Audi R8 od WaM: opravdu více než jen kola

Jméno německé ladičské společnosti WaM, tedy WheelsandMore, naznačuje, kudy se její produkty ubírají.

WaM je známa především svými nevšedními koly, ale svým nejnovějším projektem na bázi Audi R8 naznačila, že celkovou úrovní ladění již může směle soupeřit s renomovanými firmami jakými jsou Brabus nebo Lumma. Audi R8 v úpravě WaM samozřejmě vyniká specifickými, dvoudílnými ráfky, ale rovněž řadou modifikací na aerodynamice a pohonném agregátu.

Nejzářivějším prvkem na autě jsou kovaná kola, připravená ve dvou variantách. Pod nimi se ukrávají osmipístkové třmeny, jež se skrze závodní obložení zakusují do odvrtávaných kotoučů s průměrem 15 palců. Sada tužších pružin dává vozu ještě jistější jízdní vlastnosti a zároveň jeho světlou výšku snižuje o 25 mm. Zbytek exteriéru zůstal prakticky beze změn.

Úpravy se dotkly také mohutného osmiválcového srdce vozu, jež tepe před zadní nápravou. Řada vylepšení umožnila z motoru vydolovat dalších 37 koní, takže modifikovaná jednotka 4,2 l V8 nyní dává celkem 457 koní. V seznamu těchto úprav najdeme přeprogramovanou řídicí jednotku, ale také nový výfukový systém, zhotovený ručně z nerezové oceli a opatřený tlakovým ventilem. Pokud vás popsaná sada modifikací zaujala, počkáte si, protože produkce vozů Audi R8 je vyprodána takřka 20 měsíců dopředu...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 od WaM

 

Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků