Audi R8 modelového roku 2012 ve speciální edici Exclusive Selection

Blíží se nástup modernizovaného provedení a v USA představili speciální edici modelu Audi R8 Exclusive Selection.

Premiéra faceliftu řady Audi R8 je plánována na letošní autosalon v Paříži, ale ani stávající varianta sportovního modelu z Ingolstadtu ještě má co říci. Na sklonku tohoto měsíce budou moci zákazníci v USA v tamních dealerstvích značky Audi objednávat vozy Audi R8 Exclusive Selection Edition, přičemž celkově vznikne celkem jen 50 exemplářů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi R8 V8 Exclusive Selection Edition

Tyto stroje lze objednávat jak s manuálními, tak i s automatickými převodovkami R Tronic, přičemž slabších vozů Audi R8 V8 bude vyrobeno 20 kusů a silnějších R8 V10 pak vznikne 30. Vůbec poprvé se v paletě Audi R8 V8 objevuje matově šedé lakování Daytona Gray doplněné prvky z uhlíkových kompozitů na obou náraznících, speciálními devatenáctipalcovými litými koly, černou maskou chladiče či zadními lampami z verze Audi R8 GT.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pro náročnější je v USA připravena série Audi R8 V10 Exclusive Selection Edition

Interiér speciální série Audi R8 V8 Exclusive Selection Edition je opatřen koženým čalouněním s rudými okraji sedadel a koberečků a stehováním volantu s tlustším věncem. Kůží je obšito také okolí standardní navigace. Součástí výbavy jsou kromě detailů z uhlíkových kompozitů také audioaparatura Bang & Olufsen Sound System nebo AMI.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V rámci série Exclusive Selection vznikne jen pět desítek vozů

Pro náročnější jsou připraveny vozy ze série Audi R8 V10 Exclusive Selection Edition, jež se na první pohled vyznačují bílým lakováním Ibis s černě zbarvenými doplňky, dvoubarevnými litými ráfky z Audi R8 e-tron a opět zadními svítilnami z R8 GT. Kožený interiér je opatřen alabastrově bílými prvky na přístrojovém štítě, středové konzole a stehování.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků