Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

25 komentářů

Antiautomat
9. června • 14:53

.....za mna Jag. Len mal mat tu spravnu farbu.

sokar
14. června • 8:53

A to je jaka ty blbecku nafoukanej? 3-[

John Doe
9. června • 7:46

Ta ciarka v titulku je zbytocna, pretoze spojka 'nebo' v tomto pripade nesluzi na oddelenie vedlajsej vety v suveti.Jeden by cakal, ze internetove spravodajske medium zamestnava aspon jedneho jazykoveho korektora, ktory by pozrel aspon top clanky.Obavam sa ale, ze sa mylim, a to aj v pripade pouzitia slov 'spravodajske' a 'medium'.

Ondra
14. června • 7:26

V případě vylučovacího spojení buď jedna varianta, nebo druhá, se čárka před nebo používá vždy. Titulek je správně.

goes
9. června • 9:49

vzdy mne bavi ti, co v diskuzich na netu resi gramatiku a v jejich prispevku se to hemzi preslapy... kaze vodu a pije vino

John Doe
9. června • 12:37

a) diskutujuci a novinar maju ine povinnosti.b) pomohlo by, keby si niektore preslapy, ktore tam podla teba su, citoval, inak SOD OFF.

goes
9. června • 18:38

chybi ti tam carky, hned v prvni vete. to "v tomto pripade" ma byt ocarkovano. A techto veci tje tam vice. jo a mozna je to jen muj pocit, ale rekl bych, ze to moc cesky neni, cos napsal.kazdopadne je to tradicni upozornovani na gramatiku a chyby a preklepy, coz je asi to nejmen podstatne na celem clanku. Ale tak chapu, ze to musi trhat oci.

sokar
7. června • 18:23

R8 V10 plus jsem měl to štěstí asi hodinu řídit a ač při vzpomínce na tu hodinu totální destrukce vnitřností je mi ještě teď blbě, je to skvělý auto a jeho chování na limitu je až neskutečný. Brzdy karbon keramické jsou taky super a ani po několika tvrdých bržděních prostě nevadly. Na mokru sem ho utrhl jen jednou a to jen trošku. Jenže jak bylo psáno v textu - stojí za ten 1,5M navíc ? Ta otázka je naprosto debilní, ale zcela relevantní. To musíte zažít . Pro mě za ty prachy bohužel nestojí. Ten rozdíl v ceně je natolik propastný, že je jen pár lidí, kterým to může být jedno. No a jelikož mě to jedno není tak mám v hledáčku něco jinýho.:-)

Sir CHerokee
8. června • 8:20

Asi jo souhlasím. Všechna čest audi za atmosférický motor. Jen ten design mohl být trochu zajímavější, méně studentý a technicistní. Za to z Jaguaru stříkají emoce. Já měl zase půjčený na víkend F-Type R AWD cupé...krásný zvuk, zryschlení, ale ceně neodpovídá zpracování interiéru a pak mi to auto přišlo těžké. Na silnici bych se ho neodvážil urvat nebo vést rychleji po okreskách. Za sebe bych vybral asi klasiku, která mi k Jaguaru pasuje - kabrio, 6 válec S s manuálem a v british racing green. No ae nakonec dostal přednost atmo V8 od Forda a zbylo dost na individualizaci.

sokar
8. června • 8:33

Když porovnáš iterier mustanga a jagoše tak jak si stojí ?Jo mustanga sem taky chtěl, ale to zrychlení tuším za 4,9 by mě ze současných 5,3 nikam neposunulo. Jedu kouknout na nový camaro.

Paegas
9. června • 15:52

Mustang udělal se svým interiérem zatím největší skok, ALE zdaleka nedosahuje kvalit interiéru Jaguaru F-Type, který zase nedosahuje kvalit interiéru evropské konkurence v podobné cenové hladině. To, že Mustang se svým interiérem nemůže konkurovat F-Typu je, ale se svou poloviční cenou snad samozřejmé. Doporučuju se stavit v autosalonu a sednout do obojího..

Sir CHerokee
10. června • 7:23

Stanga mám v garáží, Jaga jsem měl na víkend. Není to tak markantní rozdíl. Jaguar má fakt laciná tlačítka....na volantu se hýbou všechny po stisknutí. Odezva navigace je pomalejší než u forda. Stang na svou cenu dobrý a na Ameriku až překvapivě. Jaguar ve sv cenové relaci pokulhává, zvláště ve srovnání s fantastickým designem exteriéru.

Sir CHerokee
8. června • 13:07

Mustang se interiérem poprvé vyrovná Evropě. Já si navíc koupil volant z Shelby - z alcantary (menší tlustší) a k němu na zakázku ze stejného materiálu obšít opěrku, ručku a
řadičku s hnědým prošitám (mám hnědou kůži v interiéru)Zrychlení bych neřešil. Výfuky ford racing sport (za mě, ale je jich asi 30 různých možností) + KN filtr a jsme někde o 50 - 55 koní jinde. A auto jede i pocitově lépe, trochu mu to otevřelo plíce. Ještě zvažuju palivovou mapu. Jde to ale i jinak....já osobně bych nechtěl, ale s kompresorem jsi někde u 650 koní. Mustang je takový polotovar. Tím, že se jich hodně prodává jsou desítky firem, co je upravují a stovky dílů. A to včetně tovární divize ford performance.

sokar
8. června • 13:55

V autooutlet mají i roush performance 720koní , ale já tomu tuningu moc nevěřím. No a tady v ČR si to děláš sám nebo to někdo odborně udělá ? A záruka samozřejmě v čudu že ? V Čechách je prý na objednání 8 měsíců nebo využít dovoz. Mustang a vůbec ameriky jsou auta s absolutně nejlepším poměrem cena/výkon/výbava a vůbec všechno. B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sir CHerokee
8. června • 15:34

Od Roushe jsem si vybíral konkrétně - nasávač na kapotě, na bocích a zadní spojler. Vybereš na internetu a můžeš sám nebo to dělají i dealeři. Mi osobně většinu větších zásahů dělali v Kloadumustang. 8 měsíců je masakr, já měl haluz...čekal jsem 3 týdny. Dealer měl předobjednaný vůz. Je o to velký zájem, za ty peníze nic podobného v Evropě není. Jo, to máš pravdu! A ford to vystihl...vůz poevropštil (podvozek, interiér) a v době, kdy tu jsou všude maloobjemové turbované plečky, dodal na trh globální 5 litrovou atmosféru, která designově strčí konkurenci do kapsy. Jinak doporučuju kouknout na:
https://lmr.com/...
http://www.cjponyparts.com/...
http://www.americanmuscle.com/2015-ford-mustang-parts.html...
http://www.brothersperformance.com/...
https://performanceparts.ford.com/... ...a to je jen zlomek. Pak samo Roush, Shelby, Saleen....
Musang má minimum techniky a čidel a systémů, díky tomu se řídící jednotka nehádá, když se dělá nějaký zásah. Upravuje se to snadno. Furt se dá vymýšlet...zábava na dlouho.

sokar
8. června • 18:48

Kolik si do toho už narval ? Nejsi náhodou už na ceně shelby gt350?

Sir CHerokee
8. června • 21:51

Ne to asi ne. Kolem 200 000. Se vším krom světel jsem spokojený. Teď mám v plánu už menší věci. Já ten vůz měl za velmi solidní cenu, byl objednán ještě před zdraženími...takže furt to je jak dobře vybavený Golf R cenově :-D:-D:-D

Shimi
8. června • 22:35

Sir CHerokee: Nebyl ses náhodou podívat teď o víkendu na Konopáči na LCW?

Sir CHerokee
8. června • 23:25

Nebyl. Zvažoval jsem to, ale nakonec jsem měl moc nabitý program. Navíc to nemám zrovna za rohem, nebylo by to na skok.

Shimi
9. června • 7:57

Já se tam byl podívat v sobotu. Sice ještě nejsou ofiko čísla, ale počítám, že padl rekord. +/- 600 aut na place, už ani nebylo kde parkovat a lidí mraky. A hlavně vyšlo počasí.

Sir CHerokee
9. června • 10:21

Tak to musela být velká paráda! Já možná budu v Ostravě důl Michal....tam bude v červnu sraz Amerik.

goes
8. června • 11:12

jak uz se jednou clovek dostane ve zrychleni nekde k 5 s tak uz pak cokoli dalsiho je naprosto nicotny rozdil. Ja sel z 6,1 na 4,7 a pocitove ta dynamika neni zadny velky posun.

sokar
8. června • 11:59

To máš pravdu, ale tak co si má člověk furt kupovat ? Pokud tě to neposune tak nemá smysl měnit auto. :-/

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
enthusiastic.driver
9. června • 9:46

Zbývá se začít posouvat jako řidič. To je tak na dva životy :-D

Doporučujeme

Články odjinud