Audi RS 5 Sportback už má českou cenu. Vyjde na stejné peníze jako kupé

...  |  13. 03. 2019 18:04

Kia Stinger 3.3 biturbo, 274,- km/h (tacho, omezovač), 4.9 s na 100, s výbavou - vše na co si vzpomenete, delší o 10 cm, cenovka o 1 mil. Kč nižší a nemusím poslouchat práskání do výfuku, které začne být po chvíli otravné. Nic proti Audi, ale auto tu hodnotu nemá.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  13. 03. 2019 18:18

suhlasim a kia ma jedno velke plus, ze stinger je v zaklade rwd nakolko audi a5 len lacne fwd - tym padom kia ma viac premiovy zaklad, az na to praskanie to nikdy neomrzi...

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 18:23

Stinger RWD (tedy dvoulitr benzín turbo) si snad nikdo ani nekupuje. Údajně nejvíc se prodává 3.3 biturbo AWD v základu a potom si asi 5-10% kupuje diesel AWD.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  13. 03. 2019 20:26

stinger u nas gt cize 3,3ka ma full vybavu ... a druha vec, ze 3,3 na inych troch sa da kupit aj ako rwd s lsd a kupuju ju

Odpovědět  |   | 
.-.  |  13. 03. 2019 18:35

Kiu Stinger vypráská S5, RS5 je jiný level.
https://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 20:59

1. Stinger není auto na okruh, ale GT na dálnici.
2. Stinger utře S5 0-200 kmh o 1 až 2 sekundy.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  13. 03. 2019 21:45

1. S tou dálnicí souhlas, na okruhu se Stinger trápí
2. Utře velkej prd
http://www.zeperfs.com/en/duel6976-6503.htm...

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 21:57

Ad2) Viděl jsem porovnání v reálu na youtube, žádný smyšlený tabulky. Audi díky vyšším otáčkám launch control vyhraje 0-100 (Audi má asi 5.000 a Stinger 2.200 otáček), ale od cca 140 km/h začne S5 prohrávat. Bez launch controlu by byl rozdíl ještě větší ve prospěch Stingeru. A popravdě, kdo LC v reálu používá??? Audi nemá krouťák. Stingeru naměřili na brzdě v reálu 401.2 koní a krouťák byl 565 N.m.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  13. 03. 2019 22:28

To nejsou smyšlené tabulky, ale reálně naměřená čísla. Na stovce je S5 o 0,5 dříve a na dvoustovce o 0,8 takže mezi 100 a 200 náskok ještě zvýší. Audi je především lehčí, naměřených 20 metráků u Stingeru je už prostě moc.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 22:55

Máš pravdu. Starší video nemohu již na youtube najít, asi pod tíhou nových faktů jej uživatel stáhnul. V tom videu to bylo skutečně tak, jak jsem popsal.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 23:00

Taky už jsem objevil, kde je změna v tabulce. Dříve měla S5 krouťák 450 N.m, dnes má 500 N.m. Zde vidím změnu ve zrychlení v kombinaci s nižší hmotností. V Audi museli udělat něco, aby korejec nevyhrál.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  13. 03. 2019 23:39

S5 v této generaci má odjakživa krouťák 500Nm a tato verze byla na trhu dávno před Stingerem. Takže Audi nehnulo ani prstem. 450 Nm resp. 440 Nm měla stará generace S5 s atmosférickou V8.

Odpovědět  |   | 
.-.  |  14. 03. 2019 00:07

a ano, minulá generace S5 s atmosférou by byla na dvoustovce zhruba o 2 sec. později, jednak je to těžký osmiválec a druhak je to atmosféra..
http://www.zeperfs.com/en/duel3504-6976.htm...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  14. 03. 2019 08:43

a co 1,9TDI PD? ta ich utre vsetkych!!! sadzou NAJ MOTOR VSETKYCH MAJSTROV TUNINGUUUuuu

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 09:02

Už jsem viděl Stinger v tuningu, co má údajně 700 koní a hravě si pohrál s novou M5 s 600 koňma. Ale na 1.9 TDI PD to samozřejmě nemá

Odpovědět  |   | 
Black  |  14. 03. 2019 12:44

700 koní v tuningu je docela bída, M5 v tuningu dává klidně 1000 koní a více.

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 12:56

Otázkou, jak dlouho.... Nejsem příznivcem jakýchkoliv úprav.

Odpovědět  |   | 
Black  |  14. 03. 2019 13:46

Já také ne, ale s tuningem jsi tu začal ty.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 20:12

Stinger je super, ale interiér má Audi dokonalý, lepší než Stinger. Jizdne neporovnam, nemám bohužel jak. A5 bych dal přednost v 3dv.. A za Stinger bych se rozhodně nestyděl.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 21:01

Zkus se v tom svézt, pak hodnoť interier. Já mám ve Stingeru 3.3 nalítáno 15 tis. km.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 21:33

Stačí si sednout a ten rozdíl jde vidět cítit, na to se nemusím vozit. Hodnotil jsem interiér, ne motor, ne jízdní vlastnosti.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 22:06

Ono také právě při jízdě se pozná kvalita interieru. Jestli např. něco nevrže, odhlučnění apod. Design interieru je věc individuální. Mně se líbí ve Stingeru, ale také v Audi A7 (novém).

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 22:20

O tom žádná, i mě se interiér Stinger líbí, jen ty tři výdechy a podobně prázdná plocha kolem mi nějak vadí. Věřím, že Stinger jede perfektně, ale kvalita se pozná po 10letech a 200 - 300.000km

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2019 16:16

To samosebou není otázka studu. Je to taky o dlouhodobém vztahu, o tradici, o respektu a ploře ke sportovním úspěchům té značky. Klidně mi můžeš sundat čtyři kruhy (lépe spíše 4 prsteny, kdo se vyzná v Audi dvacátých let minulého století), všechny nápisy a nálepky. Jen mi nech volant se čtyřmi prsteny. Potřebuji cítit tu tradici a hodnoty Audi.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  15. 03. 2019 11:58

Mě by zajímalo, jestli té Audi za ty prispevky platí, možná si zažádam česky zastoupeni Audi podle 106:) ještě jsem nikdy neslyšel, ze by si někdo kupoval Audi kvůli nějakýmu požitku z jízdy nebo historii, od toho mas tak alfu romeo:)

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 03. 2019 18:13

Přemýšlím, kde byla Alfa v době vzniku Audi. Mas jednoduché vnímání světa, když za každým fanouškem nějaké značky vidis placeného propagátora. Jinými slovy, nevím kde vidis problem. Ze mám rad Audi? Ano a hodně protože jsem s tou značkou spjaty od dětství. Pokud není třeba Audi Quattro S1 o zážitcích a sportovní historii, pokud úmyslně vymažes z historie úspěchy Audi v třicátých letech, tak ano, pak Audi nemá tradici a sportovnost. Ale po Lotusu Elise byla pro mě R8 V10 ta nejzabavenjsi zábava pod sluncem.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 03. 2019 18:45

Quattro (rallye, okruhy)... Le Mans... Pikes Peak... od konce 70. let (dodnes) neprehlednutelna znacka v motosportu

Vlastnit Alfu Nemci nebo Cinane, tak maj uplne jiny prodeje

Odpovědět  |   | 
Luise  |  15. 03. 2019 12:46

Já zrovna tu tradici cítit nepotřebuji. Když si vezmu, že řada zakladatelů koncernu byli nacisti nejurputnějšího kalibru, jež nechávali židy, politické odpůrce a další dělat do umření ve svých fabrikách - fabrika VW ve Wolfsburgu byla za 2 světové předělána na fabriku na raket V-1, a to právě díky rodině Piech, Porsche a dalším. Piech a Porsche byly následně téměř 2 roky ve vězení a zodpovídali se kromě toho také z rozmontování fabrik Peugeot, včetně veškerého vybavení, které převezli do Německa.

Já když ty 4 kruhy vidím, tak na tu historii tak pyšnej nejsem, ale každý to má nějak....

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 03. 2019 18:14

Historie Audi sahá do roku 1904. Tehdy asi nikdo zidy do koncentraku neposilal.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 03. 2019 18:50

Zidy vice ci mene perzekuovali vsude (vcetne Polska a Ruska). Paradoxne pozdejsi clenove protinacisticke koalice odmitali prijimat Zidy z Nemecka, jeste kdyz to vsechno zacinalo. Francouzi, Britove a dalsi zdimali kolonie (koncetrak nevymysleli Nemci a pogrom taky neni z nemciny). Evropane kosili puvodni obyvatelstvo severni i jizni Ameriky, Rusove vyhlazovali domorodce pri rozsirovani maticky Rusi. Jeste ze to vsechno 'nestoji za zminku' v konkurenci fyrerova pekelneho stroje.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  15. 03. 2019 23:17

No, většina automobilek neposílal ve svých továrnách židy na smrt ani v roce 1904, ani během WW2, leč některé, na jejiž historie a tradici je dle Vás třeba vzpomínat a dmout se u toho pýchou, ano. Jen říkám, že zrovna u němců bych byl s tradicemi a historií napříště trochu obezřetnější.

Odpovědět  |   | 
foji  |  13. 03. 2019 20:30

Lidi co chtěj audi tak neuvažujou od Kiou. Zajímalo by mě jestli se ten stinger vůbec někdo kupuje.

Odpovědět  |   | 
Kysilka  |  13. 03. 2019 20:41

ČR v únoru 2ks.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 20:45

Na Slovensku jich vidím "dost" rozhodně víc než u nás. Jinak souhlas kroužkař si korejce nekoupi.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 21:04

Na Slovensku byl Stinger autem roku. Celosvětově mezi třemi nejlepšími. V USA motor 3.3 biturbo ohodnotili jako lepší než BMW 3,0 V6 turbo, pro mj. daleko lepší odezvu na plyn.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 03. 2019 08:41

Ono má BMW v nabídce V6? Ja jsem ještě BMW s V6 nikdy neviděl.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 21:08

No vidíš a já chtěl S5 sportback, ale po svezení ve Stingeru jsem si řekl proč bych měl vyhodit 700.000 navíc za stejnou výbavu a menší auto, když Stinger je přesně to, co jsem hledal. Fantastický podvozek, motor, výborný interier atd.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 21:34

Jedna vlaštovka jaro nedělá.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  13. 03. 2019 18:16

toto audi by som aj zobral nokolko to nema haldex-quattro

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 18:20

Haldex u Audi snad není nikdy nebo ano??? Stinger má permanentní 4x4 70:30 a na vodě, sněhu (za zhoršených adhezních podmínek) 60:40 vždy ve prospěch zadní nápravy.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  13. 03. 2019 19:45

Haldex býval a je u slabších motorizací, dnes to se montuje tuším dohromady i s 2.9 TSFI označováno jako UltraQuattro. Myslím, že u těch v6 je i rozdíl v převodovkách a nafta má klasické Quattro.

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  13. 03. 2019 20:03

2.9 TFSI je motor v RS5 a ta má klasický Torsen.

Odpovědět  |   | 
Rob  |  13. 03. 2019 20:25

Aha, tak jsem si to spetl s A7. Vím, že v nějakém videotestu říkali rozdíly mezi naftou a benzínem, kdy nafta má torsen + 8.st ZF a benzín DSG + haldex. Ale zřejmě neměli správné informace.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 22:30

žádná A7 nemá haldex
Ten najdete pouze u aut s motorem napříč, tedy A1 A3 Q1 Q2 Q3.

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 22:30

sorry Q1 samozřejmě ne

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2019 08:51

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  13. 03. 2019 20:54

ano stinger ma v prospech zadnej napravy , co je super , dalej ma pozdlzne ulozeny motor a je lepsie vyvazene ... a k audi , ano oni robia uz v dnesnej dobe haldex "quattro" a z mareketingovych dovodov to tam nechaju co je velmi smutne... tak si to vies vsimnut , ze vsetky audi s priecne ulozenym motorom maju len qvázi 4x4 ostatne s pozdlzne ulozenym motorom maju na zaklade torsen 4x4

Odpovědět  |   | 
petr  |  13. 03. 2019 21:58

Audi tu cenu v žádném případě nemá, je to Passat s pohonem všech kol bez haldexu.
Audi mám rád, ale VW zas potřebuje dotáhnout deficit ve formě pokuty diselgete.
Tohle je velmi kvalitní vůz, ale nedosahuje takových kvalit, třeba v jízdních vlastnostech,
rozložení hmotnosti (motor je příliš posunut ke kokpitu) menší pevností karosérie (díky nesmyslným 5 dveřím) jako Mercedes nebo BMW. Dále tupý úhel čelního skla nepůsobí přesvědčivě k sklonu kupé. Velký převis předního nárazníku neumožňuje větší úhel nájezdu. Za mně jednoznačně vyhrál Mecedes CLS, který vše o čem píši, tak má přesně dotažené do nejmenšího detailu. Nějaké názory na praktické nesmysly, jako otvírání 5 dveří, považuji za idiota toho, kdo si kupuje takové auto a řeší praktičnost. Mercedes a BMW mají pevně vlepené sklo a inženýři moc dobře věděli, proč. Dále Audi má už okoukaný interiér v podstatě několik desítek let. Mercedes má architektůru palubovky, kterou nikde nenajdete a je specifická. Nemluvě o jízdních vlastnostech, kterých takové Audi nedosáhne ani omylem. Můžu pokračovat dále, ale na úvod to stačí.

Odpovědět  |   | 
Pepis  |  13. 03. 2019 22:31

Co to meleš?

Odpovědět  |   | 
...  |  13. 03. 2019 22:32

tuhle kravinu jsi vyprodukoval sám, nebo je to od jiného chovance?

Odpovědět  |   | 
kari  |  14. 03. 2019 08:34

Tvl, tak takhle jsem se dlouho nenasmál
Neříkají ti odborník ?

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2019 08:52

Tady se pozná odborník. Kolik jsi toho najel v nové RS5?

Odpovědět  |   | 
petr  |  14. 03. 2019 22:29

Hlupáčku, jsi neználek, tohle co píši je pravda, ale podle tvých primitivních slov nemáš ani na 15 let starou audinu. vůbec nevíš s čím jezdím, pak hovoř primitíve!

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  15. 03. 2019 08:43

Tak dobre. S čím jezdíš, at se jako primitiv pobavím.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 03. 2019 09:12

Tusim, ze 'diskutujes' s timto typkem https://www.youtube.com/channel/UCnaivlKsMwe5is-k... ...

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  14. 03. 2019 08:55

ta riadne uminuskovali. Tu je to kazdy len Kia a Audi fan. Podla mna je lepsie Mercedes AMG GT, tam kde Kia konci, a Audi len sniva GTcko zacina. a je to navyse auto pre rodinu

Odpovědět  |   | 
Frankie  |  14. 03. 2019 10:44

GT 4 door od Mercedesu není konkurent pro A5 Sportback ale pro A7 a Panameru, navíc výkonově odpovídající verze 53 startuje na 2,96 mega. Srovnáváš jablka a hrušky.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2019 11:59

S tvou logikou bychom mohli dojít až k R8 V10 Plus, kde Mercedes ani BMW nemají vůbec žádnou šanci (a ano, jezdil jsem s AMG GTR i s tou R8).

Odpovědět  |   | 
petr  |  20. 03. 2019 22:26

Miluji takové ,,intelektuály" jako jsi ty, opravdu je to legrace ty Tvoje filozofie. Snažíš se být impozantní, ale mluvíš jen o sobě, co se líbí tobě, jak by jsi to chtěl ty. Já se zmýlil pouze v jedné věci a to, že Audi má posunutý motor blíže ke kokpitu, což je správně a mají to všechny prémiové vozy. Opravuji se v tom, že Audi má přední nápravu posunutou blíže ke kokpitu, což je boření přídě, horší jizdní vlastnosti. Ale primitiv v oblasti automobilismu jako ty, hlupáčku, tak takovým lidem to nedochází. Veškeré ostatní o čem píši, zkus o tom trošku přemýšlet, teda pokud to trošku umíš, snad ti něco trkne. Měl jsi otázku, říká ti něco nejsilnější provedení od Brabusu Mercedes CLS 2019?

Odpovědět  |   | 
tom  |  14. 03. 2019 12:53

Odkdy je motor posunuty ke kokpitu na škodu? To prave rozložení hmotnosti zlepsuje

Odpovědět  |   | 
Driver  |  17. 03. 2019 13:43

Dej mi jediné číslo dílu, které má RS5 totožné s B8 Passatem Je jich tam asi 15.000ks, tak se snaž mudrlante

Odpovědět  |   | 
Lol  |  14. 03. 2019 11:02

Vždyť ten předek je úplně hnusnej a furt je to stejný. Nic nového a jako u BMW to samé. Němci neumí vymyslet nic nového, jen par věcí na víc a to je vše.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2019 11:15

Jeden jediný důvod proč by měli vymyslet něco nového... stačí jeden. Zákazníci to nepožadují, tím je to vyřešeno.

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 12:24

Jak víš, že zákazníci Audi by neuvítali alespoň trochu odvážnější obnovu designu? Ty je všechny znáš? Tímto přístupem to tady brzy asiati ovládnou, obvzláště v blížící se době elektromobilní. Po designové stránce Audi, Mercedes, BMW velká nuda, VW, Seat - pozadu 10 let, Škoda - ještě se možná budeme divit, pokud ji koncern nezařízne, "Francouzi" hrůza jako vždy (věc názoru), ale mají snahu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  14. 03. 2019 16:13

Neznám. Ale pokud by odvážný design přinesl Audi výsledky v hospodaření, tak už tady máme kreace na tisíc způsobů. Audi má velmi dobre zjištěno, co jejich zákazníci chtějí.
Ja osobně, kdybych na nové Audi měl peníze, tak bych ocenil minimální odklon od současného designu. Nesnáším ty modifikace designu, které vypadají dobre jen v prvním roce.

Odpovědět  |   | 
...  |  14. 03. 2019 22:55

"Nesnáším ty modifikace designu, které vypadají dobře jen v prvním roce". Tak to mohu jen podepsat. V tomto směru to dělá koncern skvěle a dovolím si říci, že zcela záměrně. Nicméně já mám někdy problém (když jede Audi proti mně) poznat, jestli je to A4, A6 nebo která generace nebo facelift to je. Upřímně to pozná jen skutečný znalec Audi.

Odpovědět  |   | 
kolkyno  |  14. 03. 2019 12:42

ale ved sa pozri aj na ine automobilky nik nevytvori nic prevratne v predu, mozno po nejakej "dekade". zase Mercedes ma nejaky ten mesiac novy predok stymi hnusnymi (pre mna) ostrymi svetlami -Acko a aj GTcko ich ma. to ked daju na dalsiu generaciu Ecka tak amen. Audi je deto rovnake. Ale vzdy je lepsie ked dokazes ty alebo niekto iny rozlisit ci je to OOOO, BMW alebo AUDI ci Lexus, Genesis, KIA, Lincoln, Volvo atd

Odpovědět  |   | 
Arno  |  16. 03. 2019 17:31

Vážně mne rozesmívá ta neustálá adorace Kii Stinger, proti které v zásadě nic nemám, ale to auto se nedá s RS5 srovnávat ... Audi je řádově kvalitnější a lépe postavené auto pro zcela jinou klientelu, je to jako porovnávat Casio a Rolex. Stinger není špatný, ale kvalita je na 60% oproti Audi, levné plasty, celkový dojem kvality je opravdu jen průměrný. Jízdně to je schopné auto, ale je to prostě jen KIA ... je to jako najíst se v Ikee, chutná mi tam, ale gastronomie to není. Kia dělá sympatické a hezké vozy pro klientelu, která je naprosto jiná oproti Audi, která cílí jinam ... RS5 je megaraketa, to auto popírá fyziku, je to opravdu superpovedené a exkluzivní auto, které je opravdu cool.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  16. 03. 2019 21:37
Arno  |  16. 03. 2019 18:05

Mercedes = krásný interiér, méně kvalitní, jízdní vlastnosti jen průměrné, BMW = tuhá karoserie, skvělý idrive, image, bohužel naprosto nepředvídatelné jízdní vlastnosti na limitu, komfort nula Audi? Skvělý interiér, jízdní vlastnosti, nadčasový a cool design. Tak to je a myslete si co chcete.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků

Nejčtenější články

Policie opět nasadila do akce šmírovací autobusy. Natáčela přestupky řidičů

Policie opět nasadila do akce šmírovací aut…

Policie opět vytáhla do akce autobusy, ze kterých v rámci speciální akce natáčela přestupky řidičů.

20.  3.  2019 | | 90 N/A
Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsilnější TSI s manuálem končí

Z nabídky Škody Fabia už moc nezbylo. Nejsi…

Nejdříve na Slovensku, nyní už i v Česku. Škoda omezila nabídku modelu Fabia a motor 1.0 TSI s výkonem 81 kW je už možné kombinovat pouze s převodovkou DSG. To se odráží na základní ceně.

2.  3.  2019 | | 223 N/A
Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto okřídlená Škoda pohořela

Maximálka 250 km/h už v roce 1979. Přesto o…

Soutěžní prototyp 130 RS A5 dostal ve své finální verzi pozoruhodnou pohonnou jednotku 1.6 DOHC s výkonem 186 koní při 8500 otáčkách za minutu, přesto se mu zazářit nepodařilo.

24.  2.  2019 | | 21 N/A
Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro celý svět. Zatopí Passatu a Superbu?

Nový Hyundai Sonata je krásný a určený pro …

V Ženevě se Hyundai neukázal, to ovšem neznamená, že neměl pro svět přichystanou nějakou novinku. Poprvé tak odhaluje podobu nové generace modelu Sonata.

7.  3.  2019 | | 143 N/A
Škoda našla způsob, jak projet Evropu elektromobilem zcela bez starostí

Škoda našla způsob, jak projet Evropu elekt…

Se šéfem českého zastoupení Škodovky jsme si v Ženevě povídali o dalším rozvoji elektromobility v České republice. A má poměrně jasná sdělení.

7.  3.  2019 | | 102 N/A