Já bych v tom problém neviděl, když se ta 4,2 TDI dobře načipuje, tak těch 500 koní bude mít taky...
No samotnym chipom tazko az na 500koni, ale viacere upravy to na viac ako 500koni mozu vyhnat :-) ale tak V12ka sa mi fakt zda tazka na to auto a este ked ide o naftu.
Keby aspon nevystavili aj tu cervenu studiu...uz to vyzeralo fakt na spadnutie, ked na dvoch autosalonoch nam masiruju hlavy - a potom nic...Mozno si len uvedomili, ze v supersporte akosi nemoze byt nafta (poctom valcov a vykonom) nadradena nad benzinom...Co ked dvanastvalec nechcu len preto, ze by potom nebol zaujem o desatvalec z Gallarda?Kazdopadne si myslim, ze 8-valcova nafta nestaci :-/PS: tato sprava je uz stara asi tyzden B-]
No proč by nemohla být v supersportu nafta jako top verze? Pokud se ,motor bude chovat korektně, což V12 nepochybně bude, nevidím v tom problém, na některých trzích by se jistě neprodal ani kus, na jiných zase naopak by mohlo jít o většinový prodej. V tom to není.Problém je - viz výše - právě v Gallardu . I při respektování toho, že Lamborghini a Audi jsou dva na hony vzdálené pojmy, je problém v blízkosti jejich cen. Audi si prostě s R8 až příliš věří, cenu má nasazenu až příliš blízko k Gallardu a to pro R8 není v této chvíli dobře. později se ale situace nepochybě změní.
A co ked je to v tom, ze ten 12-valec bol vazne pritazky a zabijal jazdne vlastnosti...a taktiez aj tych 100 Nm bolo privela na techniku...
whoops, 1000 Nm :-D
1000Nm není technický problém, koncern s ním má zkušenosti a má též bohaté zkušenosti s 750, 760 a 850 Nm v podstatně těžších vozech. Uvidíme za rok či rok a půl.
mozno by sa na tom uz tazsie jazdilo neskusenym prvomajitelom...
to nepochybně. Ale auto typu R8 není ani s méně dimenzovanými motory nic pro začátečníky.
Oproti zadohrabovým bestiím je R8 naprostý beránek. I blondýna ho zvládne. B-]
to je pravda, po blave sa jedna bloncka v R8 zvykne premavat :-))
Ja som iba videl nejakeho buzika ktory si to sinul z karloveskej hore na dlhace a samozrejme ked prechadzal cez kolajnice tak na tom super prechode chytal super nizky podvozok toho audi...
Spekulace č. 1: Proč? Protože už benzínová verze je cenově na hranici přijatelné prodejnosti, V12TDI by znamenala další dramatický nárůst ceny a tím víceméně nulovou prodejnost. U Audi se právem bojí opakovat chybu ze začátku prodeje Phaetonu, analogie Phaeton - A8 a R8-Gallardo je nabíledni.Spekulace č. 2: Je to rozhodnutí konečné? Určitě není. Bude záležet na prodejích R8 V8TDI. později se uvidí. U Audi by ostatně nešlo o první příklad uvedení původně zamítnuté verze na trh.
Problémy jsou technického rázu. Už před týdnem nebo dvěma se psalo, že se jim tam ten V12 TDI s příslušenstvím nevejde. Náklady na vývoj upravených dílů by asi byly příliš velké.
Tak to doufám že budu mít zálohu na R8 do týdne zpátky.Kreténi
no zaskcoilo ma to:-/
Chtěl jsi objednávat aspoň tři? :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.