Oni to ale naprosto nechtěli prodávat. Program dne byl prodávat spalováky a žádný elektrokáry.
Podle mne to neni jen o cene. Tady hraje roli i coolness faktor (vyjimecnosti) a tohle je 'jen' dalsi ikdyz drazsi Audi. I pomalejsi sportovni Tesla prijde spouste/vetsine zajimavejsi.
Supersport a maximálka 210-250? Tak to je mega dmnc
Samozřejmě. Kouření a rychlost zabíjí. Verze plus by měla omezovač nastavený na 135km/h. Z důvodu bezpečnosti samozřejmě. Ale za 39500€ si můžete objednat ultrasport paket se zvýšením o 25km/h.
VW to ato urobilo cenou nepredajnym. Marketingoveho riaditela, treba vykopnut!!!B-]B-]
No to sice ano ale na fiasku se podílí stejnou měrou jak komická cena, tak ta šaškárna s prodejem ve formě tyjátru, což se ukázalo už v minulosti, že nikoho nezajímá a je to naprosto spolehlivý repelent...
...problem sa nazyva V10...
Plus
U automobilu pro každodenní použiti elektro pohonu schvaluji, ale u supersportu očekávám vibrace, hluk od motoru a né bzučení čmeláka, nebo ještě stupidnější generování zvuku motoru přes repro.Cena úplně mimo realitu, tak jako vždy u WV a to se ještě vsadím, že prodělek na jeden vůz bude podobný jako u Bugatti Veyron.Vedle BMV I8 vypadá jako nemastný neslaný chudý příbuzný.
A pak že VW neumí vyrobit elektromobil. Kdepak, vyrobit ho umí, ale prodat ne :-D
Oni mají pořád ten Piëchův syndrom, že když něco předraží a nabídnou prodejní (a servisní) systém s největším možným opruzem, tak že to poběží jak po másle. takhle zabili Phaeton a naprosto přesně totéž provedli s R8 e-tron. Pomíjím, že supersport s vmax 210km/h nikoho nezajímá a 27 mega je totálně mimo. I kdyby to prodávali za "normální" 4 mega, do Ingolstadtu na šaškárnu ve stylu Glassmanufaktur nikdo nepojede.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.