Audi R8 GT3: supersport pro civilisty čeká premiéra v Essenu

Tradiční tuningová show v německém Essenu se letos mj. stane i místem představení závodní Audi R8 s přívlastkem GT3, která si kromě okruhu najde své místo i v garážích u několika „obyčejných“ lidí. Svým způsobem je to poprvé, co se Audi odhodlala nabízet takto speciálně upravený vůz i běžným lidem, tedy přesněji řečeno těm, kteří se sice jezdění profesionálně nevěnují, ovšem čas od času si chtějí vyjít na okruhy s „pořádným nářadím“. A právě Audi R8 GT3 by měla na tyto účely opravdu bohatě postačovat.  

Automobilka je zatím na informace poněkud skoupá, z předchozí tiskové zprávy ovšem víme, že o pohon se bude starat upravený osmiválec s výkonem přes 370 kW, který bude na kola zadní nápravy distribuován přes novou šestistupňovou sekvenční převodovku. Více detailů o tomto sportovci se dozvíme zřejmě až po jeho oficiálním debutu, který se odehraje 28. listopadu v zmiňovaném Essenu.

Tip: Několik dalších informací o Audi R8 GT3 naleznete zde.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Audi R8 GT3 
TEST Lexus LC 500: Socha na kolech, precizní řidičský nástroj. Má chybu?

Lexus LC 500

Velké kupé od Lexusu má být dokonale vybroušeným, mistrovským dílem japonského automobilového průmyslu. Pro nás je ale podstatný i fakt, že má naprosto úchvatný pětilitrový osmiválec bez přeplňování!

včera | Milan Lažanský | 49 příspěvků
TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 34 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků