Audi R8 e-tron se také předvádí v Ženevě. Prodávat se začne letos

Spolu s novou generací Audi R8 se v Ženevě představuje také čistě elektrické provedení e-tron. To na první pohled poznáte podle trochu jinak tvarované přídě nebo podle zakrytých kol. Mimochodem i díky tomuto opatření má e-tron lepší součinitel odporu vzduchu (0,28) než klasická verze.

Nové Audi R8 a jeho deset válců poprvé naživo aktualizováno

Nové Audi R8 a jeho deset válců poprvé naživo aktualizováno

Lithium-iontové akumulátory jsou poskládány do tvaru písmene T. Část je tím pádem pod středovým tunelem a druhý část pak zasahuje za prostor pro cestující. Kapacita akumulátorů vystačí podle oficiálních informací k ujetí až 450 kilometrů.

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

Duel: Audi R8 4.2 FSI vs. Porsche 911 Carrera 4S na českých silnicích

O pohon se stará dvojice elektromotorů, kdy každý vyprodukuje 170 kW a 460 Nm. Na stovce je R8 e-tron za pouhých 3,9 s, maximální rychlost je ale omezena na 210 km/h, případně si můžete nechat omezovač posunout na 250 km/h.

Bohužel z tiskové zprávy není tak docela jasné, jak jsou elektromotory rozmístěny. Stručná zmínka o možnosti dělení točivého momentu mezi kola zadní nápravy naznačuje, že každý elektromotor pohání jedno kolo a nejde tedy o čtyřkolku. 

Do prodeje dorazí tato specialita ještě letos. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

včera | Radek Pecák | 10 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků