Audi R8 od WaM: opravdu více než jen kola

Jméno německé ladičské společnosti WaM, tedy WheelsandMore, naznačuje, kudy se její produkty ubírají.

WaM je známa především svými nevšedními koly, ale svým nejnovějším projektem na bázi Audi R8 naznačila, že celkovou úrovní ladění již může směle soupeřit s renomovanými firmami jakými jsou Brabus nebo Lumma. Audi R8 v úpravě WaM samozřejmě vyniká specifickými, dvoudílnými ráfky, ale rovněž řadou modifikací na aerodynamice a pohonném agregátu.

Nejzářivějším prvkem na autě jsou kovaná kola, připravená ve dvou variantách. Pod nimi se ukrávají osmipístkové třmeny, jež se skrze závodní obložení zakusují do odvrtávaných kotoučů s průměrem 15 palců. Sada tužších pružin dává vozu ještě jistější jízdní vlastnosti a zároveň jeho světlou výšku snižuje o 25 mm. Zbytek exteriéru zůstal prakticky beze změn.

Úpravy se dotkly také mohutného osmiválcového srdce vozu, jež tepe před zadní nápravou. Řada vylepšení umožnila z motoru vydolovat dalších 37 koní, takže modifikovaná jednotka 4,2 l V8 nyní dává celkem 457 koní. V seznamu těchto úprav najdeme přeprogramovanou řídicí jednotku, ale také nový výfukový systém, zhotovený ručně z nerezové oceli a opatřený tlakovým ventilem. Pokud vás popsaná sada modifikací zaujala, počkáte si, protože produkce vozů Audi R8 je vyprodána takřka 20 měsíců dopředu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 od WaM

 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků