Audi R8 Spider: nejrychlejší otevřené Audi (spy photos)

Špionážní fotografové nelení a na německých silnicích se jim podařilo přistihnout Audi R8 v otevřeném provedení, které dostane jméno Spider. Ze snímků je zřejmé, že R8 bude obdařeno klasickou plátěnou střechou a pravděpodobně ochuzeno o postranné hliníkové panely, již tak charakteristické pro klasickou R8.

Mezi další změny oproti R8 coupé třeba zahrnout přídavné vstupy vzduchu umístěné za zadními sedadly a pochopitelně i ochranné oblouky, které plní svou roli v případě převrácení vozu. Dle dosavadních informací Audi hodně pracovalo na vyztužení vozu, což by mělo zabránit nežádoucímu kroucení karoserie – uvidíme ale, o kolik bude Spider ve výsledku těžší.

Zajímá vás, co bude pod kapotou? Pak vězte, že základ bude tvořit dobře známý osmiválec o objemu 4,2 litru a výkonu 420 koní. Silnější verze dostane desetiválec 5,2 l z modelů S6 a S8, pro variantu RS je připraven dvakrát přeplňovaný 5,0 l z modelu RS6, vyladěn na výkon 580 koní.

Ostrá verze dostane navíc upravené šasi, odpružení, řízení a samozřejmě i keramické brzdy, které podstatně lépe odolávají vysokému zatížení. Asi jste již na to přišli sami, ale právě zachycený vůz se jeví jako testovací „eReSo“. To můžou jednoduše prozrazovat jiné koncovky výfuků, pozměněný difuzor a také odlišná přední maska. Své doložili i samotní fotografové, kteří zvuk motoru jednoznačně označili za desetiválcový.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Audi R8 Spider v Německu

TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků