Nové  Audi RS 3  se světu představilo v polovině tohoto měsíce a české zastoupení nám rovnou sdělilo české ceny. Aktuálně se novinka již dostala do českého konfigurátoru v obou karosářských provedeních. Foto: Audi

Nové Audi RS 3 se světu představilo v polovině tohoto měsíce a české zastoupení nám rovnou sdělilo české ceny. Aktuálně se novinka již dostala do českého konfigurátoru v obou karosářských provedeních. | Foto: Audi

S čím vším tedy za základní cenu můžete počítat a na kolik vás vyjde vymazlení se s autem podle svého? Foto: Audi

S čím vším tedy za základní cenu můžete počítat a na kolik vás vyjde vymazlení se s autem podle svého? | Foto: Audi

Jen opakujeme, že základní cena za variantu Sportback činí 1.552.900 Kč a sedan stojí 1.626.900 Kč. Foto: Audi

Jen opakujeme, že základní cena za variantu Sportback činí 1.552.900 Kč a sedan stojí 1.626.900 Kč. | Foto: Audi

Pětiválec s výkonem 400 koní, dvouspojkovou automatickou převodovku a pohon všech kol quattro máte již ve standardní výbavě, to je bez debat. Základním lakem je zářivě zelená barva Kyalami. Za další laky se připlácí minimálně 24.700 Kč. Foto: Audi

Pětiválec s výkonem 400 koní, dvouspojkovou automatickou převodovku a pohon všech kol quattro máte již ve standardní výbavě, to je bez debat. Základním lakem je zářivě zelená barva Kyalami. Za další laky se připlácí minimálně 24.700 Kč. | Foto: Audi

Platinově šedé devatenáctky s rozměry pneumatik 265/30 vpředu a 245/35 vzadu jsou také ve standardu a připlatit si můžete jen jiný design. Velikost kol a pneumatik zůstávají. Foto: Audi

Platinově šedé devatenáctky s rozměry pneumatik 265/30 vpředu a 245/35 vzadu jsou také ve standardu a připlatit si můžete jen jiný design. Velikost kol a pneumatik zůstávají. | Foto: Audi

Sportovní sedadla jsou také již ve standardu, ale pokud chcete barevně prošívaná se vzorem včelí plástve z propagačních materiálů, váže se k nim příplatek 29.400 Kč. Foto: Audi

Sportovní sedadla jsou také již ve standardu, ale pokud chcete barevně prošívaná se vzorem včelí plástve z propagačních materiálů, váže se k nim příplatek 29.400 Kč. | Foto: Audi

Adaptivní podvozek vyjde na 22.300 Kč. Za 54.300 Kč ale získáte paket RS Dynamik plus, který zahrnuje sportovní adaptivní podvozek a navíc posune omezovač rychlosti z 250 na 290 km/h.  Foto: Audi

Adaptivní podvozek vyjde na 22.300 Kč. Za 54.300 Kč ale získáte paket RS Dynamik plus, který zahrnuje sportovní adaptivní podvozek a navíc posune omezovač rychlosti z 250 na 290 km/h.  | Foto: Audi

Samotné posunutí omezovače na 280 km/h lze připlatit za 44.000 Kč. Velmi důležitou položkou jsou ale karbon-keramické kotouče, které vyjdou na minimálně 136.300 Kč.  Foto: Audi

Samotné posunutí omezovače na 280 km/h lze připlatit za 44.000 Kč. Velmi důležitou položkou jsou ale karbon-keramické kotouče, které vyjdou na minimálně 136.300 Kč.  | Foto: Audi

Samotné karbon-keramické kotouče lze objednat, ale pokud zvolíte výše zmíněný paket RS Dynamik plus, musíte je k němu vzít také.  Foto: Audi

Samotné karbon-keramické kotouče lze objednat, ale pokud zvolíte výše zmíněný paket RS Dynamik plus, musíte je k němu vzít také.  | Foto: Audi

Cena vozu se rázem zvedne o 190.600 Kč, ale hardcore řidiči tak z vozu snadno získají požadované vlastnosti. K příplatkům se dále řadí třeba 3zónová klimatizace, jízdní asistenti a různé detaily karoserie a interiéru. Prostě klasika. Foto: Audi

Cena vozu se rázem zvedne o 190.600 Kč, ale hardcore řidiči tak z vozu snadno získají požadované vlastnosti. K příplatkům se dále řadí třeba 3zónová klimatizace, jízdní asistenti a různé detaily karoserie a interiéru. Prostě klasika. | Foto: Audi

Hodí se ale zmínit karbonový kryt motoru za 14.700 Kč, RS sportovní výfuky za 29.400 Kč a pokud chcete červeně lakované brzdové třmeny a nechce se vám utrácet za jedovaté karbon-keramické kotouče, můžete si je nechat na klasických brzdách červeně nalakovat za 8800 Kč. Foto: Audi

Hodí se ale zmínit karbonový kryt motoru za 14.700 Kč, RS sportovní výfuky za 29.400 Kč a pokud chcete červeně lakované brzdové třmeny a nechce se vám utrácet za jedovaté karbon-keramické kotouče, můžete si je nechat na klasických brzdách červeně nalakovat za 8800 Kč. | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 Foto: Audi

| Audi RS 3 2021 | Foto: Audi

...nově však již od 5600 do 7000 ot./min (dříve od 5850 ot./min). Točivý moment pak vzrůstá o 20 N.m na celkem 500 N.m. Více jsme se o technice novinky  již rozepsali .

...nově však již od 5600 do 7000 ot./min (dříve od 5850 ot./min). Točivý moment pak vzrůstá o 20 N.m na celkem 500 N.m. Více jsme se o technice novinky již rozepsali.

Od Audi už máme potvrzeno, že sedmistupňová dvouspojková převodovka a zvučný řadový pětiválec o objemu 2,5 litru v novém RS 3 zůstávají. V nové generaci bude motor opět produkovat rovných 400 koní (294 kW)...

Od Audi už máme potvrzeno, že sedmistupňová dvouspojková převodovka a zvučný řadový pětiválec o objemu 2,5 litru v novém RS 3 zůstávají. V nové generaci bude motor opět produkovat rovných 400 koní (294 kW)...

S čím vším tedy za základní cenu můžete počítat a na kolik vás vyjde vymazlení se s autem podle svého? Foto: Audi
Jen opakujeme, že základní cena za variantu Sportback činí 1.552.900 Kč a sedan stojí 1.626.900 Kč. Foto: Audi
Pětiválec s výkonem 400 koní, dvouspojkovou automatickou převodovku a pohon všech kol quattro máte již ve standardní výbavě, to je bez debat. Základním lakem je zářivě zelená barva Kyalami. Za další laky se připlácí minimálně 24.700 Kč. Foto: Audi
Platinově šedé devatenáctky s rozměry pneumatik 265/30 vpředu a 245/35 vzadu jsou také ve standardu a připlatit si můžete jen jiný design. Velikost kol a pneumatik zůstávají. Foto: Audi
32
Fotogalerie

Audi RS 3 už je v českém konfigurátoru. Hardcore řidiči si snadno přijdou na své

Audi RS 3 si ponechává pětiválec s výkonem 400 koní a pohon všech kol quattro. Aktuálně už zná i české ceny příplatků.

Nové Audi RS 3 se světu představilo v polovině tohoto měsíce a české zastoupení nám rovnou sdělilo české ceny. Aktuálně se novinka již dostala do českého konfigurátoru v obou karosářských provedeních. S čím vším tedy za základní cenu můžete počítat a na kolik vás vyjde vymazlení se s autem podle svého?

Jen opakujeme, že základní cena za variantu Sportback činí 1.552.900 Kč a sedan stojí 1.626.900 Kč. Pětiválec s výkonem 400 koní, dvouspojkovou automatickou převodovku a pohon všech kol quattro máte již ve standardní výbavě, to je bez debat. Základním lakem je zářivě zelená barva Kyalami. Za další laky se připlácí minimálně 24.700 Kč.

Platinově šedé devatenáctky s rozměry pneumatik 265/30 vpředu a 245/35 vzadu jsou také ve standardu a připlatit si můžete jen jiný design. Velikost kol a pneumatik zůstávají. Sportovní sedadla jsou také již ve standardu, ale pokud chcete barevně prošívaná se vzorem včelí plástve z propagačních materiálů, váže se k nim příplatek 29.400 Kč.

Adaptivní podvozek vyjde na 22.300 Kč. Za 54.300 Kč ale získáte paket RS Dynamik plus, který zahrnuje sportovní adaptivní podvozek a navíc posune omezovač rychlosti z 250 na 290 km/h. Samotné posunutí omezovače na 280 km/h lze připlatit za 44.000 Kč. Velmi důležitou položkou jsou ale karbon-keramické kotouče, které vyjdou na minimálně 136.300 Kč. 

Samotné karbon-keramické kotouče lze objednat, ale pokud zvolíte výše zmíněný paket RS Dynamik plus, musíte je k němu vzít také. Cena vozu se rázem zvedne o 190.600 Kč, ale hardcore řidiči tak z vozu snadno získají požadované vlastnosti. K příplatkům se dále řadí třeba 3zónová klimatizace, jízdní asistenti a různé detaily karoserie a interiéru. Prostě klasika.

Hodí se ale zmínit karbonový kryt motoru za 14.700 Kč, RS sportovní výfuky za 29.400 Kč a pokud chcete červeně lakované brzdové třmeny a nechce se vám utrácet za jedovaté karbon-keramické kotouče, můžete si je nechat na klasických brzdách červeně nalakovat za 8800 Kč.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud