Zlí jazykové tvrdí, že Audi by díky své pečlivé marketingové práci před i po zahájení produkce jakéhkoli auta bylo na trhu úspěšné prakticky s jakýmkoli čtyřkolovým nesmyslem. O tom, že to není tak docela pravda, svědčí třeba model A2, nicméně nový model R8 tuto tezi spíše podporuje.
První opravdový supersport automobilky Audi je otiž opravdu trefou do černého. A to přesto, že jde po krku vlastním koncernovým sourozencům a do segmentu nepřináší nic zásadně nového. Jenže prodeje ještě ani pořádně nezačaly a produkce na celý příští rok je beznadějně vyprodána. Všech 4 000 vozů, které se mají v tomto roce vyrobit, již má svého zákazníka a očekává se, že i produkce v příštím roce, která počítá s výrobou 6 000 kusů tohoto sporťáku, bude rychle rezervována.
I když s podobnými výrobními čísly nebude Audi R8 zrovna exkluzivním voze, tradiční zákazníci této automobilky se konečně dočkali opravdového sporťáku a doplňují své garáže.
I když by Audi dokázalo prodat i dvojnásobek vozů, produkce je omezena tím, že značná část výroby je závislá na manuální práci kvalifikovaných pracovníků. I přes modernost výrobních linek Audi se téměř 75 procent výroby uskutečňuje manuálními operacemi, které nedovolí příliš navýšit počty vyrobených kusů.