Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

sokar  |  07. 06. 2016 18:23

R8 V10 plus jsem měl to štěstí asi hodinu řídit a ač při vzpomínce na tu hodinu totální destrukce vnitřností je mi ještě teď blbě, je to skvělý auto a jeho chování na limitu je až neskutečný. Brzdy karbon keramické jsou taky super a ani po několika tvrdých bržděních prostě nevadly. Na mokru sem ho utrhl jen jednou a to jen trošku. Jenže jak bylo psáno v textu - stojí za ten 1,5M navíc ? Ta otázka je naprosto debilní, ale zcela relevantní. To musíte zažít . Pro mě za ty prachy bohužel nestojí. Ten rozdíl v ceně je natolik propastný, že je jen pár lidí, kterým to může být jedno. No a jelikož mě to jedno není tak mám v hledáčku něco jinýho.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 06. 2016 08:20

Asi jo souhlasím. Všechna čest audi za atmosférický motor. Jen ten design mohl být trochu zajímavější, méně studentý a technicistní. Za to z Jaguaru stříkají emoce. Já měl zase půjčený na víkend F-Type R AWD cupé...krásný zvuk, zryschlení, ale ceně neodpovídá zpracování interiéru a pak mi to auto přišlo těžké. Na silnici bych se ho neodvážil urvat nebo vést rychleji po okreskách.

Za sebe bych vybral asi klasiku, která mi k Jaguaru pasuje - kabrio, 6 válec S s manuálem a v british racing green. No ae nakonec dostal přednost atmo V8 od Forda a zbylo dost na individualizaci.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  08. 06. 2016 08:33

Když porovnáš iterier mustanga a jagoše tak jak si stojí ?

Jo mustanga sem taky chtěl, ale to zrychlení tuším za 4,9 by mě ze současných 5,3 nikam neposunulo. Jedu kouknout na nový camaro.

Odpovědět  |   | 
goes  |  08. 06. 2016 11:12

jak uz se jednou clovek dostane ve zrychleni nekde k 5 s tak uz pak cokoli dalsiho je naprosto nicotny rozdil. Ja sel z 6,1 na 4,7 a pocitove ta dynamika neni zadny velky posun.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  08. 06. 2016 11:59

To máš pravdu, ale tak co si má člověk furt kupovat ? Pokud tě to neposune tak nemá smysl měnit auto.

Odpovědět  |   | 
enthusiastic.driver  |  09. 06. 2016 09:46

Zbývá se začít posouvat jako řidič. To je tak na dva životy

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 06. 2016 13:07

Mustang se interiérem poprvé vyrovná Evropě. Já si navíc koupil volant z Shelby - z alcantary (menší tlustší) a k němu na zakázku ze stejného materiálu obšít opěrku, ručku a
řadičku s hnědým prošitám (mám hnědou kůži v interiéru)

Zrychlení bych neřešil. Výfuky ford racing sport (za mě, ale je jich asi 30 různých možností) + KN filtr a jsme někde o 50 - 55 koní jinde. A auto jede i pocitově lépe, trochu mu to otevřelo plíce. Ještě zvažuju palivovou mapu. Jde to ale i jinak....já osobně bych nechtěl, ale s kompresorem jsi někde u 650 koní.

Mustang je takový polotovar. Tím, že se jich hodně prodává jsou desítky firem, co je upravují a stovky dílů. A to včetně tovární divize ford performance.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  08. 06. 2016 13:55

V autooutlet mají i roush performance 720koní , ale já tomu tuningu moc nevěřím. No a tady v ČR si to děláš sám nebo to někdo odborně udělá ? A záruka samozřejmě v čudu že ? V Čechách je prý na objednání 8 měsíců nebo využít dovoz.

Mustang a vůbec ameriky jsou auta s absolutně nejlepším poměrem cena/výkon/výbava a vůbec všechno.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 06. 2016 15:34

Od Roushe jsem si vybíral konkrétně - nasávač na kapotě, na bocích a zadní spojler. Vybereš na internetu a můžeš sám nebo to dělají i dealeři. Mi osobně většinu větších zásahů dělali v Kloadumustang. 8 měsíců je masakr, já měl haluz...čekal jsem 3 týdny. Dealer měl předobjednaný vůz. Je o to velký zájem, za ty peníze nic podobného v Evropě není.

Jo, to máš pravdu! A ford to vystihl...vůz poevropštil (podvozek, interiér) a v době, kdy tu jsou všude maloobjemové turbované plečky, dodal na trh globální 5 litrovou atmosféru, která designově strčí konkurenci do kapsy.

Jinak doporučuju kouknout na:
https://lmr.com/...
http://www.cjponyparts.com/...
http://www.americanmuscle.com/2015-ford-mustang-parts.html...
http://www.brothersperformance.com/...
https://performanceparts.ford.com/...

...a to je jen zlomek. Pak samo Roush, Shelby, Saleen....
Musang má minimum techniky a čidel a systémů, díky tomu se řídící jednotka nehádá, když se dělá nějaký zásah. Upravuje se to snadno. Furt se dá vymýšlet...zábava na dlouho.


Odpovědět  |   | 
sokar  |  08. 06. 2016 18:48

Kolik si do toho už narval ? Nejsi náhodou už na ceně shelby gt350?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 06. 2016 21:51

Ne to asi ne. Kolem 200 000. Se vším krom světel jsem spokojený. Teď mám v plánu už menší věci. Já ten vůz měl za velmi solidní cenu, byl objednán ještě před zdraženími...takže furt to je jak dobře vybavený Golf R cenově

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 06. 2016 22:35

Sir CHerokee: Nebyl ses náhodou podívat teď o víkendu na Konopáči na LCW?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 06. 2016 23:25

Nebyl. Zvažoval jsem to, ale nakonec jsem měl moc nabitý program. Navíc to nemám zrovna za rohem, nebylo by to na skok.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  09. 06. 2016 07:57

Já se tam byl podívat v sobotu. Sice ještě nejsou ofiko čísla, ale počítám, že padl rekord. +/- 600 aut na place, už ani nebylo kde parkovat a lidí mraky. A hlavně vyšlo počasí.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  09. 06. 2016 10:21

Tak to musela být velká paráda! Já možná budu v Ostravě důl Michal....tam bude v červnu sraz Amerik.

Odpovědět  |   | 
Paegas  |  09. 06. 2016 15:52

Mustang udělal se svým interiérem zatím největší skok, ALE zdaleka nedosahuje kvalit interiéru Jaguaru F-Type, který zase nedosahuje kvalit interiéru evropské konkurence v podobné cenové hladině. To, že Mustang se svým interiérem nemůže konkurovat F-Typu je, ale se svou poloviční cenou snad samozřejmé. Doporučuju se stavit v autosalonu a sednout do obojího..

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  10. 06. 2016 07:23

Stanga mám v garáží, Jaga jsem měl na víkend. Není to tak markantní rozdíl. Jaguar má fakt laciná tlačítka....na volantu se hýbou všechny po stisknutí. Odezva navigace je pomalejší než u forda. Stang na svou cenu dobrý a na Ameriku až překvapivě. Jaguar ve sv cenové relaci pokulhává, zvláště ve srovnání s fantastickým designem exteriéru.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  09. 06. 2016 07:46

Ta ciarka v titulku je zbytocna, pretoze spojka 'nebo' v tomto pripade nesluzi na oddelenie vedlajsej vety v suveti.

Jeden by cakal, ze internetove spravodajske medium zamestnava aspon jedneho jazykoveho korektora, ktory by pozrel aspon top clanky.

Obavam sa ale, ze sa mylim, a to aj v pripade pouzitia slov 'spravodajske' a 'medium'.

Odpovědět  |   | 
goes  |  09. 06. 2016 09:49

vzdy mne bavi ti, co v diskuzich na netu resi gramatiku a v jejich prispevku se to hemzi preslapy... kaze vodu a pije vino

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  09. 06. 2016 12:37

a) diskutujuci a novinar maju ine povinnosti.

b) pomohlo by, keby si niektore preslapy, ktore tam podla teba su, citoval, inak SOD OFF.

Odpovědět  |   | 
goes  |  09. 06. 2016 18:38

chybi ti tam carky, hned v prvni vete. to "v tomto pripade" ma byt ocarkovano. A techto veci tje tam vice.

jo a mozna je to jen muj pocit, ale rekl bych, ze to moc cesky neni, cos napsal.

kazdopadne je to tradicni upozornovani na gramatiku a chyby a preklepy, coz je asi to nejmen podstatne na celem clanku. Ale tak chapu, ze to musi trhat oci.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  14. 06. 2016 07:26

V případě vylučovacího spojení buď jedna varianta, nebo druhá, se čárka před nebo používá vždy. Titulek je správně.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 06. 2016 14:53

.....za mna Jag. Len mal mat tu spravnu farbu.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  14. 06. 2016 08:53

A to je jaka ty blbecku nafoukanej?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Lexus UX 250h F Sport Top: Pro nejdůležitější lidi na světě

Lexus UX 250h F Sport Top

O tom, že Lexus navrhuje a vyrábí opravdu krásná auta, není pochyb. A já se k řízení jednoho takového krasavce dostala. Nový Lexus UX 250h je první auto s hybridním pohonem, které jsem měla možnost vyzkoušet, a byla jsem z něj nadšená. Samozřejmě hlavně z holčičího pohledu, jak jinak.

dnes | AutoRevue.cz | 28 příspěvků
Minitest Lexus LS 500 AWD: Pro ty, kteří vědí, co chtějí

Lexus LS 500 AWD (minitest)

Vrchol motorové nabídky vlajkové lodi Lexusu se musí spokojit s šesti válci. Bude mu to stačit?

19.  5.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
Řídili jsme nový Ford Ranger Raptor: Je perfektní! To nejdůležitější však schází

Ford Ranger Raptor (první svezení)

Ford Ranger Raptor dokazuje, že práce může být i zábava. Umí dřít, vypadá u toho skvěle a těžkým terénem jezdí jako pánbůh.

17.  5.  2019 | Jiří Baborský | 22 příspěvků

Nejčtenější články

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Obětovala tomu silné motory

Současná Octavia naposledy změní vzhled. Ob…

Nová generace Škody Octavia je za dveřmi. Ta současná se ale ještě nevzdává a v rámci modelové péče naposledy změní vzhled.

2.  5.  2019 | | 97 N/A
Škoda 1500 V mohla Československo vynést na vrchol. Skončila v troskách

Škoda 1500 V mohla Československo vynést na…

Dvanáctsettrojka byla zastaralá už v době, kdy vyjela na silnice. O tom není sporu. Počátkem 70. let však vznikl pozoruhodný nástupce, který mohl Československo vynést ke špičce segmentu osobních užitkových aut a dodávek. Ani projektu Š 778 ale nebyl souzen úspěch.

28.  4.  2019 | | 93 N/A
Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla. Vzadu předvede pořádnou show

Nová Škoda Superb ukázala revoluční světla.…

Majitelé prémiových vozů už si zvykli, že se s nimi jejich auta loučí animací. Nyní to čeká i majitele Superbů.

14.  5.  2019 | | 71 N/A
Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vzrušující, prý může i vyděsit

Už žádné nudné vozy Hyundai. Design bude vz…

Že se něco děje, jste si mohli všimnout podle nedávných premiér této značky. Každý vůz Hyundai je totiž zcela jiný. Další na řadě je Tucson.

26.  4.  2019 | | 47 N/A
Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se Karel, má 1100 koní a 4500 N.m!

Martin Macík Jr. má nový stroj. Jmenuje se …

Náš redakční pes se také jmenuje Karel. Na rozdíl od tohoto ale neváží osm a půl tuny.

14.  5.  2019 | | 15 N/A