Audi R8: pro příští rok vyprodáno

Všechny sportovní vozy Audi R8, které budou v příštím roce vyrobeny, již znají své majitele a čekací doba na automobil tohoto typu tak v současnosti činí 18 měsíců. Audi R8 se vyrábí s vysokým podílem ruční práce a továrna jich zvládne za den vyprodukovat nejvýše 25, což při průměrném počtu 240 pracovních dní v roce dává potenciál roční produkce nějakých 6 000 kusů. V USA zčínají ceny Audi R8 na zhruba 115 000 dolarech, což je vzhledem k vlastnostem vozu cena příznivá. Motor dává 420 koní a vůz působí neotřelým a dynamickým dojmem. 

Novinkou jsou nyní nové hlavní světlomety tvořené soustavou LED, přičemž světelné diody byly dosud vyhrazeny světlům pro denní svícení. Nabídka verzí modelu Audi R8 se začíná rozrůstat, protože jsou již známy základní parametry vrcholné verze poháněné vidlicovým desetiválcem, jenž ale nakonec nebude pocházet od Lamborghini, ale vznikne úpravou přeplňované pohonné jednotky Audi RS6. Stále se přitom spekuluje o nasazení vznětového motoru, V12 TDI ze známého konceptu to ale zřejmě nebude, spíše půjde o vidlicový osmiválec

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků