Audi R8 e-tron se také předvádí v Ženevě. Prodávat se začne letos

Spolu s novou generací Audi R8 se v Ženevě představuje také čistě elektrické provedení e-tron. To na první pohled poznáte podle trochu jinak tvarované přídě nebo podle zakrytých kol. Mimochodem i díky tomuto opatření má e-tron lepší součinitel odporu vzduchu (0,28) než klasická verze.

Premiéry | Autosalony | Sportovní auta | Audi | Ženeva 2015

Nové Audi R8 a jeho deset válců poprvé naživo aktualizováno

Lithium-iontové akumulátory jsou poskládány do tvaru písmene T. Část je tím pádem pod středovým tunelem a druhý část pak zasahuje za prostor pro cestující. Kapacita akumulátorů vystačí podle oficiálních informací k ujetí až 450 kilometrů.

Testy | Sportovní auta | Srovnávací testy | Audi | První svezení | Porsche

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

O pohon se stará dvojice elektromotorů, kdy každý vyprodukuje 170 kW a 460 Nm. Na stovce je R8 e-tron za pouhých 3,9 s, maximální rychlost je ale omezena na 210 km/h, případně si můžete nechat omezovač posunout na 250 km/h.

Bohužel z tiskové zprávy není tak docela jasné, jak jsou elektromotory rozmístěny. Stručná zmínka o možnosti dělení točivého momentu mezi kola zadní nápravy naznačuje, že každý elektromotor pohání jedno kolo a nejde tedy o čtyřkolku. 

Do prodeje dorazí tato specialita ještě letos. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

včera | Michal Žďárský | 3 příspěvky
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků