Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

sokar  |  07. 06. 2016 18:23

R8 V10 plus jsem měl to štěstí asi hodinu řídit a ač při vzpomínce na tu hodinu totální destrukce vnitřností je mi ještě teď blbě, je to skvělý auto a jeho chování na limitu je až neskutečný. Brzdy karbon keramické jsou taky super a ani po několika tvrdých bržděních prostě nevadly. Na mokru sem ho utrhl jen jednou a to jen trošku. Jenže jak bylo psáno v textu - stojí za ten 1,5M navíc ? Ta otázka je naprosto debilní, ale zcela relevantní. To musíte zažít . Pro mě za ty prachy bohužel nestojí. Ten rozdíl v ceně je natolik propastný, že je jen pár lidí, kterým to může být jedno. No a jelikož mě to jedno není tak mám v hledáčku něco jinýho.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 06. 2016 08:20

Asi jo souhlasím. Všechna čest audi za atmosférický motor. Jen ten design mohl být trochu zajímavější, méně studentý a technicistní. Za to z Jaguaru stříkají emoce. Já měl zase půjčený na víkend F-Type R AWD cupé...krásný zvuk, zryschlení, ale ceně neodpovídá zpracování interiéru a pak mi to auto přišlo těžké. Na silnici bych se ho neodvážil urvat nebo vést rychleji po okreskách.

Za sebe bych vybral asi klasiku, která mi k Jaguaru pasuje - kabrio, 6 válec S s manuálem a v british racing green. No ae nakonec dostal přednost atmo V8 od Forda a zbylo dost na individualizaci.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  08. 06. 2016 08:33

Když porovnáš iterier mustanga a jagoše tak jak si stojí ?

Jo mustanga sem taky chtěl, ale to zrychlení tuším za 4,9 by mě ze současných 5,3 nikam neposunulo. Jedu kouknout na nový camaro.

Odpovědět  |   | 
goes  |  08. 06. 2016 11:12

jak uz se jednou clovek dostane ve zrychleni nekde k 5 s tak uz pak cokoli dalsiho je naprosto nicotny rozdil. Ja sel z 6,1 na 4,7 a pocitove ta dynamika neni zadny velky posun.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  08. 06. 2016 11:59

To máš pravdu, ale tak co si má člověk furt kupovat ? Pokud tě to neposune tak nemá smysl měnit auto.

Odpovědět  |   | 
enthusiastic.driver  |  09. 06. 2016 09:46

Zbývá se začít posouvat jako řidič. To je tak na dva životy

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 06. 2016 13:07

Mustang se interiérem poprvé vyrovná Evropě. Já si navíc koupil volant z Shelby - z alcantary (menší tlustší) a k němu na zakázku ze stejného materiálu obšít opěrku, ručku a
řadičku s hnědým prošitám (mám hnědou kůži v interiéru)

Zrychlení bych neřešil. Výfuky ford racing sport (za mě, ale je jich asi 30 různých možností) + KN filtr a jsme někde o 50 - 55 koní jinde. A auto jede i pocitově lépe, trochu mu to otevřelo plíce. Ještě zvažuju palivovou mapu. Jde to ale i jinak....já osobně bych nechtěl, ale s kompresorem jsi někde u 650 koní.

Mustang je takový polotovar. Tím, že se jich hodně prodává jsou desítky firem, co je upravují a stovky dílů. A to včetně tovární divize ford performance.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  08. 06. 2016 13:55

V autooutlet mají i roush performance 720koní , ale já tomu tuningu moc nevěřím. No a tady v ČR si to děláš sám nebo to někdo odborně udělá ? A záruka samozřejmě v čudu že ? V Čechách je prý na objednání 8 měsíců nebo využít dovoz.

Mustang a vůbec ameriky jsou auta s absolutně nejlepším poměrem cena/výkon/výbava a vůbec všechno.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 06. 2016 15:34

Od Roushe jsem si vybíral konkrétně - nasávač na kapotě, na bocích a zadní spojler. Vybereš na internetu a můžeš sám nebo to dělají i dealeři. Mi osobně většinu větších zásahů dělali v Kloadumustang. 8 měsíců je masakr, já měl haluz...čekal jsem 3 týdny. Dealer měl předobjednaný vůz. Je o to velký zájem, za ty peníze nic podobného v Evropě není.

Jo, to máš pravdu! A ford to vystihl...vůz poevropštil (podvozek, interiér) a v době, kdy tu jsou všude maloobjemové turbované plečky, dodal na trh globální 5 litrovou atmosféru, která designově strčí konkurenci do kapsy.

Jinak doporučuju kouknout na:
https://lmr.com/...
http://www.cjponyparts.com/...
http://www.americanmuscle.com/2015-ford-mustang-parts.html...
http://www.brothersperformance.com/...
https://performanceparts.ford.com/...

...a to je jen zlomek. Pak samo Roush, Shelby, Saleen....
Musang má minimum techniky a čidel a systémů, díky tomu se řídící jednotka nehádá, když se dělá nějaký zásah. Upravuje se to snadno. Furt se dá vymýšlet...zábava na dlouho.


Odpovědět  |   | 
sokar  |  08. 06. 2016 18:48

Kolik si do toho už narval ? Nejsi náhodou už na ceně shelby gt350?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 06. 2016 21:51

Ne to asi ne. Kolem 200 000. Se vším krom světel jsem spokojený. Teď mám v plánu už menší věci. Já ten vůz měl za velmi solidní cenu, byl objednán ještě před zdraženími...takže furt to je jak dobře vybavený Golf R cenově

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  08. 06. 2016 22:35

Sir CHerokee: Nebyl ses náhodou podívat teď o víkendu na Konopáči na LCW?

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  08. 06. 2016 23:25

Nebyl. Zvažoval jsem to, ale nakonec jsem měl moc nabitý program. Navíc to nemám zrovna za rohem, nebylo by to na skok.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  09. 06. 2016 07:57

Já se tam byl podívat v sobotu. Sice ještě nejsou ofiko čísla, ale počítám, že padl rekord. +/- 600 aut na place, už ani nebylo kde parkovat a lidí mraky. A hlavně vyšlo počasí.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  09. 06. 2016 10:21

Tak to musela být velká paráda! Já možná budu v Ostravě důl Michal....tam bude v červnu sraz Amerik.

Odpovědět  |   | 
Paegas  |  09. 06. 2016 15:52

Mustang udělal se svým interiérem zatím největší skok, ALE zdaleka nedosahuje kvalit interiéru Jaguaru F-Type, který zase nedosahuje kvalit interiéru evropské konkurence v podobné cenové hladině. To, že Mustang se svým interiérem nemůže konkurovat F-Typu je, ale se svou poloviční cenou snad samozřejmé. Doporučuju se stavit v autosalonu a sednout do obojího..

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  10. 06. 2016 07:23

Stanga mám v garáží, Jaga jsem měl na víkend. Není to tak markantní rozdíl. Jaguar má fakt laciná tlačítka....na volantu se hýbou všechny po stisknutí. Odezva navigace je pomalejší než u forda. Stang na svou cenu dobrý a na Ameriku až překvapivě. Jaguar ve sv cenové relaci pokulhává, zvláště ve srovnání s fantastickým designem exteriéru.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  09. 06. 2016 07:46

Ta ciarka v titulku je zbytocna, pretoze spojka 'nebo' v tomto pripade nesluzi na oddelenie vedlajsej vety v suveti.

Jeden by cakal, ze internetove spravodajske medium zamestnava aspon jedneho jazykoveho korektora, ktory by pozrel aspon top clanky.

Obavam sa ale, ze sa mylim, a to aj v pripade pouzitia slov 'spravodajske' a 'medium'.

Odpovědět  |   | 
goes  |  09. 06. 2016 09:49

vzdy mne bavi ti, co v diskuzich na netu resi gramatiku a v jejich prispevku se to hemzi preslapy... kaze vodu a pije vino

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  09. 06. 2016 12:37

a) diskutujuci a novinar maju ine povinnosti.

b) pomohlo by, keby si niektore preslapy, ktore tam podla teba su, citoval, inak SOD OFF.

Odpovědět  |   | 
goes  |  09. 06. 2016 18:38

chybi ti tam carky, hned v prvni vete. to "v tomto pripade" ma byt ocarkovano. A techto veci tje tam vice.

jo a mozna je to jen muj pocit, ale rekl bych, ze to moc cesky neni, cos napsal.

kazdopadne je to tradicni upozornovani na gramatiku a chyby a preklepy, coz je asi to nejmen podstatne na celem clanku. Ale tak chapu, ze to musi trhat oci.

Odpovědět  |   | 
Ondra  |  14. 06. 2016 07:26

V případě vylučovacího spojení buď jedna varianta, nebo druhá, se čárka před nebo používá vždy. Titulek je správně.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  09. 06. 2016 14:53

.....za mna Jag. Len mal mat tu spravnu farbu.

Odpovědět  |   | 
sokar  |  14. 06. 2016 08:53

A to je jaka ty blbecku nafoukanej?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 196 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A