Audi R8: pět litrů, deset válců, 600 koní (spy photos)

Špionážním fotografům se vůbec poprvé podařilo vyfotit nový supersport z dílny Audi, model R8. Ten vychází ze starší studie Le Mans, pod jehož kapotou se nacházel pětilitrový desetiválec, jehož základem je motor z Lamborghini Gallardo, a který se také dostal pod kapotu modelu S6 a S8. V Le Mans však byl dopován turbem, takže se jeho výkon zvýšil z 500 k na 610 k – 448 kW (750 Nm). Tento motor se objeví také ve vrcholové verzi Audi R8, levnější model pak bude mít „pouze“ osmiválec s výkonem okolo 400 k. Maximální rychlost silnějšího modelu bude okolo 345 km/h.

 Foto © Automedia

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Koncept Le Mans quattro

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi S8

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

včera | Jan Mička | 2 příspěvky
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků