Audi R8 Plus vs. Jaguar F-Type R: Naměřená dynamika bere dech

stealth01  |  12. 05. 2016 19:14

Z naměřených hodnot vyplývá, ze se svým sedanem pro čtyři dospělé a sedm kufrů by mi Jaguár neujel. Ovšem ani ja jemu ne

Odpovědět  |   | 
arnold  |  13. 05. 2016 00:02

O jaky sedan se jedna jestli se vas muzu zeptat.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 05. 2016 08:12

BMW M3 F80

0 - 50 kph 1.6 s
0 - 80 kph 2.9 s
0 - 100 kph 4.1 s
0 - 130 kph 6.0 s
0 - 160 kph 8.5 s
0 - 200 kph 13.3 s

http://fastestlaps.com/models/bmw-m3-f80...

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  13. 05. 2016 08:58

Tady bych byl opatrny. Za 1) na fastestlaps strasne radi davaji "estimated" casy, jednoduse vemou vykon auta a zrychleni odhadnou, a za 2) jaguar to zrychleni dosahnul na povrchu ktery zjevne nebyl idealni, a nevime nic o tom na jakem povrchu dosahlo svuj cas M3 na z te stranky. Postavit je vedle sebe na stejne draze a vysledek by dost mozna stejny nebyl (jednim, nebo druhym smerem).

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 05. 2016 09:08

No tak máme tady ještě oficiální katalog. Tam píšou:

0-100 4.1s
0-200 13.4s
Akcelerace 80-120 na 4. rychl stupeň: 3.5s

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  13. 05. 2016 09:40

Ja nezpochybnuju casy ktere dosahuje M3, je klidne mozne ze tech 13,3s je v jejim pripade realne. Ale nevime co je realne pro onen jaguar protoze to co namerili v tomhle testu nemusi byt nejlepsi mozny vysledek.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 05. 2016 10:32

Já rozumím. V podstatě se mi zdálo až vtipné, že Jaguaru naměřili tak moc podobné časy přes celé spektrum zrychlení 0-200

Odpovědět  |   | 
Jacob  |  12. 05. 2016 20:41

Nie zeby sa mi jaguar nepacil, praveze naopak, ale ako lieta ten otackomer u audi je neskutocne... Dizajn jaguar, motor audi a je to idealne! Ale co, zajtra vytocim svojho civica na 6 a pol a do ciela pridem z 6,5 litrovou spotrebou a som spokojny

Odpovědět  |   | 
arnold  |  12. 05. 2016 23:57

Obe auta jsou fantasticka. Ale osobne u Jaguaru zadny vyrazny design nevidim. Ten predek je dosti nevyrazny.

Odpovědět  |   | 
Karel  |  12. 05. 2016 21:36

Ta neskutečná pila při řazení mezi 7 a 9 tis otáček v R8 musí být silně návyková.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 05. 2016 08:06

Nádhera. Měl jsem tu čest řídit R8 s osmiválcem. Ujel jsem v ní dohromady 7300 km. I ta původní generace měla něco do sebe (kromě šíleného automatu).

Odpovědět  |   | 
Karel  |  13. 05. 2016 10:16

Tak na dvojspojku v současné generaci pějí všichni jen superlativy.
"although the twin-clutch S tronic is one of the fastest shifting gearboxes I’ve ever experienced"
http://www.evo.co.uk/audi/r8...
Výhodou minulé generace s V8 byla možnost manuálu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 05. 2016 10:33

No přesně tak. V současné generaci... Ale já jsem měl tu prapůvodní R8 s automatem a to byl porod, hlavně v nízkých rychlostech a na křižovatkách.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  12. 05. 2016 23:25

R8 je tak vypiplaná od Audi, že v nejvyšší verzi převyšuje i bratrské Lambo.
A je tak dotažená, že její vylepšení už nenabízí ani MTM

Odpovědět  |   | 
Karel  |  13. 05. 2016 12:11

Tak ono co bys chtěl vylepšovat na takové vysokootáčkové atmosféře, tam toho moc nenaděláš. Existují samozřejmě firmy, které ti k R8 nebo k Huracanu nacpou kompresory a výkon pak letí někam k 1000hp, ale to jsou podle mě dobytkové, kterým bych uřezal ruce, zmrvit takovou atmosféru kompresory za to by měl být trest smrti.
http://garaz.dennikn.sk/video/audi-r8-v10-plus-uv... ...

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  13. 05. 2016 08:02

Jedno auto v tabulkach z nepochopitelnych dovodov chyba.

Nissan GT-R.

Otazka znie, preco asi.

Zrychlenie 2.9 sekundy, brzdna draha vyrazne kratsia (z 96 km/h na 0 staci nissanu o viac ako 5 metrov menej, takze zo 100 km/h na 0 Nissan konkurenciu s prehladom rozdrvi.)

GT-R sa vyraba od roku 2007 a Nissanu staci, ze ho kazdy rok mierne vylepsi... a stale dokaze byt lepsi nez porovnatelne modely konkurencie, nehovoriac o tom, ze je na urovni supersportov, ktore stoja 2x tolko. TOTO je naskok vdaka technike.

Je to ako ked hra Kanada hokej proti Madarsku (alebo Slovensku :D ). Hraju len tolko, kolko potrebuju, a supera aj tak deklasuju.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 05. 2016 08:05

Takže český importér vyloženě bombarduje redakci Autorevue: "moc prosíme, půjčte si od nás GT-R". A oni nechtějí. Proč asi? Máme tady novou konspirační teorii? Možná, ale teď už studenou sprchu a oblékat se.

Odpovědět  |   | 
WP  |  13. 05. 2016 08:38

...říkal jsem si, že na podobný plakáty reagovat nebudu, nicméně udělám vyjímku.

Tady nejde o honění desetin...redakce měla možnost v jednu dobu testovat dvě auta naprosto rozdílných koncepcí. Supersport s atmosférou a uřvaný drzý GT na kompresoru. Ta auta si jsou natolik vzdálená, že možnost jejich konkurování si je téměř vyloučena.
Buďto ti jde o placku s vysokootáčkovým V10 a chirurgií v jízdním projevu, nebo o chuligána sázejícího spíš na zábavu a efekt.
GT-R bude celkově možná blíž R8, ale přístupem úplně někde jinde. Bavit se tu o tom, zda-li je umění vydolovat z foukaný V6 podobný výkon jako z klasicky plněnýho V10 se ani nemíním.

P.S.: vylep si další plakát a třeba se ti uleví

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 05. 2016 09:11

No jo ale jak pod každým článkem vecpat svou nenávist k evropským automobilkám a nebetycny obdiv k japonské produkci, než výplodem podobného nesmyslu. On to proste musel napsat, protože by ho to zralo cely den. Svým způsobem je to pro nej terapie a ja mi to i přeju. :)

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  13. 05. 2016 14:58

To vobec nie je o nenavisti. Je to o obdive k technologiam ako takym.

Ak z Europy pride auto, ktore nasadi vo svojej kategorii latku na 10 rokov ci sposobi revoluciu v priemysle... bude mat moj obdiv.

Akurat ze to sa uz strasne dlho nestalo... Technologicky vzate... prvy Prius je technologicky zaujimavejsi ako produkcia Bugatti.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  13. 05. 2016 14:53

Prehral si, urobil si vynimku, poprel sam seba, svoje zasady... ako s tym dokazes zit?

Odpovědět  |   | 

Nejen jedno auto chybí.
Honda NSX i při své velké hmotnosti zvládne 0 - 100 za 3,3 s. Lamborghini Aventador za 2,9 s. Atd.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 05. 2016 10:31

Tak předpokládám, že jde o tabulku vozů, které měla redakce zapůjčené. Pokud jim seženeš NSX nebo i ten Aventador (i když to není přímá konkurence R8), tak stačí zavolat nebo napsat mail redaktorům. Myslím, že nebudou proti.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 05. 2016 09:59

Tolik ty tabulkove udaje nezer. Tu brzdnou drahu jsem videl v Top Gearu z Australskych Northern Territories - coz samozrejme nemusi mit valnou vypovidaci hodnotu, ale Bentleyumu Continental ci BMW M6 (mimojine o dost tezsim autum) to rozhodne Nissan nenandal...

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  13. 05. 2016 14:52

To nie je tabulkovy udaj, to je namerany udaj z testu tusim Car and Driver.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 05. 2016 16:15

@John Doe

Prosim ten (nas) hokej nie....
A uz vobec nie teraz zrovna pred vikendom.

Odpovědět  |   | 
spiderwolf  |  13. 05. 2016 08:51

Ten Jaguar je divnej, auto staveny na efekt, zejmena ten uchrchlanej zvuk, ten by mi vadil nejvic... Nemam na to, ale kdybych měl, tak by ho nechtěl a lovil bych určitě jinde...

Odpovědět  |   | 
Clanek  |  13. 05. 2016 09:01

A vitezem se stava...
Mercedes. Famozni jake hodnoty predvadi jeho GT (S). Kocku mam rad, ale tady bych musel hodne, hodne premyslet.

Odpovědět  |   | 
VJY  |  13. 05. 2016 09:57

Myslím, že to srovnání trochu pokulhává. Prostě hloupá volba postavit elegantní sportovní kupé proti supersportu. To Audi se má srovnávat s takovými jako Pagani. McLaren, Koenigsegg, Bugatti.......

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  13. 05. 2016 10:29

Nevyznám se v McLarenu a jeho nabídce, ale nemůžeš prostě napsat jen McLaren. Když už píšeš hloupá volba, musíš vědět, kdo je vlastně této R8 konkurentem. Tipoval bych to na McLaren 675 (nebo jak se to jmenuje), Ferrari 488, Lamborghini Huracán apod.
Rozhodně, rozhodně není R8 konkurentem hyperaut typu Bugatti Veyron nebo Pagani Huayra.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 05. 2016 16:10

A jednoducha Ultima GTR vitazi

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 05. 2016 16:06

Audi dělá auta pro každodenní, celoroční ježdění. Je to jenom třešinka v řadě modelů RS. To auto není stavěné jako okruhovka. Takže velmi rychlé pro běžné ježdění v německu. Ti lidi si to stavěli pro sebe.

Odpovědět  |   | 
Josef  |  15. 05. 2016 13:34

Zelí nezklamal, opět předvedl typický "zelnatý" příspěvek a snad už potisící prokázal svoji "prudkou" inteligenci. Ach jo...

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  13. 05. 2016 16:06

Za mna jednoznacne Jag. Skoda len ze nema tu spravnu farbu. Hned by to bolo o inom.

Odpovědět  |   | 

Poslední vzdechy tězkopádných spalováků

Každej nahrazenej spalovák se počítá

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

včera | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

Škoda Slavia 1.5 TSI DSG

Naposledy vyráběla Škodovka kabriolet v 60. letech. Že by se tento fakt měl změnit, dávají jasně najevo studenti Středního odborného učiliště Škoda Auto, kteří postavili už sedmý koncept. Počtvrté jde o otevřený vůz, nazvaný Škoda Slavia.

28.  7.  2020 | Michal Dokoupil | 17 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díla českého modeláře nemají obdoby

Tahle Tatra je vážně z papíru! Nádherná díl…

Zapomeňte na své vystřihovánky z ábíčka. Tady jsme na úplně jiné úrovni…

8.  7.  2020 | | 24 N/A
Rusol David
Tatra
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 51 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 81 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan