Audi R8, supersport jde na dračku

Zlí jazykové tvrdí, že Audi by díky své pečlivé marketingové práci před i po zahájení produkce jakéhkoli auta bylo na trhu úspěšné prakticky s jakýmkoli čtyřkolovým nesmyslem. O tom, že to není tak docela pravda, svědčí třeba model A2, nicméně nový model R8 tuto tezi spíše podporuje.

První opravdový supersport automobilky Audi je otiž opravdu trefou do černého. A to přesto, že jde po krku vlastním koncernovým sourozencům a do segmentu nepřináší nic zásadně nového. Jenže prodeje ještě ani pořádně nezačaly a produkce na celý příští rok je beznadějně vyprodána. Všech 4 000 vozů, které se mají v tomto roce vyrobit, již má svého zákazníka a očekává se, že i produkce v příštím roce, která počítá s výrobou 6 000 kusů tohoto sporťáku, bude rychle rezervována.

I když s podobnými výrobními čísly nebude Audi R8 zrovna exkluzivním voze, tradiční zákazníci této automobilky se konečně dočkali opravdového sporťáku a doplňují své garáže.

I když by Audi dokázalo prodat i dvojnásobek vozů, produkce je omezena tím, že značná část výroby je závislá na manuální práci kvalifikovaných pracovníků. I přes modernost výrobních linek Audi se téměř 75 procent výroby uskutečňuje manuálními operacemi, které nedovolí příliš navýšit počty vyrobených kusů.

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol | 3 příspěvky
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků