Audi R8 GT850: „GT3“ od Prior Design

Pokud nepatříte k několika málo šťastným majitelům vozu Audi R8 ve specifikaci GT3 přímo odvozené ze závodních speciálů, nezoufejte: u Prior Designu pro vás mají řešení.

Německý specialista na německé sportovní vozy se po delší době vrátil ke značce Audi, přičemž z poslední doby si vzpomeneme hlavně na stavby Bentley Continental GTC Prior, Mercedes-Benz E63 AMG Prior nebo BMW 6 Prior. Nyní Prior Design udělá radost především náročným uživatelům, kteří žádají více než to nejlepší. Do Prioru si nově mohou zajít pro sadu úprav určených modelu Audi R8 s motorem V8.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nová stavba Prior Design se omezuje především na nové nárazníky a další díly karoserie

Tyto modifikace vozu vtisknou vzhled blízký omezené sérii vozů Audi R8 GT3 a zahrnují především novou příď s upravenými náběhy pro vzduch k chladičům a lízátkem z uhlíkových kompozitů. Na něj navazují ostře řezané rysy prahových obkladů i „kaplička“ nad horní hranou čelního skla a při pohledu na zadní část karoserie si všimneme nového nárazníku s výrazným difuzorem a rozměrného přítlačného křídla. Tato přestavba vás vyjde v přepočtu přibližně na 620 000 Kč.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Připraveny jsou také drobné úpravy interiéru...

Ještě náročnější zákazníci mohou u pánů z Prior Designu objednat také posílení osmiválcového motoru s objemem 4,2 l na 475 koní (349 kW), nebo až na 565 koní (416 kW). V nabídce jsou také dvacetipalcové lité ráfky ADV1 obouvající pneumatiky Continental.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
... i osmiválcového motoru

A na závěr ještě připomeňme, že již za několik dní se na autosalonu v Paříži po pěti letech výroby představí první výrazný facelift řady Audi R8 pro rok 2013.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 18 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků