Audi R8: pět litrů, deset válců, 600 koní (spy photos)

Špionážním fotografům se vůbec poprvé podařilo vyfotit nový supersport z dílny Audi, model R8. Ten vychází ze starší studie Le Mans, pod jehož kapotou se nacházel pětilitrový desetiválec, jehož základem je motor z Lamborghini Gallardo, a který se také dostal pod kapotu modelu S6 a S8. V Le Mans však byl dopován turbem, takže se jeho výkon zvýšil z 500 k na 610 k – 448 kW (750 Nm). Tento motor se objeví také ve vrcholové verzi Audi R8, levnější model pak bude mít „pouze“ osmiválec s výkonem okolo 400 k. Maximální rychlost silnějšího modelu bude okolo 345 km/h.

 Foto © Automedia

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Koncept Le Mans quattro

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi S8

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků