Audi R8 V12 TDI nakonec nebude

17 komentářů

Ivan
25. března • 17:21

Já bych v tom problém neviděl, když se ta 4,2 TDI dobře načipuje, tak těch 500 koní bude mít taky...

JP
25. března • 17:29

No samotnym chipom tazko az na 500koni, ale viacere upravy to na viac ako 500koni mozu vyhnat :-) ale tak V12ka sa mi fakt zda tazka na to auto a este ked ide o naftu.

Cjoctavian
25. března • 11:29

Keby aspon nevystavili aj tu cervenu studiu...uz to vyzeralo fakt na spadnutie, ked na dvoch autosalonoch nam masiruju hlavy - a potom nic...
Mozno si len uvedomili, ze v supersporte akosi nemoze byt nafta (poctom valcov a vykonom) nadradena nad benzinom...
Co ked dvanastvalec nechcu len preto, ze by potom nebol zaujem o desatvalec z Gallarda?
Kazdopadne si myslim, ze 8-valcova nafta nestaci :-/
PS: tato sprava je uz stara asi tyzden B-]

x12345678
25. března • 13:43

No proč by nemohla být v supersportu nafta jako top verze? Pokud se ,motor bude chovat korektně, což V12 nepochybně bude, nevidím v tom problém, na některých trzích by se jistě neprodal ani kus, na jiných zase naopak by mohlo jít o většinový prodej. V tom to není.Problém je - viz výše - právě v Gallardu . I při respektování toho, že Lamborghini a Audi jsou dva na hony vzdálené pojmy, je problém v blízkosti jejich cen. Audi si prostě s R8 až příliš věří, cenu má nasazenu až příliš blízko k Gallardu a to pro R8 není v této chvíli dobře. později se ale situace nepochybě změní.

Cjoctavian
25. března • 14:38

A co ked je to v tom, ze ten 12-valec bol vazne pritazky a zabijal jazdne vlastnosti...a taktiez aj tych 100 Nm bolo privela na techniku...

Cjoctavian
25. března • 14:59

whoops, 1000 Nm :-D

x12345678
25. března • 15:53

1000Nm není technický problém, koncern s ním má zkušenosti a má též bohaté zkušenosti s 750, 760 a 850 Nm v podstatně těžších vozech. Uvidíme za rok či rok a půl.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Cjoctavian
25. března • 16:15

mozno by sa na tom uz tazsie jazdilo neskusenym prvomajitelom...

jogurt
25. března • 17:07

to nepochybně. Ale auto typu R8 není ani s méně dimenzovanými motory nic pro začátečníky.

KK
25. března • 17:56

Oproti zadohrabovým bestiím je R8 naprostý beránek. I blondýna ho zvládne. B-]

klasik
25. března • 18:11

to je pravda, po blave sa jedna bloncka v R8 zvykne premavat :-))

BigFoot007
25. března • 23:38

Ja som iba videl nejakeho buzika ktory si to sinul z karloveskej hore na dlhace a samozrejme ked prechadzal cez kolajnice tak na tom super prechode chytal super nizky podvozok toho audi...

x12345678
25. března • 10:44

Spekulace č. 1: Proč? Protože už benzínová verze je cenově na hranici přijatelné prodejnosti, V12TDI by znamenala další dramatický nárůst ceny a tím víceméně nulovou prodejnost. U Audi se právem bojí opakovat chybu ze začátku prodeje Phaetonu, analogie Phaeton - A8 a R8-Gallardo je nabíledni.Spekulace č. 2: Je to rozhodnutí konečné? Určitě není. Bude záležet na prodejích R8 V8TDI. později se uvidí. U Audi by ostatně nešlo o první příklad uvedení původně zamítnuté verze na trh.

mac2
25. března • 20:10

Problémy jsou technického rázu. Už před týdnem nebo dvěma se psalo, že se jim tam ten V12 TDI s příslušenstvím nevejde. Náklady na vývoj upravených dílů by asi byly příliš velké.

audifan
25. března • 8:36

Tak to doufám že budu mít zálohu na R8 do týdne zpátky.Kreténi

tomahavk7
25. března • 0:32

no zaskcoilo ma to:-/

m4lcolm
25. března • 0:36

Chtěl jsi objednávat aspoň tři? :-D

Doporučujeme

Články odjinud