Tak vzhledem k tomu, že 2.5 TFSI je stále jeden z nejlepších motorů na trhu, bych to neviděl jako tragédii. Navíc, díky ohromnému potenciálu pro další úpravy, se můžeme bavit o továrním výkonu cca 400-450 koní a to na ostudu rozhodně nebude. Lehce poladěné TTRS předchozí generace se 410k bylo ve sprintu 50-250 na chlup stejně rychlé jako lehce poladěná R8 V8 se 450k, takže ideální základní model. To vše s parádním zvukem, který ostudu rozhodně neudělá a poloviční spotřebou oproti 4.2 FSI. Jediný problém je, že pod skleněnou vitrínou bude trůnit malinký motůrek, což bude trochu k smíchu.
Jaký vstupní model? At tam nacpou rovnou 1 válec, když chtějí vstupní model. Jsem myslel, že je to supersport do Veyronu se taky nedává pidi motor, aby byla i levnější verze pro Frantu... jinak jsem myslel, že kdo nemá na R8 tak si koupí třeba RS4 a ne R8 bez motoru
Geniální konstruktér F.Piech a jeho práce je stále živá. Pětiválcem nakročilo audi do vyšších tříd a tento motor je stále i po třiceti letech špičkový.
Takže když místo desetiválce bude pětivál , tak se cena taky dramaticky sníží ?Lze to ještě označovat za supersport?:-O:-/
Na polovinu ...... to by desetiválec v r8 skončil.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.