Audi R8 Renm: australská ofenzíva

Od protinožců přijíždí další, poctivě upravený evropský „sporťák“. Nabídne solidní výkony navíc a k tomu decentní vzhled.

Je tomu teprve několik dní, co jsme vám na tomto místě představili Porsche 997 Turbo modifikované australskou společností Renm Performance z Melbourne. Dnes o sobě tato firma dala opět vědět, tentokrát v jejích sítích uvízlo Audi R8 ve verzích V8 i V10. Slabší z těchto modelů u Renmu pojmenovali láskyplně Enigma, přeprogramovali jeho řídicí jednotku, vylepšili sání a instalovali novou výfukovou soustavu. Díky tomu poskočily parametry této osmiválcové jednotky s objemem 4,2 l o 40 koní (29 kW) a 35 Nm na výsledných 460 koní (338 kW), resp. 465 Nm. Stále málo? Pak si můžete objednat přeplňovací kompresor, jenž tyto parametry navýší až na 530 koní (390 kW) a 530 Nm.

Desetiválec s objemem 5,2 l je u Renm Performance dostupný s pouhým přeprogramováním řídicí jednotky, jež postačí k dosažení 565 koní (415 kW) a 600 Nm. Přidáte-li k tomu ještě sportovní sání a nový výfuk, můžete se těšit na rovných 600 koní (441 kW) a 585 Nm, což je již opravdu slušná porce. Pro srovnání ještě zmíníme, že standardní provedení motoru V10 5,2 l nabízí 525 koní (386 kW) a 530 Nm.

Mezi další modifikační prvky patří akustická regulace výfukového traktu s ovládáním z místa řidiče, dvacetipalcové ráfky vyrobené z kombinace uhlíkových kompozitů a hliníku, volant potažený Alcantarou a obložený kompozity a další ozdobné prvky vyrobené z tohoto materiálu. Za další příplatek lze mít opět kompozitní spoilery pod předním nárazníkem a ve spodní části nárazníku zadního, brzdy mohou mít osmipístkové třmeny vpředu a šestipístkové vzadu. K mání jsou i vylepšené závěsy kol s možností hydraulické změny světlé výšky vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 od Renm Performance
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 569 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2012
Stav: 97 928 km
Cena: 760 000 Kč
Audi A4 2
Rok výroby: 2009
Stav: 167 580 km
Cena: 215 000 Kč
Audi A4 3
Rok výroby: 2008
Stav: 137 146 km
Cena: 276 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 340 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků