovkou a motorem ... designove je však BMW naprosto chudé a stárne nejrychleji, design se jim nedaří a působí vedle Audi a MB doslova tuctove. Je třeba přiznat, ze na českém trhu žije ze své image.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 11. 2019 09:51

Prosil bych vyjádření o motorech a převodovkách. BMW užívá ve všech modelech ZF, což je vrchol dnešní nabídky, Audi A6 dle většiny recenzí nepochopitelně cuká při rozjezdech a není schopno při plném plynu zařadit řádně pádly vyšší rychlost (to podle mě umí pořádne jen bmw, alfa a jaguar - taky mají všichni ZF).

A pak ty motory, Audi nabízí jediný, slovy jediný benzínový motor, jež má víc než 4 válce. BMW ti nabídne 540 i, 550i, M5 a v naftě na výběr 530d, 540d, 550d - Mercedes pak 350d, 400d a 450 4 matic, 53 amg 4 matic, 63 AMG a 63S AMG.

Audi je motorově někde 5-6 let pozadu, a to můžeš křičet jak chceš. Tomu bych připisoval nízké prodeje víc, než ceně, (kromě toho Audi vždycky poskytovalo obrovské slevy.) Až se audi dotáhne motorově a dá do všech modelů pořádné převodovky, které naladí, aspoň tak ,aby se to přiblížilo Jaguaru nebo Audi, tak se můžem bavit. Ale to ty asi stejně nepoznáš, pokud máš pocit, že Audi je jízdně vrchol...

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 11. 2019 12:37

Ale prdlajs, BMW samozřejmě nepoužívá ve všech modelech ZF. V řadě modelů používá srajdu od Aisinu pro příčnou zástavbu a používá i dvojspojky, viz třeba poslední M3/M4.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 11. 2019 13:28

To jsem nevěděl, v jakých konkrétně modelech je Aisin? Díky.

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 11. 2019 07:59

Třeba 1er.

Odpovědět  |   | 
.  |  13. 11. 2019 12:47

Audi nabízí jediný motor s více než 4 válci? Takže
2.5 TFSI
2.9 TFSI
3.0 TFSI v několika výkonových provedeních
4.0 TFSI v několika výkonových provedeních
5.2 FSI na to nemá BMW vůbec žádnou odpověď
3.0 TDI v několika výkonových provedeních
4.0 TDI na to nemá BMW vůbec žádnou odpověď

Odpovědět  |   | 
Jan  |  13. 11. 2019 13:26

Bavíme se o sedanech střední třídy, a to celou dobu. Takže se mrkni do konfigurátoru A6 a zjistíš, že je tam jeden 6 válec 340 koní a 2 dieselové šestiválce, jeden ten podladěný a pak 286 ps. (teď přidali tu "S diesel verzi").

Odpovědět  |   | 
.  |  14. 11. 2019 08:02

A RS6 neexistuje?

Odpovědět  |   | 
WP  |  14. 11. 2019 08:57

Mela-li by mit 5er posledni generace gumovejsi nez A6, tak jsi v tech autech nikdy nesedel. Paklize ano, jsi nebezpecny sobe i okoli, nebot nejsi schopen absolutne vyhodnotit jizdu.

Dalsi nesmysly, kterymi tu tapetujes opet ukazuji na plakata, prodejce nebo nekritickeho fandu znacky, ktery sice nezna a neumi, ale papouskuje marketingove slinty prodejcu.

6GT neni konkurent A7, tim je 8GC, jakkoliv je drazsi.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  14. 11. 2019 09:26

Ano je to pravda, je to gumové a ve vyšších rychlostech absolutně nečitelné auto s příšerným podvozkem, nepřesným řízením .... na limitu doslova nebezpečné, tam kde Panamera a A7 je v klidové úrovni BMW škube a řidič musí být výrazně ostražitější než u výše zminovaných. 6GT je bohužel omyl jakkoliv dobře míněný ... nová osmička je doslova k smíchu.

Odpovědět  |   | 
Adelic  |  13. 11. 2019 22:39

Napsal nekdo, kdo jezdi ve stare Oktavce. Vubec nevis o cem pises a ver mi. Mam jak nove Audi i BMW. Audi slo pekne do prdele , pri seslapnuti plynu si muzes dat prestavku.Je to auto pro neridice, coz asi jsi.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  14. 11. 2019 09:23

Píšeš absolutní nesmysly ty "řidiči" .... Audi rozseká BMW na prach kdykoliv bude chtít, koneckonců se stačí podívat na řadu testů kde BMW skončilo vždy na chvostu. Je bohužel trpkou pravdou, že kvalitativně je BMW nejhorší za celé roky, designově odpudivé, ale žijící z image značky a ždímající slevami trh .... smutný pohled, dnes zbyli jen zarputilí fanatici neschopni si přiznat realitu jakkoliv je BMW dobré auto jsou zde už prostě lepší a ne o kousek, ale o třídu. Za vším co píši si stojím a je to pravda.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  14. 11. 2019 15:27

Anglicky snad umíš, takže rozumíš, že Mat říká, že Audi vyhrálo, protože je nevšestranější (což tady nikdo nerozporuje), ale:

A) nemá tak ostré řízení jako Bmw,
B) nevíte, co se děje pod předními koly,
C) převodovka je pomalá...

Takže ano, potvrdil vše, co se ti tu snažíme vysvětlit....

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  14. 11. 2019 17:38

To přeci úplně jedno ... Audi je v komplexnosti proste lepší auto, koneckoncu mohu najít další testy, které to jen potvrzuji. Miluju BMW, ale nemohu se smířit s tím co s tou značkou za posledních deset let udelali, konfekčních značku bez přidané DNA kdy o 50% zhoršili jízdní vlastnosti ve jménu tzv. novych zákazníků, Audi naopak pritvrzuje a jde ještě dal. To se zase snažím vysvětlit já, ale je to podobne jako říkat bláznovi, ze je blázen.

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  15. 11. 2019 11:22

Cituji tvůj příspěvek o BMW 5 : "Ano je to pravda, je to gumové a ve vyšších rychlostech absolutně nečitelné auto s příšerným podvozkem, nepřesným řízením"

pak si sem hodil video z carwow, ve kterém autor o Audi A6 říká: nemá tak ostré řízení jako BMW 5, pořádně nevíte, co se děje pod předními koly, převodovka je pomalá, je citelná prodleva mezi sešlápnutím plynu a nástupem výkonu.

Ale my jsme blázni.... Doufám, že Vám na oddělení v pátek vypínají internet, protože buď si ta auta nikdy neřídil, nebo nepoznáš auto od elektrokoloběžky.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  15. 11. 2019 18:47

Proto BMW prohrálo a Audi vyhrálo. Slušná logika

Odpovědět  |   | 
kolchoznik  |  14. 11. 2019 19:05

To je hnus velebnosti a ještě to má určitě falešné výfuky.

Odpovědět  |   | 
Rolf  |  14. 11. 2019 21:49

Ty zajímají dneska jen pár pitomců, do budoucna to bude standard ....No a teď k těm argumentům ... to je složitěšjší vid. )

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Se Škodou Octavia 2.0 TDI Evo poprvé v Česku: Musí být nejlepší. Daří se jí to?

Škoda Octavia Combi 2.0 TDI Evo

Novou generaci Škody Octavia jsme poprvé vyzkoušeli rovnou na českých silnicích. Kombi s motorem 2.0 TDI Evo se tváří jako ideální služebák, navíc model jako takový nemá v rámci automobilky jednoduché poslání.

27.  3.  2020 | Jan Mička | 111 příspěvků
TEST Mazda CX-30 Skyactiv-X 6MAN vs. 6AT 4x4: Revoluční All In One?

Mazda CX-30 2.0 Skyactiv-X

Vznětová, zážehová, přeplňovaná, atmosférická, hybridní. Zdá se to sice k nevíře, ale všechna tato adjektiva popisují kompaktní SUV Mazda CX-30 s „dieselovým benzinem“ Skyactiv-X. Jen ne všechna najednou. Jaká tedy v reálném světě je a jak se liší čtyřkolka s automatem od předokolky s manuální převodovkou?

25.  3.  2020 | Petr Schnagl | 24 příspěvků
Minitest Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT: Stačilo po 5 letech jen posypat pepřem?

Honda Civic 1.0 VTEC CVT

Japonci Hondu Civic lehce vylepšili a poslali zpět na trh se zajímavou cenou. Stačí to ale k tomu, aby vyčnívala nad konkurencí?

21.  3.  2020 | Vladimír Kadera | 125 příspěvků

Nejčtenější články

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště vozů Tatra. Pár z nich je možné zachránit

Na severu Čech leží obrovské pohřebiště voz…

Podobných míst byste našli spousty. Zrovna tady však odpočívá a záchranu (bez)nadějně očekává především hromada starých tatrovek.

26.  3.  2020 | | 31 N/A
Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Octavia zemřel za podivných okolností

Tragická nehoda, nebo vražda? Otec Škody Oc…

Škoda si v rámci 125letého výročí připomíná klíčové osobnosti vzniku automobilky. V případě Ludvíka Kalmy však nelze kromě vyzdvižení jeho důležité role opomenout i jeho tragický odchod.

18.  3.  2020 | | 43 N/A
Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V závodě srazila pilota a praskaly kosti

Tatru 613 proslavil i šílený moment v F1. V…

Ačkoliv měla především zachraňovat, Tatra 623 je do historie zapsána možná nejznáměji jako speciál paradoxně způsobující bolest.

1.  3.  2020 | | 35 N/A
Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem měsíce. Nikdo mu ale nevěnoval pozornost

Škoda poprvé ukázala Enyaq iV už začátkem m…

Při oficiálních prezentacích vozů je dobré všímat si detailů. Naposledy se to osvědčilo při premiéře Škody Octavia RS iV – poprvé jste totiž mohli vidět připravované elektrické SUV Enyaq iV.

6.  3.  2020 | | 41 N/A
Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě verze, zaútočí na Jeep i Land Rover

Nový Ford Bronco odhalen únikem. Má dvě ver…

Fordu utíkají na veřejnost fotky chystaného SUV a off-roadu rodiny Bronco. Potvrzují se tak informace o dvojici různě zaměřených modelů.

10.  3.  2020 | | 7 N/A