Audi rozšiřuje nabídku automatické převodovky Multitronic

14 komentářů

Ing.Luděk |Prušák
4. června • 9:16

Mám smůlu,jako řada lidí,kteří si koupili audi A6 multitronic a mají vady na automatické převodovce.U nás je neopravitelná a to by si měli uvědomit hlavně dovozci ojetých vozidel.Nechte je za hranicemi a nedělejte problémy tuzemcům.problém je,že vady se neobjeví ihned.Pokud se mýlím a někdo automat multitronic opravuje,budu vděčný za informaci na 608332180.Děkuji.

mayklmaykl
23. prosince • 12:32

ja nevim jak vy,s multitronicem jsem jel a nechtěl bych to je to divný, na rychlou jízdu to spíš nesnášim, zvlášť s turbonaftou to je divný když se chce jet rychle....krom toho ty údaje zrychlení jsou celkem ok,ale při testu na AR audi A4 3,0tdi mělo zrychlení asi 2s horší než udávaný....

Petr
22. prosince • 22:55

Pane Odrašík omlouvám se, ale není to tak : manuál v sedanu má  0 -100  za 8,1 s  ( ale je to nepodstatné )
Nezvládl jsem to a počítám:








cena DE
41550
 EUR /1.19


bez DPH
   35818.9655
        *29


bez DPH v Kč
1038750
        *1.19


s DPH
1236112.5









Cena manuálu je u nás je


1296800



Multitronic
76000



CZ tunel
1372800


no a sami si propočítáte, že rozdíl je více jak 10%
A řeči o rozdílných výbavách beru jen s důkazem, jinak oni nabízí ještě i pakety, které tady ani neuvidíte a výsledná cena s doplňkama je ohromující  Audi a dealerům zdar

Petr
22. prosince • 20:39



Tajně jsem doufal, že audi udělá 2.0 TDI  s multitronikem (125 kW, 350 Nm) cena cca 1,24 spotřeba odhad 6,3 a ne neprodejný a drahý motor 2.7 ( byť V6) s hrozně malým výkonem krouťáken na tak velkou spotřebu. Myslím 132 kW 370 Nm) cena o 120 tisíc víc = raději připlatit cca 50 tis  a koupit 3.O TDI v quatru.  Podle mě se Audi nesnaží získat nové klienty , ale donutit ty co si to auto chcou koupit, aby koupili to nejdražší. Je vidět, že levnější varianty u audi jsou hrozně předražené oproti vrcholovým verzím. Nasrali mě  A6 2.0 tdi s multitoronikem by mě zajímalo, ale toto nemá logiku  nazdar. A nakonec prsím redakci aby nepsali, ( v minulosti jsem to tady vidlěl ) , že v česku jsou nejlevnější auta . Podívejte se na ceník DE. odečťete 16%  přopočtěte našich 19% a jste na cenách našich delerů po 14% slevě kdy se kroutí jako úžovky a stejně chcou dát jen tak 10% u porche 11%. Jo a to nepočítm slevy u němekých dealerů  prý tam lidi chcou tak 10% - 15% asi proto tam jezdí tolik německých aut ))) holt máme výšší žiotní úroveň,  ( sorry potřeboval jsem se vypovídat  moc jsem chtěl A6 2.0 TDI multitronic no holt maketing říká , že kombinace 2.7 s multitronikem je prodejnější  já to tak nevidím hezké výnoce
 

nik
22. prosince • 18:26

Kdyby ho radši začali dávat i k A3 ...

Radek Ondrášík
22. prosince • 19:13

Ono je i docela škoda, že DSG se u Audi nepoužívá. Omezení na 350 Nm by nebyl u slušné škály motorů problém.

mke
22. prosince • 14:30

To zrychlení a spotřeba jsou údaje pro quattro? Předpokládal bych že ano, Audi automat k dvojkolkám 2,7TDI nedává...ta zlepšení parametrů jsou úžasná, kdy lze asi čekat že to dají i k tomu silnějšímu 3,0TDI...?

Mac2
22. prosince • 15:10

Viz. výše. Multitronik zatím nedokáže přenést 450 nebo 500 Nm krouťáku co má 3,0 TDI (přesné číslo si nepamatuju). Je to podobná situace jako s DSG. A tady ještě horší o to, že ten kovový řemen, co je uvnitř, nelze zesilovat donekonečna.

Anndy
22. prosince • 9:57

Mam to chapat tak, ze to je len "novinka" k motoru 2,7tdi a k ostatnym (napr. 3,0 tdi) to bolo mozne prikupit uz davnejsie?
A v com je nova ta prevodovka?
 
diky

Radek Ondrášík
22. prosince • 10:09

Přesně tak, novinka to není, nově se bude pouze dodávat k motoru 2.7 TDI, jinak je multitronik v nabídce k motorům 2.0 TFSI, 2,4, 3.2 FSI a 4.2. U 3.0 TDI je "pouze" inovovavný Tiptronik.

Co je to multitronic si můžete přečíst zde: http://www.audi.cz/technika/tec_mul.php

Co je to tiptronic si můžete přečíst zde: http://www.audi.cz/technika/tec_tip.php

- po přečtení je ten rozdíl zřejmý.

Dusan
22. prosince • 14:55

Mne by jenom zajimalo proc do sveho noveho super luxusniho SUV Q7 nabizi Audi pouze jedinou variantu prevodovky a sice stary zoufaly Tiptronic.

Mac2
22. prosince • 15:03

Audi multitronik nedodává se systémem quattro. Dává ho pouze k předokolkám. To zaprvé. A za druhé pracuje multitronik na principu variátoru a je v něm proto extrémně namáhaný řemen (byť kovový). To neumožňuje přenášet opravdu velké točivé momenty. Ta 2,7 TDI bude asi na hraně a vůbec bych se nedivil, kdyby tam došlo oproti manuálu ke snížení točivého momentu.

Anndy
22. prosince • 11:06

Diky,
este otazocka. Logicky asi ano, ale nie je mi to z toho textu jasne.  Multitronic dokaze tiez "manualne" menit prevodove stupne, tak ako tiptronic?

Dix_
22. prosince • 12:02

Mám dojem že také má manuální měnění rychlostních stupňů,jinak Tiptronic je 6.stupňový,multitronic má 7 stupňů.

Doporučujeme

Články odjinud