Audi R8 V10 Plus dostalo kompresor, 850 koní a samosvor

Audi R8 je jeden z mála automobilů, který sází výhradně na atmosférické jednotky. Tedy alespoň prozatím. Vrcholné provedení disponuje desetiválcem o výkonu 449 kW (610 koní), což pro běžný silniční provoz určitě stačí. Ale kdyby to bylo pro vás přece jen málo, můžete se obrátit na společnost se zajímavým názvem Wheels and more.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Audi | První svezení | Porsche

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Tato společnost nabízí mnohem více než jen kola, jak ostatně slibuje také její název. Její technici se poměrně důkladně podívali na motor, který dostal kompresor, nový software řídicí jednotky, jiné vstřikovače, nové písty a měnil se třeba také setrvačník. Aby toho nebylo málo, v rámci úprav byl do hnacího řetězce zařazen také samosvorný diferenciál.

Výsledek? Tohle Audi R8 disponuje maximálním výkonem 625 kW (850 k), přičemž točivý moment se vyšplhal na hodnotu 730 Nm. Zajímavá je také nejvyšší rychlost, protože tato upravená R8 zvládne až 340 km/h.

Tajné | Sportovní auta | Palivo | Audi

Základní Audi R8 dostane nakonec šestiválec 3,0 l bi-turbo

Samozřejmě nemusíte rovnou sahat po takto radikální úpravě. Wheels and more nabízí pro aktuální Audi R8 V10 plus více možností, přičemž tato je ta nejvyšší. Levnější alternativy zvednou výkon na 474 kW (645 k) nebo na 571 kW (777 k). K dispozici je také řada dalších doplňků typu nových kol, jiného podvozku nebo hlasitějšího výfuku.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 720 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 739 km
Cena: 135 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků