Audi R8: pro příští rok vyprodáno

Všechny sportovní vozy Audi R8, které budou v příštím roce vyrobeny, již znají své majitele a čekací doba na automobil tohoto typu tak v současnosti činí 18 měsíců. Audi R8 se vyrábí s vysokým podílem ruční práce a továrna jich zvládne za den vyprodukovat nejvýše 25, což při průměrném počtu 240 pracovních dní v roce dává potenciál roční produkce nějakých 6 000 kusů. V USA zčínají ceny Audi R8 na zhruba 115 000 dolarech, což je vzhledem k vlastnostem vozu cena příznivá. Motor dává 420 koní a vůz působí neotřelým a dynamickým dojmem. 

Novinkou jsou nyní nové hlavní světlomety tvořené soustavou LED, přičemž světelné diody byly dosud vyhrazeny světlům pro denní svícení. Nabídka verzí modelu Audi R8 se začíná rozrůstat, protože jsou již známy základní parametry vrcholné verze poháněné vidlicovým desetiválcem, jenž ale nakonec nebude pocházet od Lamborghini, ale vznikne úpravou přeplňované pohonné jednotky Audi RS6. Stále se přitom spekuluje o nasazení vznětového motoru, V12 TDI ze známého konceptu to ale zřejmě nebude, spíše půjde o vidlicový osmiválec

Minitest BMW 230i Cabrio: Nastal čas se rozloučit?

BMW 230i Cabrio (minitest)

Kompaktní rozměry, zadní pohon, čtyři místa k sezení a stahovací střecha – to je kombinace, na kterou dnes narazíte pouze u BMW. Benzinový dvoulitr s výkonem 185 kW dvojkovému kabriu pasuje jako ulitý!

19.  8.  2018 | Jan Mička | 11 příspěvků
TEST Jaguar E-Pace D180 AWD: Sentimentální cesta

Jaguar E-Pace D180

V novodobé historii Jaguaru je E-Pace jedním z nejdůležitějších milníků. Půjčili si techniku od Land Roveru a snažili se do populárního segmentu malých SUV vnést sportovního ducha. Povedlo se?

16.  8.  2018 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků