Audi R8 e-tron končí. Prodalo se méně než 100 kusů!

Jen něco málo přes jeden rok pobyl na trhu tento elektromobil. Teď německá automobilka oznámila definitivní ukončení výroby.

Dlouhých šest let se Audi pohrávalo s myšlenkou přijít s modelem R8 poháněným elektromotorem. Není se proto čemu divit, že očekávaní byla obrovská. K slavnostnímu představení přišlo loňský rok na ženevském autosalonu, nikdo zřejmě ale nepočítal s tím, že životnost tohoto vozidla na trhu bude pouze něco málo přes rok.

Audi R8 e-tron se také předvádí v Ženevě. Prodávat se začne letos

Audi R8 e-tron se také předvádí v Ženevě. Prodávat se začne letos

Elektrický supersport zrychlí z nuly na sto za 3,2 vteřiny a nejvyšší rychlost má omezena na 210 km/h. Omezovač rychlosti lze posunout, avšak stále pouze na 250 km/h. Na jedno nabití Audi R8 e-tron ujede 450 kilometrů. Parametry tedy nebyly vůbec špatné, potenciální kupce spíše odradila cena, v aktuálním přepočtu přibližně 27 milionů korun. Úspěšnějšímu prodeji určitě nepomohl ani fakt, že zájemci o koupi museli vycestovat až do centrály Audi v Německu. Jen tady bylo možné tento elektromobil pořídit.

Elektrické Audi R8 e-tron má prodloužený dojezd a 920 Nm

Elektrické Audi R8 e-tron má prodloužený dojezd a 920 Nm

Systémem prodeje a také cenou si německá automobilka doslova koledovala o problémy s prodejem. Není se čemu divit, že se prodalo méně než 100 kusů. Po tomhle rozhodně nastanou bouřlivé debaty v německé automobilce o dalších elektromobilech. Pro Audi by znamenal další podobný neúspěch pořádnou ostudu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

včera | David Rusol | 12 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky