Audi R8 Spyder: první snímky jsou venku

Audi během příštího týdne ve Frankfurtu představí otevřené provedení svého modelu R8. Zatím tu máme menší ochutnávku.

V Ingolstadtu nyní vyrábí dvě verze prestižního sportovního vozu řady R8, a sice původní osmiválec s objemem 4,2 l a teprve nedávno uvedené vrcholné provedení vybavené vidlicovým desetiválcem o objemu 5,2 l. Inženýři Audi však nyní horečně dokončují další dvě verze. První z nich bude otevřený R8 Spyder, druhou pak vysokovýkoné Audi R8 s doplňkovým označením RS.

Včera unikly první oficiální snímky novinky pro milovníky jízdy s větrem ve vlasech. Mluvčí firmy již dříve naznačil, že model R8 Spyder je již dávno připraven, ale uvedení na trh bylo záměrně odsunuto až do chvíle, kdy začnou stagnovat prodeje desetiválcového kupé. Audi rovněž potvrdilo, že nový Spyder dostane velkou plátěnou skládací střechu namísto dosud preferované modifikace targa s odnímatelnou částí pevné střechy. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Na první pohled se Audi R8 Spyder bude od starších verzí lišit několika dalšími úpravami vynucenými odstraněním střechy. Všimneme si tedy třeba ventilačních otvorů za hlavovými opěrkami, za kterými se skrývají výsuvné bezpečnostní oblouky chránící posádku při převrácení vozu. Typické hliníkové lišty po stranách karosérie však bohužel vzaly za své.

Konstrukce karosérie musela být pochopitelně zesílena, nové místo muselo být vybráno pro umístění hrdla palivové nádrže, neboť zadní sloupky byly odstraněny. Spyder se bude navíc vyznačovat výhradní instalací desetiválce s objemem 5,2 l a výkonem 525 koní, zatímco základní osmiválec bude pro Spyder zřejmě vypuštěn.

Další konkrétní informace jsou však pro zájemce připraveny ve Frankfurtu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 Spyder
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků