Audi R8 po faceliftu má české ceny. Pořád je nejdostupnější superauto v ČR

54 komentářů

Danny
9. července • 23:26

Nádherný kus auta ... bohužel servis Audi v rámci ČR byl vždy velkou katastrofou a bohužel příliš se to nemění, Drážďany se o Vaši Audinku postarají a dají i něco navíc ... R8 si zasluhuje mnohem více pozornosti než zrůda i8 od BMW... je to totiž AUTO s DNA SUPORSPORTU jaké máme rádi a jaké už nikdy nebudou, Audi to pochopilo ... BMW se rozhodlo podnikat se solárními panely na čtyřech kolech jejichž přitažlivost se rovná záchodové míse.

555pavel
9. července • 20:27

Muzu se Vas vsech co pisete prispevky zeptat s cim jezdite

petr r. (petrumr)
6. července • 20:49

raději I8, kolik vlastně musejí prodat e-tronů na jednu R8?

Rambo
6. července • 23:26

Promiň, ale i8 vůbec není konkurence pro R8. Dynamicky je i8 tak konkurence pro ostré hatche a to ani ne pro všechny.
http://www.zeperfs.com/en/duel5350-6694.htm...
Jedině snad v ceně se k R8 blíží, ale dynamicky na ní nestíhá o několik levelů. Takže dávat i8 jako alternativu k R8 je naprosto bláhové.
https://fastestlaps.com/comparisons/k5cgf1531fv7...
No a kolik musí prodat e-tronu na jednu R8 je myslím potenciálním kupcům zcela u zadele.

petr r. (petrumr)
7. července • 8:41

I8 ujede čistě na elektřinu 55km a nevím, ale hodně podnikatelů na ekologii slyší, je to prostě in a patří to k podnikání a to zrychlení o sekundu pomaleji se na našich silnicích ztratí. A za půl roku se prodalo i8 deset kusů tak R8 je jenom nejezdící ikona.

Rambo
7. července • 9:25

55 km na elektřinu zajímá zákazníka u daily caru, takže u nějakého sedanu nebo SUV střední nebo vyšší střední třídy fajn možnost na dojíždění do města a po městě. U sportovního auta je dojezd na elektřinu o ničem, to je druhé, spíše třetí nebo čtvrté auto do garáže čistě pro zábavu a plahočit se s i8 po městě jenom proto, že je to plug-in je za trest (mizerný prostor, mizerné nastupování a vystupování). Ale já nerozporuji i8 jako takovou, své kupce si najde, jde o to, že to není v žádném případě konkurence R8, ten kdo chce supersport, tak si nepůjde pro i8 a bude volit někde mezi R8, 911, levnější verze Lamba, Ferka etc. a ten kdo chce i8 si nepůjde pro R8, prostě jiné světy.

petr r. (petrumr)
7. července • 9:37

jo beru, ale můj názor je prostě takovéj jaký je, já bych nejdříve zkoumal kolik stojí zákonný pojištění, kolik to má spotřebu atd.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal
8. července • 14:42

To byl vtip, ze? Jinak faakt nevim.Kdyz kupujes auto za 5 mega s V10, neresis ani pojisteni (hlavne to zakonny, ktery Te stoji stejne od 2500 cm3) a uz vubec ne spotrebu :)
V tech prispevcich tady znis jako by jsi chtel kupovat to auto do firemni flotily ;)

Jirka.
6. července • 17:35

Nikdy jsem neměl sportovní vůz a nikdy asi na něj mít nebudu. Jak ti někdo psal zážitek top gear bez ztráty kytičky. Ok technika šlape ale duši to auto nemá. Raději sporťák s duší který občas zazlobi než tohle. Takových aut už moc není a raději bych si sehnal Ferrari f 40.

Puštík
6. července • 17:57

Kecy malých děcek, kterým ještě neřekli, že stroje nemají duši. Leda tak v pneumatice, ale to je také dávno over.

Kalous ušatý
6. července • 18:08

Spletl jsi si web. Přesuň se na patlamenamobiludokudprstyneupadnou.cz

Puštík
6. července • 18:51

no a ty se přesuň na verímedeckamconikdysupersportnemelyzeautamajidusi.cz

Aladin
6. července • 17:56

To jsem si po teoretické stránce též říkal. Jenže to se změnilo v ten moment, kdy jsem stál vedle ní a slyšel nastartovaný motor. A o rozjíždějícím se voze netřeba mluvit. Ujišťuji, že tohle má duši stejně, jako Ferrari. F40 je sběratelský vůz, s tím to nesrovnávám.

Art Vandelay
6. července • 16:53

Tak skarede, ze je az krasne toto auto, kupit nejaky starsi kus s manualom, ani na hodnote po par rokoch moc nestrati...

Frankie
6. července • 14:26

Mě se úplně nelíbí že i sporťák takového kalibru mà fejkové nasávaci otvory, viz. nová maska. U A1 to vem čert ale tady to bije do očí. B-]

Mirek
6. července • 14:37

Nauč se mě a mně.

petr r. (petrumr)
6. července • 19:57

mirku jak to říká manželka? jels vubec desetiválcem nebo dvanáctiválcem, mě by stebe kleplo.:-(

Frankie
6. července • 16:02

Mně. A k obsahu bys něco neměl? Kámoše u piva taky opravuješ za chybnou formulaci vět a sprostá slova?B-]

Bob
6. července • 15:55

Áaa panu učiteli už chybí že nemůže prudit žáky tak leze do diskuze o autech?! A k tématu bys něco neměl? ;-)

TVL
6. července • 14:20

R8 a modely od Porsche bych se nebál volit jako daily car. Vzpomínám na výlet Top Gearu kdy May jel R8 Spider a společnost mu dělali Mclaren MP 4-12C a Ferrari tuším 458. Stačilo pár duelů na zaneřáděné dráze a Mclaren měl poškozený lak a Hammondovo Ferrari brutálně zrasované podběhy. "Nudná" R8 s kapitánem Šnekem odjela bez ztráty kytičky.

ACE
6. července • 13:16

Špatná jistě neni, ale mezi supers. je to ja Hyudai mezi hh. Pobaví, to jistě, ale kupci bude furt vrtat v hlavě, že mohl malinko došetřit a jit už do prémie

Michal
6. července • 13:36

Prémie jako třeba Lambo Murcielago ,Ferrari se koupit skoro nedá.Aston Martin má slušný výběr a co je nad 911 GTR/GT2 nevím.Možná ještě Vette nebo Hellcat.

Rychlodrak Falco
6. července • 13:20

Tohle je absolutní špička.

ACE
8. července • 8:44

Ano to je, ale jen v druhé lize.

Sir CHerokee
6. července • 13:03

Motor bude určitě fantastický.Jen je škoda, že to není aspoň o trochu pěknější...

Sud
6. července • 16:55

Tak tak, perfektni motor v designovem veletrusu.

Michal
6. července • 12:43

Nejdostupnejdi V10.Gtr nismo je dražší.

iPace
6. července • 17:30

Lexus RCF nebo Lexus LC, takztez 8 valec atmosfera, zde se zapomina na spousty aut, a bohuzel vesmes jen proto aby se mohlo brecet ze neco umira :D

.
6. července • 19:37

RCF ani LC nejsou supersporty. Poslední supersport od Lexusu bylo LFA, ale to se už 7 let nevyrábí.

...
6. července • 13:07

GTR je V6, zato v základu pod 2,7 mio., Ovšem Nissmo je dost přes 5 mio.. Nic na tom nemění že jsou to výborné vozy.

Tom
8. července • 16:42

A ktery superb byl po faceliftu nazyvan novym?

...
6. července • 13:00

Zatím co Superb po faceliftu je nazýván novým Superbem. Tady je to jenom facelift i když jde o mnohem lepší vůz.

...
6. července • 13:00

Zatím co Superb po faceliftu je nazýván novým Superbem. Tady je to jenom facelift i když jde o mnohem lepší vůz.

Luthor
6. července • 10:46

Nissan GTR neexistuje? :-D:-D

petr r. (petrumr)
6. července • 19:52

vyrábí se v evropské unii?

Joe Doe
6. července • 20:57

Nastastie sa Nissan vyraba v Japonsku ;)

petr r. (petrumr)
7. července • 8:08

tak to necháme tam a nebudeme to dovážet, peníze musí zůstat doma.

Sir CHerokee
6. července • 13:02

Dobrá připomínka. Jen to u nás neumí skoro nikdo prodávat a ani servisovat ofiko.

iPace
6. července • 17:26

a R8 snad ano? oficialne 4 prodejci a 4 servisy Audi, u loklaniho dealeta Audi ti ji sice objednaji, ale vyzvednout a servisovat ji lze jen tam kde na to maj techniky, a to jsou 4 salony v cele CR

.
6. července • 17:32

Tak 4 servisy na supersport mi přijde nadstandardně hodně. Kolik servisů v ČR umí servisovat jiné supersporty?

iPace
7. července • 8:42

nevim proc, ale R8 za supersport nejak nepovazuju, spise bych to nazval sportovnim coupe/GT, je to az prilis konfekcni auto ktereho se proda az prilis mnoho na to aby to bylo neco vyjimecnehokdys si vybavim auto pod necim jako je supersport, tak me spise na mysl prijde neco jako LaFerrari, Porsche 918, proste auta supersportovni kde neni mnoho kompromisu, proste u supersportu ocekavam ze na okruhu si bude tykat s auty podobne kategorie, a ne ze ho v casech smete tak bezna konfekce jako treba Camaro ZL1 nebo i nekolikrat v diskuzi zminena Godzilla s 6 valcem

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vlk z Vlkohradu
7. července • 20:29

Je vidět, že jsi úplně mimo. Godzilla je přezdívka pro Skyline GTR R32, rozhodně se tak neříká R35, o které je zde v diskuzi zmínka.

.
7. července • 9:46

To si ovšem pleteš supersporty a hypersporty. LaFerrari určitě není supersport, to je třeba 458 nebo 488, LaF je hypersport, jiná cenová, jiné schopnosti. Stejně tak 918. R8 žádné kompromisy nemá, je to základ na kterém se staví civilní R8/Huracan (mimochodem držitel času na NS na který se jiné civilní supersporty dívají z uctivé vzdálenosti), ale třeba i veleúspěšné závodní R8 LMS GT2/GT3 (před pár dny vyhrál 24h Nürburgring‎u) nebo Huracan GT2/GT3, to jsou závodní auta, která používají jak skelet tak uložení a motor z civilního auta (motor je dokonce podladěný proti civilní verzi). Třeba ve stejné kategorii AMG GT3 nebo Porsche GT3 svá auta proti civilním verzím zcela překopávají, vyhazují motory používané u civilních verzí (třeba AMG používá starý atmosférický šestilitr místo v civilu používaných foukaných čtyřlitrů, Porsche dokonce zcela překopává i skelet, protože motor přesouvá z pozice za zadní nápravou do pozice uprostřed etc.) takže mluvit o kompromisech u R8 je dost mimo mísu.

iPace
7. července • 11:42

zavodni verze tech aut je uplne neco jineho, tam je vesmes spolecnej jen design exterieru, jinak je to uplne jine automimochodem ta tvoje podladenost, je jinej motor ktery ma spolecne opet jen veci jako obsah valcu, ale tim to +- s podobnosti konci, jako nekdo kdo obcas dela pro Skoda Motorsport a mel moznost se podilet treba na 991 GT3R u Porsche v letech 2015 a 2016 vim, ze na motoru je spoelcnich jen par procent dilu ktere vesmes netrpi na zivotnosti v zavodnim tempu, kdybys v zavodnich pouzil bezne bloky motoru z civilnich RS modelu, tak je na okruhu znicis behem par kolmimochodem fotky s tim jak mam moznost se kuprikladu povozit v okruhoven specialu Megane Trophy jsem sem kdysi daval do fotogalerie, v 2015 jsem se mohl svest s RST teamu Oregon kdy byli potreba data z klidnejsi jizdy, a nasledne jsem presel ke koncernu kde pusobim dodnes, s R8 LMS jsem se nesvezl a asi ani nesvezu, neb pravidla mame mnohem prisnejsi i pro lidi z vyvoje, ale sednout si a prolezt muzu vesmes kdykoliv kdyz je v centrale nejaky z postavenych kusu, vesmes jakykoliv z 6 modelu ktere momentalne sourtezi a vyvyjeji se si muzu osahat na labu ;-) R8 z toho zaujima hned 3 vyvojove modely

.
7. července • 12:08

Evidentně o těchto věcech nemáš ani nejmenší tušení. V10 v R8 LMS je z 95% dílů shodný s produkčním motorem, pokud tvrdíš opak, pak jsi zcela mimo.

Sir CHerokee
6. července • 20:17

No to není v pohodě, to je pěkně na prd.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
6. července • 23:41

A btw. těch servisů je šest, ISR, Jarov, Porsche Prosek v Praze, Louda v Liberci, PIA Ostrava, a TOP Centrum Kyjov.

.
6. července • 20:49

Nepřeháněj, řada supersportů u nás servis vůbec nemá a musí se s nimi do Německa nebo do Rakouska. 4 servisy je na supersport až až. Větší množství by stejně neudrželo kvalitu.

...
6. července • 13:09

Hlavně, GTR není pro každého,to se nekupuje kvůli kroužkům vpředu.

stealth01
6. července • 13:51

A zase musíme aspoň trochu rypnout do nějaké značky.

Joe Doe
6. července • 20:56

Ale ma pravdu...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Toper
8. července • 10:16

Ne nemá pravdu.GTR je prostě hodné auto pro kluky odkojené PlayStationem. Čtyřkolka, kterou řídí počítač. Pokud chceš auto pro chlapa, co to opravdu umí s volantem (musí umět), koukni třeba na Corvette.

Voša
6. července • 12:22

neexistuje, protože Nissan neplatí tuhle místní novinářskou chamraď..

R8
6. července • 10:32

Jo ten motor je pecka a naprostý unikát. Poslední kára, která zní jako staré efjedničky.

Doporučujeme

Články odjinud