Audi R8 Plus vs. Jaguar F-Type R: Naměřená dynamika bere dech

35 komentářů

Kuk Vykuk
19. května • 19:02

Poslední vzdechy tězkopádných spalováků B-]

Antiautomat
13. května • 16:06

Za mna jednoznacne Jag. Skoda len ze nema tu spravnu farbu. Hned by to bolo o inom.

VJY
13. května • 9:57

Myslím, že to srovnání trochu pokulhává. Prostě hloupá volba postavit elegantní sportovní kupé proti supersportu. To Audi se má srovnávat s takovými jako Pagani. McLaren, Koenigsegg, Bugatti.......

stealth01
13. května • 10:29

Nevyznám se v McLarenu a jeho nabídce, ale nemůžeš prostě napsat jen McLaren. Když už píšeš hloupá volba, musíš vědět, kdo je vlastně této R8 konkurentem. Tipoval bych to na McLaren 675 (nebo jak se to jmenuje), Ferrari 488, Lamborghini Huracán apod.
Rozhodně, rozhodně není R8 konkurentem hyperaut typu Bugatti Veyron nebo Pagani Huayra.

Zelí
14. května • 16:06

Audi dělá auta pro každodenní, celoroční ježdění. Je to jenom třešinka v řadě modelů RS. To auto není stavěné jako okruhovka. Takže velmi rychlé pro běžné ježdění v německu. Ti lidi si to stavěli pro sebe.

Josef
15. května • 13:34

Zelí nezklamal, opět předvedl typický "zelnatý" příspěvek a snad už potisící prokázal svoji "prudkou" inteligenci. Ach jo...

Antiautomat
13. května • 16:10

A jednoducha Ultima GTR vitazi :-)

Clanek
13. května • 9:01

A vitezem se stava...
Mercedes. Famozni jake hodnoty predvadi jeho GT (S). Kocku mam rad, ale tady bych musel hodne, hodne premyslet.

spiderwolf
13. května • 8:51

Ten Jaguar je divnej, auto staveny na efekt, zejmena ten uchrchlanej zvuk, ten by mi vadil nejvic... Nemam na to, ale kdybych měl, tak by ho nechtěl a lovil bych určitě jinde...

John Doe
13. května • 8:02

Jedno auto v tabulkach z nepochopitelnych dovodov chyba.Nissan GT-R.Otazka znie, preco asi.Zrychlenie 2.9 sekundy, brzdna draha vyrazne kratsia (z 96 km/h na 0 staci nissanu o viac ako 5 metrov menej, takze zo 100 km/h na 0 Nissan konkurenciu s prehladom rozdrvi.)GT-R sa vyraba od roku 2007 a Nissanu staci, ze ho kazdy rok mierne vylepsi... a stale dokaze byt lepsi nez porovnatelne modely konkurencie, nehovoriac o tom, ze je na urovni supersportov, ktore stoja 2x tolko. TOTO je naskok vdaka technike.Je to ako ked hra Kanada hokej proti Madarsku (alebo Slovensku :D ). Hraju len tolko, kolko potrebuju, a supera aj tak deklasuju.

Antiautomat
13. května • 16:15

@John Doe Prosim ten (nas) hokej nie....
A uz vobec nie teraz zrovna pred vikendom. :-O:-O:-O

bzzz
13. května • 9:59

Tolik ty tabulkove udaje nezer. Tu brzdnou drahu jsem videl v Top Gearu z Australskych Northern Territories - coz samozrejme nemusi mit valnou vypovidaci hodnotu, ale Bentleyumu Continental ci BMW M6 (mimojine o dost tezsim autum) to rozhodne Nissan nenandal...

John Doe
13. května • 14:52

To nie je tabulkovy udaj, to je namerany udaj z testu tusim Car and Driver.

Jiří Hlisnikovský
13. května • 9:56

Nejen jedno auto chybí.
Honda NSX i při své velké hmotnosti zvládne 0 - 100 za 3,3 s. Lamborghini Aventador za 2,9 s. Atd.

stealth01
13. května • 10:31

Tak předpokládám, že jde o tabulku vozů, které měla redakce zapůjčené. Pokud jim seženeš NSX nebo i ten Aventador (i když to není přímá konkurence R8), tak stačí zavolat nebo napsat mail redaktorům. Myslím, že nebudou proti.

WP
13. května • 8:38

...říkal jsem si, že na podobný plakáty reagovat nebudu, nicméně udělám vyjímku.Tady nejde o honění desetin...redakce měla možnost v jednu dobu testovat dvě auta naprosto rozdílných koncepcí. Supersport s atmosférou a uřvaný drzý GT na kompresoru. Ta auta si jsou natolik vzdálená, že možnost jejich konkurování si je téměř vyloučena.
Buďto ti jde o placku s vysokootáčkovým V10 a chirurgií v jízdním projevu, nebo o chuligána sázejícího spíš na zábavu a efekt.
GT-R bude celkově možná blíž R8, ale přístupem úplně někde jinde. Bavit se tu o tom, zda-li je umění vydolovat z foukaný V6 podobný výkon jako z klasicky plněnýho V10 se ani nemíním.P.S.: vylep si další plakát a třeba se ti uleví:-))

John Doe
13. května • 14:53

Prehral si, urobil si vynimku, poprel sam seba, svoje zasady... ako s tym dokazes zit?

stealth01
13. května • 9:11

No jo ale jak pod každým článkem vecpat svou nenávist k evropským automobilkám a nebetycny obdiv k japonské produkci, než výplodem podobného nesmyslu. On to proste musel napsat, protože by ho to zralo cely den. Svým způsobem je to pro nej terapie a ja mi to i přeju. :)

John Doe
13. května • 14:58

To vobec nie je o nenavisti. Je to o obdive k technologiam ako takym.Ak z Europy pride auto, ktore nasadi vo svojej kategorii latku na 10 rokov ci sposobi revoluciu v priemysle... bude mat moj obdiv.Akurat ze to sa uz strasne dlho nestalo... Technologicky vzate... prvy Prius je technologicky zaujimavejsi ako produkcia Bugatti.

stealth01
13. května • 8:05

Takže český importér vyloženě bombarduje redakci Autorevue: "moc prosíme, půjčte si od nás GT-R". A oni nechtějí. Proč asi? Máme tady novou konspirační teorii? Možná, ale teď už studenou sprchu a oblékat se. ;-)

Driver
12. května • 23:25

R8 je tak vypiplaná od Audi, že v nejvyšší verzi převyšuje i bratrské Lambo.
A je tak dotažená, že její vylepšení už nenabízí ani MTM :-D

Karel
13. května • 12:11

Tak ono co bys chtěl vylepšovat na takové vysokootáčkové atmosféře, tam toho moc nenaděláš. Existují samozřejmě firmy, které ti k R8 nebo k Huracanu nacpou kompresory a výkon pak letí někam k 1000hp, ale to jsou podle mě dobytkové, kterým bych uřezal ruce, zmrvit takovou atmosféru kompresory za to by měl být trest smrti. :-D
http://garaz.dennikn.sk/video/audi-r8-v10-plus-uv... ...

Karel
12. května • 21:36

Ta neskutečná pila při řazení mezi 7 a 9 tis otáček v R8 musí být silně návyková.

stealth01
13. května • 8:06

Nádhera. Měl jsem tu čest řídit R8 s osmiválcem. Ujel jsem v ní dohromady 7300 km. I ta původní generace měla něco do sebe (kromě šíleného automatu).

Karel
13. května • 10:16

Tak na dvojspojku v současné generaci pějí všichni jen superlativy.
"although the twin-clutch S tronic is one of the fastest shifting gearboxes I’ve ever experienced"
http://www.evo.co.uk/audi/r8...
Výhodou minulé generace s V8 byla možnost manuálu.

stealth01
13. května • 10:33

No přesně tak. V současné generaci... Ale já jsem měl tu prapůvodní R8 s automatem a to byl porod, hlavně v nízkých rychlostech a na křižovatkách.

Jacob
12. května • 20:41

Nie zeby sa mi jaguar nepacil, praveze naopak, ale ako lieta ten otackomer u audi je neskutocne... Dizajn jaguar, motor audi a je to idealne! Ale co, zajtra vytocim svojho civica na 6 a pol a do ciela pridem z 6,5 litrovou spotrebou a som spokojny :-D

arnold
12. května • 23:57

Obe auta jsou fantasticka. Ale osobne u Jaguaru zadny vyrazny design nevidim. Ten predek je dosti nevyrazny.

stealth01
12. května • 19:14

Z naměřených hodnot vyplývá, ze se svým sedanem pro čtyři dospělé a sedm kufrů by mi Jaguár neujel. ;-) Ovšem ani ja jemu ne :-|

arnold
13. května • 0:02

O jaky sedan se jedna jestli se vas muzu zeptat.

stealth01
13. května • 8:12

BMW M3 F800 - 50 kph 1.6 s
0 - 80 kph 2.9 s
0 - 100 kph 4.1 s
0 - 130 kph 6.0 s
0 - 160 kph 8.5 s
0 - 200 kph 13.3 s http://fastestlaps.com/models/bmw-m3-f80...

Clanek
13. května • 8:58

Tady bych byl opatrny. Za 1) na fastestlaps strasne radi davaji "estimated" casy, jednoduse vemou vykon auta a zrychleni odhadnou, a za 2) jaguar to zrychleni dosahnul na povrchu ktery zjevne nebyl idealni, a nevime nic o tom na jakem povrchu dosahlo svuj cas M3 na z te stranky. Postavit je vedle sebe na stejne draze a vysledek by dost mozna stejny nebyl (jednim, nebo druhym smerem). ;-)

stealth01
13. května • 9:08

No tak máme tady ještě oficiální katalog. Tam píšou:0-100 4.1s
0-200 13.4s
Akcelerace 80-120 na 4. rychl stupeň: 3.5s

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Clanek
13. května • 9:40

Ja nezpochybnuju casy ktere dosahuje M3, je klidne mozne ze tech 13,3s je v jejim pripade realne. Ale nevime co je realne pro onen jaguar protoze to co namerili v tomhle testu nemusi byt nejlepsi mozny vysledek. ;-)

stealth01
13. května • 10:32

Já rozumím. V podstatě se mi zdálo až vtipné, že Jaguaru naměřili tak moc podobné časy přes celé spektrum zrychlení 0-200

Doporučujeme

Články odjinud