Audi R8 dostane desetiválec z Gallarda

Ode dne, kdy bylo představeno Audi R8, se hovoří o tom, že jde pouze o levnější formu italského Lamborghini Gallardo. Až doposud proti těmto „pomluvám” hovořil fakt, že Audi R8 nepoužívá z italského sporťáku téměř nic a naopak do Gallarda bude putovat celá zadní náprava. Jenže nyní tomu bude trochu jinak a příbuznost s italským sporťákem bude viditelnější.

Prozatím je nejsilnější motorizací R8 je osmiválec FSI o objemu 4,2 litru, který dává výkon 420 koní. Pro auto podobného ražení je to ovšem málo a těžko se dá chlubit výkonem, který má daleko civilnější Audi RS4.

Pod zadní kapotu tak poputuje desetiválec o objemu 5,2 litru, který se v této chvíli nachází nejen v italském Gallardu, ale také v Audi S6 a Audi S8. Výkon bude ovšem mírně upraven, aby nekonkuroval svých sourozencům. Gallardo bude mít 550 koní, Audi S6 má 435 koní, Audi S8 450 koní a Audi R8 bude mít koní 480.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků