Audi R8 China Edition pro Říši středu

Značka Audi se připojila k těm producentům luxusního zboží, jež pro Čínu připravují speciálně upravené produkty.

Není žádným tajemstvím, že právě Čína patří k nejdůležitějším odbytištím luxusního zboží z Evropy a USA, přičemž její úloha se v tomto ohledu rok od roku prohlubuje. A na tento trend reagují také výrobci sportovních a supersportovních automobilů. Z poslední doby si tak vzpomeneme třeba na série Lamborghini Murcielago SV China Edition, Porsche 911 Turbo S China nebo Ferrari 458 Italia China.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi R8 China Edition vznikne jen v 80 kusech

Nyní do této společnosti vstupuje také Volkswagen Group s limitovanou sérií Audi R8 China Edition, jež bude omezena na pouhých 80 kusů. Vozy budou dodávány výhradně v barevných odstínech modrá Malibu a šedá Suzuka a na první pohled je poznáme také podle přítlačného křídla z uhlíkových kompozitů na zádi nebo devatenáctipalcových litých ráfků.

Audi R8: pět let působení na trhu za minutu a půl

Audi R8: pět let působení na trhu za minutu a půl

Na palubě najdeme čalounění v kombinaci černé kůže a Alcantary, volant potažený semišem nebo obklady na středové konzoli a dveřích vyvedené v barvě karoserie. Jak bylo řečeno výše, vozů vznikne pouhých 80 kusů, a pokud vám v tomto ohledu nesedí pořadové číslo na hlavici voliče převodovky, pak je to proto, že z číslování vypadnou všechna čísla obsahující čtyřku, prý s ohledem na kulturní zvyky čínských zákazníků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér vyniká čalouněním kombinací černé kůže a Alcantary

O pohon se stará dobře známý desetiválec s objemem 5,2 l, na který navazuje převodovka R Tronic přenášející točivý moment na kola obou náprav a umožňující vozu zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,9 s. Za zmínku stojí, že motor pro Audi R8 China Edition dosahuje výkonu 525 koní (386 kW) a točivého momentu 530 Nm, což jsou parametry odpovídající staršímu provedení před faceliftem z letošního autosalonu v Paříži...
 

Test ojetiny BMW řady 1: Bazarový průšvihář s dokonalým podvozkem

Test ojetiny BMW řady 1

Ceny jedničkových BMW už klesly pod stotisícovou metu. Vybírejte ale pečlivě.

dnes | David Rusol | 5 příspěvků
Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

16.  11.  2017 | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky