Audi R8 Spider: rychlost s větrem ve vlasech (spy photos)

Špionážní fotografové si udělali výlet na legendární Nordschleife a neunilko jim právě testované Audi R8 v otevřeném provedení, které dostane jméno Spider. Ze snímků je zřejmé, že R8 bude obdařeno klasickou plátěnou střechou a pravděpodobně ochuzeno o postranné hliníkové panely, již tak charakteristické pro klasickou R8.

Tip: Podívejte se na špionážní video z probíhajících testů.

Mezi další změny oproti R8 coupé třeba zahrnout přídavné vstupy vzduchu umístěné za zadními sedadly a pochopitelně i ochranné oblouky, které plní svou roli v případě převrácení vozu. Dle dosavadních informací Audi hodně pracovalo na vyztužení vozu, což by mělo zabránit nežádoucímu kroucení karoserie - uvidíme ale, o kolik bude Spider ve výsledku těžší.

Zajímá vás, co bude pod kapotou? Pak vězte, že základ bude tvořit dobře známý osmiválec o objemu 4,2 litru a výkonu 420 koní. Silnější verze dostane desetiválec 5,2 l z modelů S6 a S8, pro variantu RS je připraven dvakrát přeplňovaný 5,0 l z modelu RS6, vyladěn na výkon 580 koní.

Ostrá verze dostane navíc upravené šasi, odpružení, řízení a samozřejmě i keramické brzdy, které podstatně lépe odolávají vysokému zatížení. Asi jste již na to přišli sami, ale právě zachycený vůz se jeví jako testovací „eReSo“. To můžou jednoduše prozrazovat jiné koncovky výfuků, pozměněný difuzor a také odlišná přední maska. Své doložili i samotní fotografové, kteří zvuk motoru opět jednoznačně označili za desetiválcový.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Audi R8 Spider při testech na Nordshleife

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

včera | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků