Audi R8 V10 Plus dostalo kompresor, 850 koní a samosvor

Audi R8 je jeden z mála automobilů, který sází výhradně na atmosférické jednotky. Tedy alespoň prozatím. Vrcholné provedení disponuje desetiválcem o výkonu 449 kW (610 koní), což pro běžný silniční provoz určitě stačí. Ale kdyby to bylo pro vás přece jen málo, můžete se obrátit na společnost se zajímavým názvem Wheels and more.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Tato společnost nabízí mnohem více než jen kola, jak ostatně slibuje také její název. Její technici se poměrně důkladně podívali na motor, který dostal kompresor, nový software řídicí jednotky, jiné vstřikovače, nové písty a měnil se třeba také setrvačník. Aby toho nebylo málo, v rámci úprav byl do hnacího řetězce zařazen také samosvorný diferenciál.

Výsledek? Tohle Audi R8 disponuje maximálním výkonem 625 kW (850 k), přičemž točivý moment se vyšplhal na hodnotu 730 Nm. Zajímavá je také nejvyšší rychlost, protože tato upravená R8 zvládne až 340 km/h.

Základní Audi R8 dostane nakonec šestiválec 3,0 l bi-turbo

Základní Audi R8 dostane nakonec šestiválec 3,0 l bi-turbo

Samozřejmě nemusíte rovnou sahat po takto radikální úpravě. Wheels and more nabízí pro aktuální Audi R8 V10 plus více možností, přičemž tato je ta nejvyšší. Levnější alternativy zvednou výkon na 474 kW (645 k) nebo na 571 kW (777 k). K dispozici je také řada dalších doplňků typu nových kol, jiného podvozku nebo hlasitějšího výfuku.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 26 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků