Audi R8 e-tron se také předvádí v Ženevě. Prodávat se začne letos

Spolu s novou generací Audi R8 se v Ženevě představuje také čistě elektrické provedení e-tron. To na první pohled poznáte podle trochu jinak tvarované přídě nebo podle zakrytých kol. Mimochodem i díky tomuto opatření má e-tron lepší součinitel odporu vzduchu (0,28) než klasická verze.

Nové Audi R8 a jeho deset válců poprvé naživo aktualizováno

Nové Audi R8 a jeho deset válců poprvé naživo aktualizováno

Lithium-iontové akumulátory jsou poskládány do tvaru písmene T. Část je tím pádem pod středovým tunelem a druhý část pak zasahuje za prostor pro cestující. Kapacita akumulátorů vystačí podle oficiálních informací k ujetí až 450 kilometrů.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

O pohon se stará dvojice elektromotorů, kdy každý vyprodukuje 170 kW a 460 Nm. Na stovce je R8 e-tron za pouhých 3,9 s, maximální rychlost je ale omezena na 210 km/h, případně si můžete nechat omezovač posunout na 250 km/h.

Bohužel z tiskové zprávy není tak docela jasné, jak jsou elektromotory rozmístěny. Stručná zmínka o možnosti dělení točivého momentu mezi kola zadní nápravy naznačuje, že každý elektromotor pohání jedno kolo a nejde tedy o čtyřkolku. 

Do prodeje dorazí tato specialita ještě letos. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků