Audi RS 6 Avant poprvé naživo: Nový supersport s obřím kufrem má 600 koní!

Karel.  |  21. 08. 2019 07:16

Nevím, mě to přijde už moc agresivní, běžné provedení avantu nebo allroadu mi přijde pěkné a elegantní, tohle už je moc. Navíc tyhle přemotorované modely mi moc nesedí, myslím, že R8 v kombinaci s nějakým daily carem je daleko lepší volba.

Odpovědět  |   | 
JFK  |  21. 08. 2019 07:18

V8 naopak překvapí, proč tam nedali V10?

Odpovědět  |   | 

v české republice to stačí.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 08. 2019 09:24

A kde to nestaci, ze jsem tak smely?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  21. 08. 2019 11:16

Na diskusnych forach.... :) Tu predsa kazdy jazdi "rychlo a bezpecne" a ma V12.

Odpovědět  |   | 

pán nemá občanku?

Odpovědět  |   | 
kErb  |  21. 08. 2019 07:56

Tak to je nehnusnější tuzing ala udělej si sám ne? Zadní nárazník je k smích a ne z DTM :P předek to samo. Autorovi "recenze" je asi 13. A všechno je magické :D Alpina má 600 koní roky - i v tom pro Čechy nezbytném kombi - takže revoluce se nekoná. A věřim že i MB má svůj kombi super sport :D ale je fakt že vypadají "normálně"...

Odpovědět  |   | 
D  |  21. 08. 2019 08:22

alpina je upravce, jako abt- jenze rs6 od abt ma 800k

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  21. 08. 2019 08:01

Paaaani,Honzík poprvé seděl v audine...Ještě za 10 let o tom bude vsem vypravet!

Odpovědět  |   | 
M  |  21. 08. 2019 09:16

Za mě moc pěkný článek, ty osobní dojmy a vztah k autu jsou krásný a upřímný. Za me opravdu bez legrace palec nahoru.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  21. 08. 2019 09:57

"ovšem nezapomínejme na to, že tady pořád existuje Mercedes-AMG E 63 S 4Matic, který na nejrychlejší kombi od Audi v klíčových oblastech neztrácí."

Ten Mercedes je například rychlejší ( 0-100 3,5 s 0-200 11,6 s) a má i skoro o 100 litrů větší ten "obří kufr" (Mercedes 640/1820 vs. Audi 565/1680).

Ne snad, že by na tom záleželo, ale možná by se slušelo říct, že konkurence překonává novou Audi RS6 ve všech v článku vyzdvihovaných tabulkových údajích (výkon, zrychlení, velikost kufru apod.)

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 08. 2019 10:32

RS6 je ekvivalent E63, RS6 Performance, která bude později bude ekvivalent E63 S. Takže s tím přeměřování pindíků musíš počkat.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  21. 08. 2019 11:23

Jakoze performance verzi naroste kufr o 150 litrů? Tak to se těším! Ne vážně, já jen parafrazoval text, jež srovnává tyto dvě verze...

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 08. 2019 12:20

To jistě nenaroste, ale výkon naroste na 650hp a toč. moment na 850Nm.

Odpovědět  |   | 
Martin  |  21. 08. 2019 10:36

Přijde mi to takové laciné. Prostě na to nalepili zvenku pár plastů.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  21. 08. 2019 13:41

Král je mrtev ať žije král. Audi jede!!!

Odpovědět  |   | 
Ben  |  21. 08. 2019 17:44

Design je naprosto famozní! Lichte na hrad! Takhle má vypadat agresivní kombík za tři mega ... MB vypadá poněkud blízkovýchodně, BMW a design to už dlouho dohromady (stejně tak jízdní vlastnosti) také nefachá, Hoydonka měl vyrazit už před lety, pokud se dá názbat něšjak design BMW pak banální, obyčejný, naprosto fádní ... přeji čtyřem kruhům návrat na vrchol. Tohle auto má v ruce všechny žolíky.

Odpovědět  |   | 
chacha  |  22. 08. 2019 07:05

Ty mraky fejkových průduchů a falešných výfuků které nám v poslední době Audi servíruje jsou taky famózní?!.

Odpovědět  |   | 
Ben  |  26. 08. 2019 10:32

To je bohužel trend, který budou následovat všichni, ve výsledku to nikoho nezajímá.

Odpovědět  |   | 
JK  |  22. 08. 2019 09:42

S charakterizací současného MB a BMW se určitě dá souhlasit, ale "banální, obyčejný a naprosto fádní" je dlouhodobě definicí Audi. A očividně se na tom v blízké budoucnosti nehodlá nic měnit. Každá kritika, či adorace obsahuje řádný kus fandovství, to je v pořádku, ale Audi to na designu bohužel nepřidá.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  22. 08. 2019 23:50

Ted uz jen agresivniho bezmozka za volant

Odpovědět  |   | 
ACE  |  22. 08. 2019 09:32

Člověk by řekl že je to celkem prdel, kdyby to vlastně nebylo dost smutný, na Evropu se žene gigantickej průser s omezováním emisí, ale na horní palubě pořád hraje piano a tančí se jako by se nic nedělo.

Odpovědět  |   | 
.  |  22. 08. 2019 13:04

Proč průser a proč gigantickej? Chudina prostě bude jezdit mastnou tyčí a ten kdo na to má toho se to nedotkne. Takže makej, uč se, vydělávej, abys patřil do té druhé půlky a nemusel pobrekávat někde na autorevue.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  22. 08. 2019 13:58

Tys asi moc fištronu nepobral a autíčko ti možná platí rodiče. Zjevně si nepochopil o čem je řeč a jaké to bude mít důsledky a to nejen pro tvoji kapsu (dál asi nedohlídneš), ale pro celou Evropu a průmyslová odvětví. Odhadnul bych tě tak s bídou na nějakýho studentíka fylozofie, tedy v jakoby vzdělaného, ale v podstatě zbytečného. Takhle přiblblou frázi o učení, se většinou říká motivačně dětem, ale jinak je to celkem blbost, všichni známí co měli červnej diplom pracujou, třeba i velmi úspěšně, ale zdaleka se nemůžou rovnat klidně i poloretardům s podnikavým duchem. Možná patříš mezi podobné, v podstatě zbytečné, co kšeftují, okrádají a vychytralým výrazem se snaží ostatní zneužívat. Proč nepoužiješ svůj nick co tu používáš běžné?

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  22. 08. 2019 15:42

Tvl ...jak u toho Koncernhonzik nabozne kleci! 😂Ten chlapec tak miluje VAG,že by měl mít ve Vlkohradu sochu!

Odpovědět  |   | 
kuk  |  23. 08. 2019 00:35

Honem to kupujte než vám do toho ty blázni z Vlkohradu nacpou baterky a elektomotor.

Odpovědět  |   | 
Kasl  |  23. 08. 2019 09:25

V klidu, tenhle model má takovou tradici (a takovou ziskovou marži), že se bude vyrábět ještě hodně dlouho.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  24. 08. 2019 02:12

Když myslíš.

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  23. 08. 2019 22:28

Je tam chyba v rozmere pneu...urcite predne nemaju vyssi profil

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem Fordu Transit PHEV: Vážně někdo potřebuje dodávku do zásuvky?

Fordu Transit Custom PHEV

Bez elektriky se to neobejde ani u užitkových vozidel. A pokud chce Ford i nadále patřit v tomto segmentu ke špičce, musel se současnému trendu přizpůsobit. Nové mild-hybridní a plug-in hybridní modely jsme již měli možnost vyzkoušet.

10.  11.  2019 | Svět motorů | 37 příspěvků
Minitest BMW 640d xDrive GT: Svatební povoz, dálniční expres i luxusní náklaďák

BMW 640d xDrive GT

Jak byste hodnotili bleskurychlou možnost využít komfortního hrbáče od BMW, když nemáte čas a hrnou se na vás povinnosti okolo svatby? Asi nějak takhle…

7.  11.  2019 | Daniel Fuglevič | 55 příspěvků
TEST Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI: Ani ryba, ani rak. Tak co tedy?

Kia ProCeed GT 1.6 T-GDI

Gran Tourismo – ikonická posh kategorie komfortních, rychlých a rozměrných vozů pro neskromné transkontinentální cesty plné emocí. Od kochacích průjezdů serpentin Azurového pobřeží, přes agresivní stinty skrz Alpské průsmyky, po Vollgas na Autobahnu a cruising luxusními bulváry světových metropolí… tak přesně tohle Kia ProCeed GT neumí. Ale vypadá u toho zatraceně dobře!

5.  11.  2019 | Petr Schnagl | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giugiara. Václav Klaus byl ale proti

Tohle mohla být první Škoda Octavia od Giug…

Vměšování politiků do automobilového průmyslu či aut obecně není žádný moderní vynález Bruselu, ale vcelku běžná věc doprovázející tyto dopravní prostředky prakticky od jejich počátků. Neznáme však mnoho případů, kdy by konkrétní politik přímo ovlivnil design vozu tak, jako to na počátku 90. let zvládl předseda české vlády.

28.  10.  2019 | | 22 N/A
James May si koupil nové auto. Pod plachtou Ferrari však supersport nenajdete

James May si koupil nové auto. Pod plachtou…

James May umí překvapit a moderovat. V novém videu se o obou těchto věcech velmi mile přesvědčíte.

4.  11.  2019 | | 32 N/A
Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní modely. Jsou levné a s bohatou výbavou

Česká Toyota dost zvýhodnila nehybridní mod…

Pokud hledíte po některém z benzinových modelů Toyoty, na konec roku teď české zastoupení uvádí výhodnou limitovanou edici výbav Prestige pro hned několik svých vozů.

8.  11.  2019 | | 243 N/A
Do Česka zamířil ruský off-road, který nic nezastaví. Sherp ovšem nevyjde lacino

Do Česka zamířil ruský off-road, který nic …

K mání je univerzální verze Sherp Pro i Sherp pick-up s otevřenou ložnou plochou. Vozidla mohou pomáhat třeba při vyprošťování nebo sloužit jen tak pro zábavu.

16.  10.  2019 | | 28 N/A
Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. Tak bohatou výbavu nikdo nečekal

Nový SsangYong Korando má kompletní ceník. …

Jak bylo očekáváno, SsangYong v Česku naplno spouští prodej nové generace SUV Korando. Ceník tak už doplňuje rovněž cenovka naftové motorizace a kompletní řada výbav.

6.  11.  2019 | | 22 N/A