Audi R8 Spyder V8: nový motor pro základ

Audi R8 Spyder V8: nový motor pro základ

V Ingolstadtu se nyní připravují na zavedení nového motoru pod kapotu otevřeného provedení modelu R8 dosud nabízeného pouze s vrcholným desetiválcem 5,2 l o výkonu 525 koní (386 kW). Nabídka novinky má být ještě koncem tohoto roku rozšířena směrem dolů, neboť bylo rozhodnuto o instalaci osmiválce 4,2 l, jenž ve výchozí verzi kupé dává 420 koní (309 kW), pořizovací cena má být těsně pod hranicí 100 000 Euro.

Tím však budoucnost řady R8 zřejmě nekončí, neboť se připravuje vrcholné provedení s výkonem zvýšeným na 571 koní (420 kW), sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou namísto dosavadního R tronicu či novými doplňky z uhlíkových kompozitů. Stranou však nezůstávají požadavky na snižování spotřeby a emisí, ačkoli dvanáctiválec TDI montovaný v současnosti do vozů Q7 pod kapotou R8 nakonec nenajdeme. Namísto toho se můžeme těšit na elektrické provedení předznamenané studií e-Tron, která se má prodávat za ceny do 150 000 Euro.

Tip: Přečtěte si naše představení Audi R8 Spyder V10.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 Spyder V10
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků