Audi R8 Spyder V8: nový motor pro základ

V Ingolstadtu se nyní připravují na zavedení nového motoru pod kapotu otevřeného provedení modelu R8 dosud nabízeného pouze s vrcholným desetiválcem 5,2 l o výkonu 525 koní (386 kW). Nabídka novinky má být ještě koncem tohoto roku rozšířena směrem dolů, neboť bylo rozhodnuto o instalaci osmiválce 4,2 l, jenž ve výchozí verzi kupé dává 420 koní (309 kW), pořizovací cena má být těsně pod hranicí 100 000 Euro.

Tím však budoucnost řady R8 zřejmě nekončí, neboť se připravuje vrcholné provedení s výkonem zvýšeným na 571 koní (420 kW), sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou namísto dosavadního R tronicu či novými doplňky z uhlíkových kompozitů. Stranou však nezůstávají požadavky na snižování spotřeby a emisí, ačkoli dvanáctiválec TDI montovaný v současnosti do vozů Q7 pod kapotou R8 nakonec nenajdeme. Namísto toho se můžeme těšit na elektrické provedení předznamenané studií e-Tron, která se má prodávat za ceny do 150 000 Euro.

Tip: Přečtěte si naše představení Audi R8 Spyder V10.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 Spyder V10
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 76 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků