a uz som si myslel, ze odchodom Piecha skoncia nezmysli v podani VW, asi som sa mylil// VW group (+ porsche) supersporty: 997T, 996 G2, 996 GT3, Carrera GT (zrusena), Lambo Murcielago, Lambo Gallardo, Bugatti Veyron 16.4 pride R8 a mozno ten "super" VW// GT a "GT": A8, Bentley FS, Bentley Continetal GT, Phaeton, buduce Bugatti s W16// 4x4: Touareg, Cayenne, Q7, pride Lambo LM?? [alebo inak W12 vs V8 T vs ? s podobnym vykon a tym istym podvozkom]a teraz nech niekto povie, ze VW nevyraba modely co si konkuruju aj mimo ktegorie VW-Skoda-Seat(- Audi) } tomu hovorim pilit si pod sebou konar...
A nejdou zisky ze vsech tech vozu castecne vzdy i do VW? Takze kdyz ma v nabidce 4 vozy typu 4x4, na vice mene stejne platforme, s minimem nakladu na vyvoj, neni to pro ne vyhodne?... Muze tim predejit ze se nekomu neliby Tuareg ale sahne treba po Q7, misto X5... a penize zustanou porad doma. Tak jak?
Skrtnete si to Porsche, to totiz NEPATRI do VAG. (Ale je to pomerne rozsireny omyl.)
to mi je novinka; ale fakt, ze VW kontroluje Porsche je nezvratny...
a já myslel že porsche je majoritní vlastník akcii ve VW (sice jen to je 24% procen nebo kolik, lae je to nejvíc ze všech)
Tam jde o to, že větší balík se ani nevyplatí vlastnit, protože maximální podíl na vedení může mít jeden subjekt 20%, takže i pokud vlastní více akcií, má pouze 1/5 hlasovacích práv. Proto již Porsche nenavyšuje svůj majetkový podíl.
Ono je to trochu opačně. Porsche kontroluje VW.
// sorry, zla formulacia (asi mi pomaly unika slovensky pravopis)
v konecnom dosledku je, ale hospodarske vysledky jednotlivych znaciek sa podpisuju pod zatvaranie automobiliek// nie ze by sa podobne urobilo v GM a dnes su na kolenach s celou americkou divizious...
Teší mě, že tu v příspěvcích figurují díla nejen pubertálních vševědů co se svezli se strejdovým trabantem, ale i humoristů.Veselých dílek je tu poskrovnu ale názor, že Phaeton či A8 jsou konkurenty voz Bentley Continental GT mě rozesmál až k slzám. A to jsem se pro smích ani nestačil dočíst k Bugatti.....
technicky je GT phaeton
No technicky Octavia SDI je Audi S3 a přesto o konkurenci nešlo. Řeč byla o konkurenci a o tom rohodně u Phaetonu versus Bentley Conti či nedejbože Bugatti nemůže být řeč.
je a nie je - pokial sa buduci majitel nepozera cisto na znacku, potom to konkurencia moze byt - vid. S-Klasse a Maybach [aspon v severnej amerike si konkuruju] a pritom su v uplne odlisnych kategoriach a s rozdielnou cenovkou
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.