Audi R8 Spyder V8: nový motor pro základ

Audi R8 Spyder V8: nový motor pro základ

V Ingolstadtu se nyní připravují na zavedení nového motoru pod kapotu otevřeného provedení modelu R8 dosud nabízeného pouze s vrcholným desetiválcem 5,2 l o výkonu 525 koní (386 kW). Nabídka novinky má být ještě koncem tohoto roku rozšířena směrem dolů, neboť bylo rozhodnuto o instalaci osmiválce 4,2 l, jenž ve výchozí verzi kupé dává 420 koní (309 kW), pořizovací cena má být těsně pod hranicí 100 000 Euro.

Tím však budoucnost řady R8 zřejmě nekončí, neboť se připravuje vrcholné provedení s výkonem zvýšeným na 571 koní (420 kW), sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou namísto dosavadního R tronicu či novými doplňky z uhlíkových kompozitů. Stranou však nezůstávají požadavky na snižování spotřeby a emisí, ačkoli dvanáctiválec TDI montovaný v současnosti do vozů Q7 pod kapotou R8 nakonec nenajdeme. Namísto toho se můžeme těšit na elektrické provedení předznamenané studií e-Tron, která se má prodávat za ceny do 150 000 Euro.

Tip: Přečtěte si naše představení Audi R8 Spyder V10.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 Spyder V10
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 281 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků