Čekal jsem větší výprask.
5 vteřin na kolo je velký rozdíl. Jiná věc je jak, jeli testéři na limitu.....jaké měli pokyny a taky o jaké testéry šlo.
Radši cokoliv než francouze :P Konec OT: až se budu zbavovat současného auta tak RS3 sedan je jasná volba. Sice půjdu velikostí a ne jednou třídou níž, ale to auto “potřebuju”.
Davejte si na to studene obklady, to vetsinou pomaha.
Popravdě...na to že má o 100k víc, výrazně lepší akceleraci a maximálku, tak to zas jako taková pecka nevypadá :-/
Přesně tak. Porovnejte si: Trophy-R je 262 km/h, na stovku zrychlí za 5,4 sekundy – u Audi mluvíme o maximu 290 km/h a akceleraci na 100 km/h za 3,8 sekundy. A při takovém rozdílu výkonů to ve finále na 20km dá jenom 5 sekund? Za mě je to spíš špatný výsledek a čekal jsem lepší. Mnohem větší rozdíl udělá rozdí řidičů, než to auto.
Jenze RS3 je sice vykonne, ale porad naprosto tuctova kara pro manzelku na vozeni deti do skolky. Trophy-R je vykuchana verze pro fanouska s totalni optimalizaci jizdy na okruhu a homologaci na cesty.Z tohoto pohledu bych proste u byt amaterske, ale okruhove zamereneho auta cekal zasadne lepsi vysledek, protoze 0-100 na NS opravdu clovek neuzije a jde spise o schopnosti podvozku a pruzne dynamice.Takze z tohoto pohledu je to pro Rencek spise ostuda, nez dobry vysledek.
Pokud je rendl ostuda, folkse bys v kontextu rovnou musel házet ze skály hned po narození :-D:-D:-D
Pokud okruhove nadobi dostane narezano od nakupni tasky pro manzelky pak ano
Když ta taška z kosmického programu stojí dvojnásobek než obyčejná lopata, tak proč ne. To by už vůbec neměla žádný důvod přežít.
někdo si koupil kabelku za 2 kila na trznici a nekdo za 2mega od lujste vitnu. A porad je to kabelka.
Přesně a kolikrát je od stejnýho autora, jen jedna z nich je bez potisku a druhá takřka stejná dostane drahý logo a kavka se pak s ní ráda nakrucuje :-D
1306 kg vs 1575 kg
Co je to ale potom "kompakt"? Normálně se jako "kompakt" počítají výhradně hatch-backy. RS3 Sedan je... sedan. Buď se na kategorie vykašlete - v tom případě ani Mégane and RS3 žádný rekord nedrží. Nebo RS3 Sedan není kompakt a tím pádem s Méganem nesoupeří.
kompakt = nižšia stredná trieda .. tam patrí aj RS3 ale na opačnej strane aj Octavia.. to, že sú tie autá dlhšie neznamená, že nie sú na základe Golfa ... rozumieš? Golf = konkurent Megane
Výraz "kompakt" odjakživa kategoricky vylučoval sedany i liftbacky.
Kdyz uz jsi tak chytry tak je dobre si uvedomit ze pojem hatchback v dnesnim pojeti byl puvodne uzivan u toho ci dnes rikame lift.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.