Audi RS 6 Avant poprvé naživo: Nový supersport s obřím kufrem má 600 koní!

29 komentářů

Ernie
23. srpna • 22:28

Je tam chyba v rozmere pneu...urcite predne nemaju vyssi profil :-O

Kuk Vykuk
23. srpna • 0:35

Honem to kupujte než vám do toho ty blázni z Vlkohradu nacpou baterky a elektomotor. :-PB-]

Kasl
23. srpna • 9:25

V klidu, tenhle model má takovou tradici (a takovou ziskovou marži), že se bude vyrábět ještě hodně dlouho.

Kuk Vykuk
24. srpna • 2:12

Když myslíš. B-]

Josef Buřt
22. srpna • 15:42

Tvl ...jak u toho Koncernhonzik nabozne kleci! 😂Ten chlapec tak miluje VAG,že by měl mít ve Vlkohradu sochu!

ACE
22. srpna • 9:32

Člověk by řekl že je to celkem prdel, kdyby to vlastně nebylo dost smutný, na Evropu se žene gigantickej průser s omezováním emisí, ale na horní palubě pořád hraje piano a tančí se jako by se nic nedělo.

.
22. srpna • 13:04

Proč průser a proč gigantickej? Chudina prostě bude jezdit mastnou tyčí a ten kdo na to má toho se to nedotkne. Takže makej, uč se, vydělávej, abys patřil do té druhé půlky a nemusel pobrekávat někde na autorevue.

ACE
22. srpna • 13:58

Tys asi moc fištronu nepobral a autíčko ti možná platí rodiče. Zjevně si nepochopil o čem je řeč a jaké to bude mít důsledky a to nejen pro tvoji kapsu (dál asi nedohlídneš), ale pro celou Evropu a průmyslová odvětví. Odhadnul bych tě tak s bídou na nějakýho studentíka fylozofie, tedy v jakoby vzdělaného, ale v podstatě zbytečného. Takhle přiblblou frázi o učení, se většinou říká motivačně dětem, ale jinak je to celkem blbost, všichni známí co měli červnej diplom pracujou, třeba i velmi úspěšně, ale zdaleka se nemůžou rovnat klidně i poloretardům s podnikavým duchem. Možná patříš mezi podobné, v podstatě zbytečné, co kšeftují, okrádají a vychytralým výrazem se snaží ostatní zneužívat. Proč nepoužiješ svůj nick co tu používáš běžné? ;-)

Ben
21. srpna • 17:44

Design je naprosto famozní! Lichte na hrad! Takhle má vypadat agresivní kombík za tři mega ... MB vypadá poněkud blízkovýchodně, BMW a design to už dlouho dohromady (stejně tak jízdní vlastnosti) také nefachá, Hoydonka měl vyrazit už před lety, pokud se dá názbat něšjak design BMW pak banální, obyčejný, naprosto fádní ... přeji čtyřem kruhům návrat na vrchol. Tohle auto má v ruce všechny žolíky.

bzzz
22. srpna • 23:50

Ted uz jen agresivniho bezmozka za volant ;-)

JK
22. srpna • 9:42

S charakterizací současného MB a BMW se určitě dá souhlasit, ale "banální, obyčejný a naprosto fádní" je dlouhodobě definicí Audi. A očividně se na tom v blízké budoucnosti nehodlá nic měnit. Každá kritika, či adorace obsahuje řádný kus fandovství, to je v pořádku, ale Audi to na designu bohužel nepřidá.

chacha
22. srpna • 7:05

Ty mraky fejkových průduchů a falešných výfuků které nám v poslední době Audi servíruje jsou taky famózní?!.B-]

Ben
26. srpna • 10:32

To je bohužel trend, který budou následovat všichni, ve výsledku to nikoho nezajímá.

Ben
21. srpna • 13:41

Král je mrtev ať žije král. Audi jede!!!

Martin
21. srpna • 10:36

Přijde mi to takové laciné. Prostě na to nalepili zvenku pár plastů.

Luise
21. srpna • 9:57

"ovšem nezapomínejme na to, že tady pořád existuje Mercedes-AMG E 63 S 4Matic, který na nejrychlejší kombi od Audi v klíčových oblastech neztrácí." Ten Mercedes je například rychlejší ( 0-100 3,5 s 0-200 11,6 s) a má i skoro o 100 litrů větší ten "obří kufr" (Mercedes 640/1820 vs. Audi 565/1680).Ne snad, že by na tom záleželo, ale možná by se slušelo říct, že konkurence překonává novou Audi RS6 ve všech v článku vyzdvihovaných tabulkových údajích (výkon, zrychlení, velikost kufru apod.)

.
21. srpna • 10:32

RS6 je ekvivalent E63, RS6 Performance, která bude později bude ekvivalent E63 S. Takže s tím přeměřování pindíků musíš počkat.

Luise
21. srpna • 11:23

Jakoze performance verzi naroste kufr o 150 litrů? Tak to se těším! Ne vážně, já jen parafrazoval text, jež srovnává tyto dvě verze...

.
21. srpna • 12:20

To jistě nenaroste, ale výkon naroste na 650hp a toč. moment na 850Nm.

M
21. srpna • 9:16

Za mě moc pěkný článek, ty osobní dojmy a vztah k autu jsou krásný a upřímný. Za me opravdu bez legrace palec nahoru.

Josef Buřt
21. srpna • 8:01

Paaaani,Honzík poprvé seděl v audine...Ještě za 10 let o tom bude vsem vypravet!

kErb
21. srpna • 7:56

Tak to je nehnusnější tuzing ala udělej si sám ne? Zadní nárazník je k smích a ne z DTM :P předek to samo. Autorovi "recenze" je asi 13. A všechno je magické :D Alpina má 600 koní roky - i v tom pro Čechy nezbytném kombi - takže revoluce se nekoná. A věřim že i MB má svůj kombi super sport :D ale je fakt že vypadají "normálně"...

D
21. srpna • 8:22

alpina je upravce, jako abt- jenze rs6 od abt ma 800k

JFK
21. srpna • 7:18

V8 naopak překvapí, proč tam nedali V10?

petr r. (petrumr)
21. srpna • 7:42

v české republice to stačí.

bzzz
21. srpna • 9:24

A kde to nestaci, ze jsem tak smely? ;-)

petr r. (petrumr)
21. srpna • 12:19

pán nemá občanku?

Joe Doe
21. srpna • 11:16

Na diskusnych forach.... :) Tu predsa kazdy jazdi "rychlo a bezpecne" a ma V12.

Karel.
21. srpna • 7:16

Nevím, mě to přijde už moc agresivní, běžné provedení avantu nebo allroadu mi přijde pěkné a elegantní, tohle už je moc. Navíc tyhle přemotorované modely mi moc nesedí, myslím, že R8 v kombinaci s nějakým daily carem je daleko lepší volba.

Doporučujeme

Články odjinud