Audi R8 modelového roku 2012 ve speciální edici Exclusive Selection

Blíží se nástup modernizovaného provedení a v USA představili speciální edici modelu Audi R8 Exclusive Selection.

Premiéra faceliftu řady Audi R8 je plánována na letošní autosalon v Paříži, ale ani stávající varianta sportovního modelu z Ingolstadtu ještě má co říci. Na sklonku tohoto měsíce budou moci zákazníci v USA v tamních dealerstvích značky Audi objednávat vozy Audi R8 Exclusive Selection Edition, přičemž celkově vznikne celkem jen 50 exemplářů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi R8 V8 Exclusive Selection Edition

Tyto stroje lze objednávat jak s manuálními, tak i s automatickými převodovkami R Tronic, přičemž slabších vozů Audi R8 V8 bude vyrobeno 20 kusů a silnějších R8 V10 pak vznikne 30. Vůbec poprvé se v paletě Audi R8 V8 objevuje matově šedé lakování Daytona Gray doplněné prvky z uhlíkových kompozitů na obou náraznících, speciálními devatenáctipalcovými litými koly, černou maskou chladiče či zadními lampami z verze Audi R8 GT.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pro náročnější je v USA připravena série Audi R8 V10 Exclusive Selection Edition

Interiér speciální série Audi R8 V8 Exclusive Selection Edition je opatřen koženým čalouněním s rudými okraji sedadel a koberečků a stehováním volantu s tlustším věncem. Kůží je obšito také okolí standardní navigace. Součástí výbavy jsou kromě detailů z uhlíkových kompozitů také audioaparatura Bang & Olufsen Sound System nebo AMI.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V rámci série Exclusive Selection vznikne jen pět desítek vozů

Pro náročnější jsou připraveny vozy ze série Audi R8 V10 Exclusive Selection Edition, jež se na první pohled vyznačují bílým lakováním Ibis s černě zbarvenými doplňky, dvoubarevnými litými ráfky z Audi R8 e-tron a opět zadními svítilnami z R8 GT. Kožený interiér je opatřen alabastrově bílými prvky na přístrojovém štítě, středové konzole a stehování.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 74 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků