Všichni jste hrozně chytrý a doma máte trakař
A bude to mit manuál?
1600 kilo zadokolka bez řidiče??! Vorsprung durch Gewicht?
S tří hrnkem 1.0tsi by to vážilo 1300kg.
Ferrari F12tdf má suchou váhu 1415 Kg s V12....
Ale Ferrari 512tdf je úplně jiná kategorie.
Souhlasím, je to podstatně větší auto a víc cruiser, R8 by chtělo srovnávat spíše třeba s 588, ta i se všema náplněma váží 1475 kg.
Pokud je pro někoho 512tdf cruser, měl by si zažádat v bohnicích o důchod... A říct tohle někdo v Maranellu, tak ho umlátěj hasákama. Vidlácký češi co na netu sekaj jednu teorii za druhou. Ale jinak samozřejmě věřím, že 512tdf bude lepší, protože je kam si odložit ledvinku a i když si člověk vezme sandály, nezasekne se mu ponožka za titanovej pedál.
Nebuď na sebe tak náročný, to že tu sázíš jednu teorii za druhou ti nemám za zlý! Myslím, že by mne v Maranellu neumlátili, jelikož je to prostě pravda. Jsou holt modely více sportovní (488 Pista) a více cruisery, Californie (za mě nic moc, řídil jsem na několik hodin dlouhé trase a celkem nuda) a pak právě Tdf, které je někde mezi..
Jinak nechápu, kam si stočil diskuzi, která byla o špekáčku od Audi. K tomu ses myslím nevyjádřil vůbec, jen si mudrcoval o Maranellu, kam bys jistě bez navigace ani netrefil ( jestli si tam vůbec někdy byl).
a cenovej rozdil je tam jakej?
Nevím, jak by se měl cenový rozdíl projevit do váhy obou vozů? Oba vozy jsou si vzájemně konkurencí, to že Ferrari dokáže obdobný produkt prodat za 2X cenu vypovídá o síle značky, resp. o slabosti značky Audi na trhu sportovních vozů, nikoliv však o váze vozu....Jinak bychom mohli s R8 srovnat podobně vážící Nissan GTR a tvrdit, že je o polovinu levnější, a to bychom snad neudělali...
Nádhera!👍
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.