Audi R8 V10 Turbo, vrchol modelu odhalen

Německá automobilka zřejmě definitivně rozlouskla, co se objeví pod kapotou vrcholné verze sportovního modelu Audi R8. Původní spekulace, že bude použit jen mírně upravený atmosférický desetiválec z Lamborghini Gallardo, vzaly za své a vše je trochu jinak. Pod kapotou by se měl skutečně objevit motor s deseti válci, ale bude přeplňovaný a svůj původ má u modelu Audi RS6. Do sportovního modelu by se měl motor dostat bez jakýchkoli výkonnostních změn a máme tak očekávat Audi R8 s výkonem 426 kW (580 k) a točivým momentem 610 Nm.

Na rozdíl od bizarní RS6 bude tento motor ve spojení se sporťákem s relativně nízkou hmotností, nízkým těžištěm a motorem uprostřed pracovat zřejmě výrazně lépe a auto bude umět i něco jiného, než jet přímým směrem.

Pokud navíc vezmeme v úvahu, že Gallardo s nižším výkonem zvládá stovku pod 4 s a dosáhne maximálky přes 320 km/h, bude R8 V10 Turbo po stránce dynamiky opravdu zajímavým vozem.

Nyní ještě počkáme, zda tyto informace potvrdí i sama automobilka a můžeme začít šetřit.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků