Audi RS 3 už je v českém konfigurátoru. Hardcore řidiči si snadno přijdou na své

Audi RS 3 si ponechává pětiválec s výkonem 400 koní a pohon všech kol quattro. Aktuálně už zná i české ceny příplatků.

Nové Audi RS 3 se světu představilo v polovině tohoto měsíce a české zastoupení nám rovnou sdělilo české ceny. Aktuálně se novinka již dostala do českého konfigurátoru v obou karosářských provedeních. S čím vším tedy za základní cenu můžete počítat a na kolik vás vyjde vymazlení se s autem podle svého?

Jen opakujeme, že základní cena za variantu Sportback činí 1.552.900 Kč a sedan stojí 1.626.900 Kč. Pětiválec s výkonem 400 koní, dvouspojkovou automatickou převodovku a pohon všech kol quattro máte již ve standardní výbavě, to je bez debat. Základním lakem je zářivě zelená barva Kyalami. Za další laky se připlácí minimálně 24.700 Kč.

Audi má nové žihadlo na Dakar. Je to elektromobil, co si vozí vlastní elektrárnu

Audi má nové žihadlo na Dakar. Je to elektromobil, co si vozí vlastní elektrárnu

Platinově šedé devatenáctky s rozměry pneumatik 265/30 vpředu a 245/35 vzadu jsou také ve standardu a připlatit si můžete jen jiný design. Velikost kol a pneumatik zůstávají. Sportovní sedadla jsou také již ve standardu, ale pokud chcete barevně prošívaná se vzorem včelí plástve z propagačních materiálů, váže se k nim příplatek 29.400 Kč.

Adaptivní podvozek vyjde na 22.300 Kč. Za 54.300 Kč ale získáte paket RS Dynamik plus, který zahrnuje sportovní adaptivní podvozek a navíc posune omezovač rychlosti z 250 na 290 km/h. Samotné posunutí omezovače na 280 km/h lze připlatit za 44.000 Kč. Velmi důležitou položkou jsou ale karbon-keramické kotouče, které vyjdou na minimálně 136.300 Kč. 

Malý hatchback Audi A1 skončí touto generací. Důvodem jsou SUV i elektrifikace

Malý hatchback Audi A1 skončí touto generací. Důvodem jsou SUV i elektrifikace

Samotné karbon-keramické kotouče lze objednat, ale pokud zvolíte výše zmíněný paket RS Dynamik plus, musíte je k němu vzít také. Cena vozu se rázem zvedne o 190.600 Kč, ale hardcore řidiči tak z vozu snadno získají požadované vlastnosti. K příplatkům se dále řadí třeba 3zónová klimatizace, jízdní asistenti a různé detaily karoserie a interiéru. Prostě klasika.

Hodí se ale zmínit karbonový kryt motoru za 14.700 Kč, RS sportovní výfuky za 29.400 Kč a pokud chcete červeně lakované brzdové třmeny a nechce se vám utrácet za jedovaté karbon-keramické kotouče, můžete si je nechat na klasických brzdách červeně nalakovat za 8800 Kč.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

včera | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků
Poprvé za volantem nové Dacie Duster: Opět se vyplatilo poslouchat zákazníky

Dacia Duster TCe 130 EDC

Nové funkce, automatická převodovka, lepší interiér. Facelift dokazuje, že skvělá Dacia Duster může být ještě lepší.

12.  9.  2021 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků