Audi R8 Renm: australská ofenzíva

Od protinožců přijíždí další, poctivě upravený evropský „sporťák“. Nabídne solidní výkony navíc a k tomu decentní vzhled.

Je tomu teprve několik dní, co jsme vám na tomto místě představili Porsche 997 Turbo modifikované australskou společností Renm Performance z Melbourne. Dnes o sobě tato firma dala opět vědět, tentokrát v jejích sítích uvízlo Audi R8 ve verzích V8 i V10. Slabší z těchto modelů u Renmu pojmenovali láskyplně Enigma, přeprogramovali jeho řídicí jednotku, vylepšili sání a instalovali novou výfukovou soustavu. Díky tomu poskočily parametry této osmiválcové jednotky s objemem 4,2 l o 40 koní (29 kW) a 35 Nm na výsledných 460 koní (338 kW), resp. 465 Nm. Stále málo? Pak si můžete objednat přeplňovací kompresor, jenž tyto parametry navýší až na 530 koní (390 kW) a 530 Nm.

Desetiválec s objemem 5,2 l je u Renm Performance dostupný s pouhým přeprogramováním řídicí jednotky, jež postačí k dosažení 565 koní (415 kW) a 600 Nm. Přidáte-li k tomu ještě sportovní sání a nový výfuk, můžete se těšit na rovných 600 koní (441 kW) a 585 Nm, což je již opravdu slušná porce. Pro srovnání ještě zmíníme, že standardní provedení motoru V10 5,2 l nabízí 525 koní (386 kW) a 530 Nm.

Mezi další modifikační prvky patří akustická regulace výfukového traktu s ovládáním z místa řidiče, dvacetipalcové ráfky vyrobené z kombinace uhlíkových kompozitů a hliníku, volant potažený Alcantarou a obložený kompozity a další ozdobné prvky vyrobené z tohoto materiálu. Za další příplatek lze mít opět kompozitní spoilery pod předním nárazníkem a ve spodní části nárazníku zadního, brzdy mohou mít osmipístkové třmeny vpředu a šestipístkové vzadu. K mání jsou i vylepšené závěsy kol s možností hydraulické změny světlé výšky vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 od Renm Performance
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků