Audi R8: pro příští rok vyprodáno

Všechny sportovní vozy Audi R8, které budou v příštím roce vyrobeny, již znají své majitele a čekací doba na automobil tohoto typu tak v současnosti činí 18 měsíců. Audi R8 se vyrábí s vysokým podílem ruční práce a továrna jich zvládne za den vyprodukovat nejvýše 25, což při průměrném počtu 240 pracovních dní v roce dává potenciál roční produkce nějakých 6 000 kusů. V USA zčínají ceny Audi R8 na zhruba 115 000 dolarech, což je vzhledem k vlastnostem vozu cena příznivá. Motor dává 420 koní a vůz působí neotřelým a dynamickým dojmem. 

Novinkou jsou nyní nové hlavní světlomety tvořené soustavou LED, přičemž světelné diody byly dosud vyhrazeny světlům pro denní svícení. Nabídka verzí modelu Audi R8 se začíná rozrůstat, protože jsou již známy základní parametry vrcholné verze poháněné vidlicovým desetiválcem, jenž ale nakonec nebude pocházet od Lamborghini, ale vznikne úpravou přeplňované pohonné jednotky Audi RS6. Stále se přitom spekuluje o nasazení vznětového motoru, V12 TDI ze známého konceptu to ale zřejmě nebude, spíše půjde o vidlicový osmiválec

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků