Audi R8 V10 Racing Edition od Andersonu

Ladič Anderson Germany představil upravené Audi R8 s motorem V10 a názvem Racing Edition. Na okruhu má být jako doma.

Nejnovější projekt düsseldorfské společnosti Anderson Germany vychází ze sportovního Audi R8 se zážehovým motorem V10. První z vozů Racing Edition byl nafocen v podstatě stejných kulisách jako Bentley Continental GT Supersports odladěný stejnou firmou, o němž jsme psali letos v říjnu. Také Audi R8 V10 Racing Edition má potenciální zákazníky oslovit především větší dávkou emocí. Dvoumístné kupé bylo opatřenou řadou úprav na karoserii i uvnitř ní.

První dojem hraje výraznou roli. A toho si byli u Anderson Germany dobře vědomi, proto svoji Audi R8 V10 opatřili kompletní sadou spoilerů a dalších doplňků, jež mají vozu vtisknout svéráznější dojem a zároveň vylepšit jeho aerodynamiku. Nejvíce dílů bylo pochopitelně vyrobeno z populárních uhlíkových kompozitů. Tento lehký a pevný materiál najdeme například na výrazně členěném předním nárazníku, přítlačném křidélku na hraně zadní kapoty, difuzoru, okrajích zadního okna a krytech zpětných zrcátek. Také devatenáctipalcové lité ráfky, nazouvající pneumatiky o rozměrech 235/35 vpředu a 295/30 vzadu, obdržely povrchovou úpravu připomínající „karbon“ doplněnou oranžovými linkami.

A nač se můžeme těšit uvnitř vozu Audi R8 V10 Racing Edition? Uhodli jste, díly z uhlíkových kompozitů najdete prakticky všude, kam vaše oko dohlédne. Z tohoto materiálu jsou vyrobeny například obklady dveří, rámeček audiosoustavy, popelník, okolí řadicí páky, madlo ruční brzdy nebo část volantu. Interiér je čalouněn kombinací kůže a textilu doplněné kontrastním, oranžovým stehováním.

Výkon vylepšeného motoru se vyšplhal až na 585 koní (436 kW) a to je o plných 20 koní více než u projektu Audi R8 V10 australské společnosti Renm Performance. Rovných 60 koní navíc naskočilo díky použití nového výfukového traktu s ventilem (jenž je zároveň o 17 kg lehčí než standardní vedení), vylepšenými filtry sání a pochopitelně též přeprogramovanou řídicí jednotkou.

Jízdní výkony své novinky Anderson Germany tají, ve svém vyjádření se omezuje pouze na navýšení nejvyšší rychlosti o 12 km/h. Taktéž cenové relace jsou zatím obestřeny rouškou tajemství.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Audi R8 V10 Racing Edition od Anderson Germany
Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský | 2 příspěvky
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 18 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků