Audi R8 Spider: rychlost s větrem ve vlasech (spy photos)

Špionážní fotografové si udělali výlet na legendární Nordschleife a neunilko jim právě testované Audi R8 v otevřeném provedení, které dostane jméno Spider. Ze snímků je zřejmé, že R8 bude obdařeno klasickou plátěnou střechou a pravděpodobně ochuzeno o postranné hliníkové panely, již tak charakteristické pro klasickou R8.

Tip: Podívejte se na špionážní video z probíhajících testů.

Mezi další změny oproti R8 coupé třeba zahrnout přídavné vstupy vzduchu umístěné za zadními sedadly a pochopitelně i ochranné oblouky, které plní svou roli v případě převrácení vozu. Dle dosavadních informací Audi hodně pracovalo na vyztužení vozu, což by mělo zabránit nežádoucímu kroucení karoserie - uvidíme ale, o kolik bude Spider ve výsledku těžší.

Zajímá vás, co bude pod kapotou? Pak vězte, že základ bude tvořit dobře známý osmiválec o objemu 4,2 litru a výkonu 420 koní. Silnější verze dostane desetiválec 5,2 l z modelů S6 a S8, pro variantu RS je připraven dvakrát přeplňovaný 5,0 l z modelu RS6, vyladěn na výkon 580 koní.

Ostrá verze dostane navíc upravené šasi, odpružení, řízení a samozřejmě i keramické brzdy, které podstatně lépe odolávají vysokému zatížení. Asi jste již na to přišli sami, ale právě zachycený vůz se jeví jako testovací „eReSo“. To můžou jednoduše prozrazovat jiné koncovky výfuků, pozměněný difuzor a také odlišná přední maska. Své doložili i samotní fotografové, kteří zvuk motoru opět jednoznačně označili za desetiválcový.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Audi R8 Spider při testech na Nordshleife

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

dnes | Milan Lažanský | 11 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 41 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků