Audi R8 V10 Racing Edition od Andersonu

Ladič Anderson Germany představil upravené Audi R8 s motorem V10 a názvem Racing Edition. Na okruhu má být jako doma.

Nejnovější projekt düsseldorfské společnosti Anderson Germany vychází ze sportovního Audi R8 se zážehovým motorem V10. První z vozů Racing Edition byl nafocen v podstatě stejných kulisách jako Bentley Continental GT Supersports odladěný stejnou firmou, o němž jsme psali letos v říjnu. Také Audi R8 V10 Racing Edition má potenciální zákazníky oslovit především větší dávkou emocí. Dvoumístné kupé bylo opatřenou řadou úprav na karoserii i uvnitř ní.

První dojem hraje výraznou roli. A toho si byli u Anderson Germany dobře vědomi, proto svoji Audi R8 V10 opatřili kompletní sadou spoilerů a dalších doplňků, jež mají vozu vtisknout svéráznější dojem a zároveň vylepšit jeho aerodynamiku. Nejvíce dílů bylo pochopitelně vyrobeno z populárních uhlíkových kompozitů. Tento lehký a pevný materiál najdeme například na výrazně členěném předním nárazníku, přítlačném křidélku na hraně zadní kapoty, difuzoru, okrajích zadního okna a krytech zpětných zrcátek. Také devatenáctipalcové lité ráfky, nazouvající pneumatiky o rozměrech 235/35 vpředu a 295/30 vzadu, obdržely povrchovou úpravu připomínající „karbon“ doplněnou oranžovými linkami.

A nač se můžeme těšit uvnitř vozu Audi R8 V10 Racing Edition? Uhodli jste, díly z uhlíkových kompozitů najdete prakticky všude, kam vaše oko dohlédne. Z tohoto materiálu jsou vyrobeny například obklady dveří, rámeček audiosoustavy, popelník, okolí řadicí páky, madlo ruční brzdy nebo část volantu. Interiér je čalouněn kombinací kůže a textilu doplněné kontrastním, oranžovým stehováním.

Výkon vylepšeného motoru se vyšplhal až na 585 koní (436 kW) a to je o plných 20 koní více než u projektu Audi R8 V10 australské společnosti Renm Performance. Rovných 60 koní navíc naskočilo díky použití nového výfukového traktu s ventilem (jenž je zároveň o 17 kg lehčí než standardní vedení), vylepšenými filtry sání a pochopitelně též přeprogramovanou řídicí jednotkou.

Jízdní výkony své novinky Anderson Germany tají, ve svém vyjádření se omezuje pouze na navýšení nejvyšší rychlosti o 12 km/h. Taktéž cenové relace jsou zatím obestřeny rouškou tajemství.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek 
Audi R8 V10 Racing Edition od Anderson Germany

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků