Audi R8 V10 Plus dostalo kompresor, 850 koní a samosvor

Audi R8 je jeden z mála automobilů, který sází výhradně na atmosférické jednotky. Tedy alespoň prozatím. Vrcholné provedení disponuje desetiválcem o výkonu 449 kW (610 koní), což pro běžný silniční provoz určitě stačí. Ale kdyby to bylo pro vás přece jen málo, můžete se obrátit na společnost se zajímavým názvem Wheels and more.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Tato společnost nabízí mnohem více než jen kola, jak ostatně slibuje také její název. Její technici se poměrně důkladně podívali na motor, který dostal kompresor, nový software řídicí jednotky, jiné vstřikovače, nové písty a měnil se třeba také setrvačník. Aby toho nebylo málo, v rámci úprav byl do hnacího řetězce zařazen také samosvorný diferenciál.

Výsledek? Tohle Audi R8 disponuje maximálním výkonem 625 kW (850 k), přičemž točivý moment se vyšplhal na hodnotu 730 Nm. Zajímavá je také nejvyšší rychlost, protože tato upravená R8 zvládne až 340 km/h.

Základní Audi R8 dostane nakonec šestiválec 3,0 l bi-turbo

Základní Audi R8 dostane nakonec šestiválec 3,0 l bi-turbo

Samozřejmě nemusíte rovnou sahat po takto radikální úpravě. Wheels and more nabízí pro aktuální Audi R8 V10 plus více možností, přičemž tato je ta nejvyšší. Levnější alternativy zvednou výkon na 474 kW (645 k) nebo na 571 kW (777 k). K dispozici je také řada dalších doplňků typu nových kol, jiného podvozku nebo hlasitějšího výfuku.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Za volantem Porsche Cayenne Coupé: Podvozek už zase čaruje a kouzlí!

Porsche Cayenne Coupé (první svezení)

Méně auta, praktičnosti i místa na zadních sedadlech, ale zato s vyšší cenou. To je ve zkratce druhá karosářská verze modelu Cayenne s poněkud nepatřičným přídomkem Coupé, která právě zakotvila na českém trhu. Ideální příležitost svézt se…

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Range Rover Evoque P250: Stojí tvrdohlavý nezmar za skoro 2 miliony?

Range Rover Evoque P250

Range Rover si prostě nedá říct a i do městského crossoveru nabízí všemožnou výbavu do terénu. Je tolik kilogramů navíc opravdu potřeba? A poradí si s tím mild-hybridní pohon?

21.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 16 příspěvků
TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 11 příspěvků