Audi R8 China Edition pro Říši středu

Značka Audi se připojila k těm producentům luxusního zboží, jež pro Čínu připravují speciálně upravené produkty.

Není žádným tajemstvím, že právě Čína patří k nejdůležitějším odbytištím luxusního zboží z Evropy a USA, přičemž její úloha se v tomto ohledu rok od roku prohlubuje. A na tento trend reagují také výrobci sportovních a supersportovních automobilů. Z poslední doby si tak vzpomeneme třeba na série Lamborghini Murcielago SV China Edition, Porsche 911 Turbo S China nebo Ferrari 458 Italia China.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi R8 China Edition vznikne jen v 80 kusech

Nyní do této společnosti vstupuje také Volkswagen Group s limitovanou sérií Audi R8 China Edition, jež bude omezena na pouhých 80 kusů. Vozy budou dodávány výhradně v barevných odstínech modrá Malibu a šedá Suzuka a na první pohled je poznáme také podle přítlačného křídla z uhlíkových kompozitů na zádi nebo devatenáctipalcových litých ráfků.

Audi R8: pět let působení na trhu za minutu a půl

Audi R8: pět let působení na trhu za minutu a půl

Na palubě najdeme čalounění v kombinaci černé kůže a Alcantary, volant potažený semišem nebo obklady na středové konzoli a dveřích vyvedené v barvě karoserie. Jak bylo řečeno výše, vozů vznikne pouhých 80 kusů, a pokud vám v tomto ohledu nesedí pořadové číslo na hlavici voliče převodovky, pak je to proto, že z číslování vypadnou všechna čísla obsahující čtyřku, prý s ohledem na kulturní zvyky čínských zákazníků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér vyniká čalouněním kombinací černé kůže a Alcantary

O pohon se stará dobře známý desetiválec s objemem 5,2 l, na který navazuje převodovka R Tronic přenášející točivý moment na kola obou náprav a umožňující vozu zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,9 s. Za zmínku stojí, že motor pro Audi R8 China Edition dosahuje výkonu 525 koní (386 kW) a točivého momentu 530 Nm, což jsou parametry odpovídající staršímu provedení před faceliftem z letošního autosalonu v Paříži...
 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

21.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků