Audi R8: sporťák konečně i s desetiválcem

7 komentářů

Ondra S.
10. prosince • 22:36

Desetiválec 5,2 je jistě fajn, ale nestačil by úplně osmiválec necelé 4L, 40ventilů (5 na válec) biturbo. Motor by byl menší, lehčí, měl by nižšší spotřebu (při rozumné jízdě) a jelo by to minimálně stejně dobře, nebo líp. Každopádně by to bylo také nebezpečně rychlé až zabijácké vozidlo. S takovým by čepičáři nemohli vůbec jet, nebo by se velice rychle někde rozmázli. To pak už chce sportovně založeného řidiče, který normálně jezdí svižně a umí si s tím poradit a zvládat vozidlo v ostrém tempu. Málo řidičů tohle zvládne, přestože si většina myslí opak.

VANDIT
9. prosince • 10:18

No rekl bych, ze tohle je proste auto mych snu... co jeste vic by clovek mohl od brutalni motokary chtit.... nadherny design, skvely motor, technika... proste dokonalost

Petr
10. prosince • 18:04

To mas pravdu, karka je to nadherna a urco i suprova, ale kdybych si mohl dovolit auta teto cenove kategorie (ve svych 17 fak nemohu), tak bych urcite sahl po Lambu, protoze Lambo je Lambo a tohle je pouze AUDI.
Takze i kdyz jak rika ten o neco vejs AUDI "rozkrada" Lambo, tak se najdou lidi, kteri sahnou po IMHO prestiznejsi znacce. A kdyz toto stoji asi 3,6kk myslim ze to Gallardo nebude o moc drazsi a tady v ty cenovy kategorii se nepocita s par stovkama tisic, takze aji priplaceni bych nevidel jako velkej problem.:-)

lambdamen
9. prosince • 8:35

Nechci bejt rejpal, ale nevychází ten desetiválec náhodou z desetiválce, kterej Audi vyvinulo pro RS6? Vim, že to lambo se tam nabízí hodně ale podle mě (a podle Top Gearu) to je vyvinuto pouze Audi.

Zelí
9. prosince • 15:25

Když se objevilo R tak jsem psal tady na fóru, že audi postupně marketingově vykrade lambo. A budou postupovat tak, až z lamba zbude jen prázdná skořápka, všechno podstatné budou mít ve své zančce r8. Byla kolem nějaká polemika, ale teď se jednoznačně ukazuje, že jsem to odhadl správně. Soudruzi v audi otevřeně hovoří o tom, že teď už zákazníci nemají žádný důvod si kupovat gallardo, když jim dají desetiválec do r8.
Zajímavé se zančkou r8 je to, že to nenapadl rendlík, protože ten by podle všech pravidel měl mít r8 chráněno ochrannou známkou. Je vidět, že soudruhům germánům není nic svaté.

skrivan
9. prosince • 9:19

Ten 10-ti valec do RS6 je puvodem z lamba. BTW, to stahovani bocnich oken a ovladani zrcatek uz jsem nekde videl, myslim ze v Oktavce. Rekl bych, ze i packy pod volantem budou stejne. Aspon, kdyz nekam pojedu v Oktavce, tak se budu cejtit alespon trochu jako v RS8 :) (nekteri se tak urcite cejti)

VANDIT
9. prosince • 10:14

jojo , on i Veyron ma stejny listy na steracich jako Skodovka :) holt koncern je koncern :)

Doporučujeme

Články odjinud