Audi RS 5 Sportback už má českou cenu. Vyjde na stejné peníze jako kupé

70 komentářů

Arno
16. března • 18:05

Mercedes = krásný interiér, méně kvalitní, jízdní vlastnosti jen průměrné, BMW = tuhá karoserie, skvělý idrive, image, bohužel naprosto nepředvídatelné jízdní vlastnosti na limitu, komfort nula Audi? Skvělý interiér, jízdní vlastnosti, nadčasový a cool design. Tak to je a myslete si co chcete.

Arno
16. března • 17:31

Vážně mne rozesmívá ta neustálá adorace Kii Stinger, proti které v zásadě nic nemám, ale to auto se nedá s RS5 srovnávat ... Audi je řádově kvalitnější a lépe postavené auto pro zcela jinou klientelu, je to jako porovnávat Casio a Rolex. Stinger není špatný, ale kvalita je na 60% oproti Audi, levné plasty, celkový dojem kvality je opravdu jen průměrný. Jízdně to je schopné auto, ale je to prostě jen KIA ... je to jako najíst se v Ikee, chutná mi tam, ale gastronomie to není. Kia dělá sympatické a hezké vozy pro klientelu, která je naprosto jiná oproti Audi, která cílí jinam ... RS5 je megaraketa, to auto popírá fyziku, je to opravdu superpovedené a exkluzivní auto, které je opravdu cool.

Lol
14. března • 11:02

Vždyť ten předek je úplně hnusnej a furt je to stejný. Nic nového a jako u BMW to samé. Němci neumí vymyslet nic nového, jen par věcí na víc a to je vše.

kolkyno
14. března • 12:42

ale ved sa pozri aj na ine automobilky nik nevytvori nic prevratne v predu, mozno po nejakej "dekade". zase Mercedes ma nejaky ten mesiac novy predok stymi hnusnymi (pre mna) ostrymi svetlami -Acko a aj GTcko ich ma. to ked daju na dalsiu generaciu Ecka tak amen. Audi je deto rovnake. Ale vzdy je lepsie ked dokazes ty alebo niekto iny rozlisit ci je to OOOO, BMW alebo AUDI ci Lexus, Genesis, KIA, Lincoln, Volvo atd

stealth01
14. března • 11:15

Jeden jediný důvod proč by měli vymyslet něco nového... stačí jeden. Zákazníci to nepožadují, tím je to vyřešeno.

...
14. března • 12:24

Jak víš, že zákazníci Audi by neuvítali alespoň trochu odvážnější obnovu designu? Ty je všechny znáš? Tímto přístupem to tady brzy asiati ovládnou, obvzláště v blížící se době elektromobilní. Po designové stránce Audi, Mercedes, BMW velká nuda, VW, Seat - pozadu 10 let, Škoda - ještě se možná budeme divit, pokud ji koncern nezařízne, "Francouzi" hrůza jako vždy (věc názoru), ale mají snahu.

stealth01
14. března • 16:13

Neznám. Ale pokud by odvážný design přinesl Audi výsledky v hospodaření, tak už tady máme kreace na tisíc způsobů. Audi má velmi dobre zjištěno, co jejich zákazníci chtějí.
Ja osobně, kdybych na nové Audi měl peníze, tak bych ocenil minimální odklon od současného designu. Nesnáším ty modifikace designu, které vypadají dobre jen v prvním roce.

...
14. března • 22:55

"Nesnáším ty modifikace designu, které vypadají dobře jen v prvním roce". Tak to mohu jen podepsat. V tomto směru to dělá koncern skvěle a dovolím si říci, že zcela záměrně. Nicméně já mám někdy problém (když jede Audi proti mně) poznat, jestli je to A4, A6 nebo která generace nebo facelift to je. Upřímně to pozná jen skutečný znalec Audi.

petr
13. března • 21:58

Audi tu cenu v žádném případě nemá, je to Passat s pohonem všech kol bez haldexu.
Audi mám rád, ale VW zas potřebuje dotáhnout deficit ve formě pokuty diselgete.
Tohle je velmi kvalitní vůz, ale nedosahuje takových kvalit, třeba v jízdních vlastnostech,
rozložení hmotnosti (motor je příliš posunut ke kokpitu) menší pevností karosérie (díky nesmyslným 5 dveřím) jako Mercedes nebo BMW. Dále tupý úhel čelního skla nepůsobí přesvědčivě k sklonu kupé. Velký převis předního nárazníku neumožňuje větší úhel nájezdu. Za mně jednoznačně vyhrál Mecedes CLS, který vše o čem píši, tak má přesně dotažené do nejmenšího detailu. Nějaké názory na praktické nesmysly, jako otvírání 5 dveří, považuji za idiota toho, kdo si kupuje takové auto a řeší praktičnost. Mercedes a BMW mají pevně vlepené sklo a inženýři moc dobře věděli, proč. Dále Audi má už okoukaný interiér v podstatě několik desítek let. Mercedes má architektůru palubovky, kterou nikde nenajdete a je specifická. Nemluvě o jízdních vlastnostech, kterých takové Audi nedosáhne ani omylem. Můžu pokračovat dále, ale na úvod to stačí.

Driver
17. března • 13:43

Dej mi jediné číslo dílu, které má RS5 totožné s B8 Passatem :-D Je jich tam asi 15.000ks, tak se snaž mudrlante :-D:-D:-D

tom
14. března • 12:53

Odkdy je motor posunuty ke kokpitu na škodu? To prave rozložení hmotnosti zlepsuje;-)

kolkyno
14. března • 8:55

ta riadne uminuskovali. Tu je to kazdy len Kia a Audi fan. Podla mna je lepsie Mercedes AMG GT, tam kde Kia konci, a Audi len sniva GTcko zacina. a je to navyse auto pre rodinu

stealth01
14. března • 11:59

S tvou logikou bychom mohli dojít až k R8 V10 Plus, kde Mercedes ani BMW nemají vůbec žádnou šanci (a ano, jezdil jsem s AMG GTR i s tou R8).

petr
20. března • 22:26

Miluji takové ,,intelektuály" jako jsi ty, opravdu je to legrace ty Tvoje filozofie. Snažíš se být impozantní, ale mluvíš jen o sobě, co se líbí tobě, jak by jsi to chtěl ty. Já se zmýlil pouze v jedné věci a to, že Audi má posunutý motor blíže ke kokpitu, což je správně a mají to všechny prémiové vozy. Opravuji se v tom, že Audi má přední nápravu posunutou blíže ke kokpitu, což je boření přídě, horší jizdní vlastnosti. Ale primitiv v oblasti automobilismu jako ty, hlupáčku:-D, tak takovým lidem to nedochází. Veškeré ostatní o čem píši, zkus o tom trošku přemýšlet, teda pokud to trošku umíš, snad ti něco trkne. Měl jsi otázku, říká ti něco nejsilnější provedení od Brabusu Mercedes CLS 2019?

Frankie
14. března • 10:44

GT 4 door od Mercedesu není konkurent pro A5 Sportback ale pro A7 a Panameru, navíc výkonově odpovídající verze 53 startuje na 2,96 mega. Srovnáváš jablka a hrušky. B-]

stealth01
14. března • 8:52

Tady se pozná odborník. Kolik jsi toho najel v nové RS5?

petr
14. března • 22:29

Hlupáčku, jsi neználek, tohle co píši je pravda, ale podle tvých primitivních slov nemáš ani na 15 let starou audinu. vůbec nevíš s čím jezdím, pak hovoř primitíve!

bzzz
15. března • 9:12

Tusim, ze 'diskutujes' s timto typkem https://www.youtube.com/channel/UCnaivlKsMwe5is-k... ... ;-)

stealth01
15. března • 8:43

Tak dobre. S čím jezdíš, at se jako primitiv pobavím.

kari
14. března • 8:34

Tvl, tak takhle jsem se dlouho nenasmál :-D:-D:-D
Neříkají ti odborník ? :-D:-D:-D

...
13. března • 22:32

tuhle kravinu jsi vyprodukoval sám, nebo je to od jiného chovance?

Pepis
13. března • 22:31

Co to meleš? :-))

OnlyTruth
13. března • 18:16

toto audi by som aj zobral nokolko to nema haldex-quattro

...
13. března • 18:20

Haldex u Audi snad není nikdy nebo ano??? Stinger má permanentní 4x4 70:30 a na vodě, sněhu (za zhoršených adhezních podmínek) 60:40 vždy ve prospěch zadní nápravy.

OnlyTruth
13. března • 20:54

ano stinger ma v prospech zadnej napravy , co je super , dalej ma pozdlzne ulozeny motor a je lepsie vyvazene ... a k audi , ano oni robia uz v dnesnej dobe haldex "quattro" a z mareketingovych dovodov to tam nechaju co je velmi smutne... tak si to vies vsimnut , ze vsetky audi s priecne ulozenym motorom maju len qvázi 4x4 ostatne s pozdlzne ulozenym motorom maju na zaklade torsen 4x4

Rob
13. března • 19:45

Haldex býval a je u slabších motorizací, dnes to se montuje tuším dohromady i s 2.9 TSFI označováno jako UltraQuattro. Myslím, že u těch v6 je i rozdíl v převodovkách a nafta má klasické Quattro.

Karel.
13. března • 20:03

2.9 TFSI je motor v RS5 a ta má klasický Torsen.

Rob
13. března • 20:25

Aha, tak jsem si to spetl s A7. Vím, že v nějakém videotestu říkali rozdíly mezi naftou a benzínem, kdy nafta má torsen + 8.st ZF a benzín DSG + haldex. Ale zřejmě neměli správné informace.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
...
13. března • 22:30

žádná A7 nemá haldex
Ten najdete pouze u aut s motorem napříč, tedy A1 A3 Q1 Q2 Q3.

stealth01
14. března • 8:51

...
13. března • 22:30

sorry Q1 samozřejmě ne

...
13. března • 18:04

Kia Stinger 3.3 biturbo, 274,- km/h (tacho, omezovač), 4.9 s na 100, s výbavou - vše na co si vzpomenete, delší o 10 cm, cenovka o 1 mil. Kč nižší a nemusím poslouchat práskání do výfuku, které začne být po chvíli otravné. Nic proti Audi, ale auto tu hodnotu nemá.

foji
13. března • 20:30

Lidi co chtěj audi tak neuvažujou od Kiou. Zajímalo by mě jestli se ten stinger vůbec někdo kupuje.

...
13. března • 21:08

No vidíš a já chtěl S5 sportback, ale po svezení ve Stingeru jsem si řekl proč bych měl vyhodit 700.000 navíc za stejnou výbavu a menší auto, když Stinger je přesně to, co jsem hledal. Fantastický podvozek, motor, výborný interier atd.

...
13. března • 21:34

Jedna vlaštovka jaro nedělá.

...
13. března • 20:45

Na Slovensku jich vidím "dost" rozhodně víc než u nás. Jinak souhlas kroužkař si korejce nekoupi.

...
13. března • 21:04

Na Slovensku byl Stinger autem roku. Celosvětově mezi třemi nejlepšími. V USA motor 3.3 biturbo ohodnotili jako lepší než BMW 3,0 V6 turbo, pro mj. daleko lepší odezvu na plyn.

stealth01
15. března • 8:41

Ono má BMW v nabídce V6? Ja jsem ještě BMW s V6 nikdy neviděl.

Kysilka
13. března • 20:41

ČR v únoru 2ks.

...
13. března • 20:12

Stinger je super, ale interiér má Audi dokonalý, lepší než Stinger. Jizdne neporovnam, nemám bohužel jak. A5 bych dal přednost v 3dv.. A za Stinger bych se rozhodně nestyděl.

stealth01
14. března • 16:16

To samosebou není otázka studu. Je to taky o dlouhodobém vztahu, o tradici, o respektu a ploře ke sportovním úspěchům té značky. Klidně mi můžeš sundat čtyři kruhy (lépe spíše 4 prsteny, kdo se vyzná v Audi dvacátých let minulého století), všechny nápisy a nálepky. Jen mi nech volant se čtyřmi prsteny. Potřebuji cítit tu tradici a hodnoty Audi.

Luise
15. března • 12:46

Já zrovna tu tradici cítit nepotřebuji. Když si vezmu, že řada zakladatelů koncernu byli nacisti nejurputnějšího kalibru, jež nechávali židy, politické odpůrce a další dělat do umření ve svých fabrikách - fabrika VW ve Wolfsburgu byla za 2 světové předělána na fabriku na raket V-1, a to právě díky rodině Piech, Porsche a dalším. Piech a Porsche byly následně téměř 2 roky ve vězení a zodpovídali se kromě toho také z rozmontování fabrik Peugeot, včetně veškerého vybavení, které převezli do Německa. Já když ty 4 kruhy vidím, tak na tu historii tak pyšnej nejsem, ale každý to má nějak....

stealth01
15. března • 18:14

Historie Audi sahá do roku 1904. Tehdy asi nikdo zidy do koncentraku neposilal.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Luise
15. března • 23:17

No, většina automobilek neposílal ve svých továrnách židy na smrt ani v roce 1904, ani během WW2, leč některé, na jejiž historie a tradici je dle Vás třeba vzpomínat a dmout se u toho pýchou, ano. Jen říkám, že zrovna u němců bych byl s tradicemi a historií napříště trochu obezřetnější.

bzzz
15. března • 18:50

Zidy vice ci mene perzekuovali vsude (vcetne Polska a Ruska). Paradoxne pozdejsi clenove protinacisticke koalice odmitali prijimat Zidy z Nemecka, jeste kdyz to vsechno zacinalo. Francouzi, Britove a dalsi zdimali kolonie (koncetrak nevymysleli Nemci a pogrom taky neni z nemciny). Evropane kosili puvodni obyvatelstvo severni i jizni Ameriky, Rusove vyhlazovali domorodce pri rozsirovani maticky Rusi. Jeste ze to vsechno 'nestoji za zminku' v konkurenci fyrerova pekelneho stroje.

Jan
15. března • 11:58

Mě by zajímalo, jestli té Audi za ty prispevky platí, možná si zažádam česky zastoupeni Audi podle 106:) ještě jsem nikdy neslyšel, ze by si někdo kupoval Audi kvůli nějakýmu požitku z jízdy nebo historii, od toho mas tak alfu romeo:)

stealth01
15. března • 18:13

Přemýšlím, kde byla Alfa v době vzniku Audi. Mas jednoduché vnímání světa, když za každým fanouškem nějaké značky vidis placeného propagátora. Jinými slovy, nevím kde vidis problem. Ze mám rad Audi? Ano a hodně protože jsem s tou značkou spjaty od dětství. Pokud není třeba Audi Quattro S1 o zážitcích a sportovní historii, pokud úmyslně vymažes z historie úspěchy Audi v třicátých letech, tak ano, pak Audi nemá tradici a sportovnost. Ale po Lotusu Elise byla pro mě R8 V10 ta nejzabavenjsi zábava pod sluncem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
bzzz
15. března • 18:45

Quattro (rallye, okruhy)... Le Mans... Pikes Peak... od konce 70. let (dodnes) neprehlednutelna znacka v motosportu ;-)Vlastnit Alfu Nemci nebo Cinane, tak maj uplne jiny prodeje ;-)

...
13. března • 21:01

Zkus se v tom svézt, pak hodnoť interier. Já mám ve Stingeru 3.3 nalítáno 15 tis. km.

...
13. března • 21:33

Stačí si sednout a ten rozdíl jde vidět cítit, na to se nemusím vozit. Hodnotil jsem interiér, ne motor, ne jízdní vlastnosti.

...
13. března • 22:06

Ono také právě při jízdě se pozná kvalita interieru. Jestli např. něco nevrže, odhlučnění apod. Design interieru je věc individuální. Mně se líbí ve Stingeru, ale také v Audi A7 (novém).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
...
13. března • 22:20

O tom žádná, i mě se interiér Stinger líbí, jen ty tři výdechy a podobně prázdná plocha kolem mi nějak vadí. Věřím, že Stinger jede perfektně, ale kvalita se pozná po 10letech a 200 - 300.000km

.-.
13. března • 18:35

Kiu Stinger vypráská S5, RS5 je jiný level.
https://www.youtube.com/watch...

...
13. března • 20:59

1. Stinger není auto na okruh, ale GT na dálnici.
2. Stinger utře S5 0-200 kmh o 1 až 2 sekundy.

.-.
13. března • 21:45

1. S tou dálnicí souhlas, na okruhu se Stinger trápí
2. Utře velkej prd
http://www.zeperfs.com/en/duel6976-6503.htm...

...
13. března • 21:57

Ad2) Viděl jsem porovnání v reálu na youtube, žádný smyšlený tabulky. Audi díky vyšším otáčkám launch control vyhraje 0-100 (Audi má asi 5.000 a Stinger 2.200 otáček), ale od cca 140 km/h začne S5 prohrávat. Bez launch controlu by byl rozdíl ještě větší ve prospěch Stingeru. A popravdě, kdo LC v reálu používá??? Audi nemá krouťák. Stingeru naměřili na brzdě v reálu 401.2 koní a krouťák byl 565 N.m.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.-.
13. března • 22:28

To nejsou smyšlené tabulky, ale reálně naměřená čísla. Na stovce je S5 o 0,5 dříve a na dvoustovce o 0,8 takže mezi 100 a 200 náskok ještě zvýší. Audi je především lehčí, naměřených 20 metráků u Stingeru je už prostě moc.

...
13. března • 23:00

Taky už jsem objevil, kde je změna v tabulce. Dříve měla S5 krouťák 450 N.m, dnes má 500 N.m. Zde vidím změnu ve zrychlení v kombinaci s nižší hmotností. V Audi museli udělat něco, aby korejec nevyhrál.

.-.
14. března • 0:07

a ano, minulá generace S5 s atmosférou by byla na dvoustovce zhruba o 2 sec. později, jednak je to těžký osmiválec a druhak je to atmosféra..
http://www.zeperfs.com/en/duel3504-6976.htm...

kolkyno
14. března • 8:43

a co 1,9TDI PD? ta ich utre vsetkych!!! sadzou B-] NAJ MOTOR VSETKYCH MAJSTROV TUNINGUUUuuu :-P

...
14. března • 9:02

Už jsem viděl Stinger v tuningu, co má údajně 700 koní a hravě si pohrál s novou M5 s 600 koňma. Ale na 1.9 TDI PD to samozřejmě nemá :-D:-D:-D

Black
14. března • 12:44

700 koní v tuningu je docela bída, M5 v tuningu dává klidně 1000 koní a více.

...
14. března • 12:56

Otázkou, jak dlouho.... Nejsem příznivcem jakýchkoliv úprav.

Black
14. března • 13:46

Já také ne, ale s tuningem jsi tu začal ty.

.-.
13. března • 23:39

S5 v této generaci má odjakživa krouťák 500Nm a tato verze byla na trhu dávno před Stingerem. Takže Audi nehnulo ani prstem. 450 Nm resp. 440 Nm měla stará generace S5 s atmosférickou V8.

...
13. března • 22:55

Máš pravdu. Starší video nemohu již na youtube najít, asi pod tíhou nových faktů jej uživatel stáhnul. V tom videu to bylo skutečně tak, jak jsem popsal.

OnlyTruth
13. března • 18:18

suhlasim a kia ma jedno velke plus, ze stinger je v zaklade rwd nakolko audi a5 len lacne fwd - tym padom kia ma viac premiovy zaklad, az na to praskanie to nikdy neomrzi...

...
13. března • 18:23

Stinger RWD (tedy dvoulitr benzín turbo) si snad nikdo ani nekupuje. Údajně nejvíc se prodává 3.3 biturbo AWD v základu a potom si asi 5-10% kupuje diesel AWD.

OnlyTruth
13. března • 20:26

stinger u nas gt cize 3,3ka ma full vybavu ... a druha vec, ze 3,3 na inych troch sa da kupit aj ako rwd s lsd a kupuju ju ;-)

Doporučujeme

Články odjinud