Audi R8 China Edition pro Říši středu

Značka Audi se připojila k těm producentům luxusního zboží, jež pro Čínu připravují speciálně upravené produkty.

Není žádným tajemstvím, že právě Čína patří k nejdůležitějším odbytištím luxusního zboží z Evropy a USA, přičemž její úloha se v tomto ohledu rok od roku prohlubuje. A na tento trend reagují také výrobci sportovních a supersportovních automobilů. Z poslední doby si tak vzpomeneme třeba na série Lamborghini Murcielago SV China Edition, Porsche 911 Turbo S China nebo Ferrari 458 Italia China.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi R8 China Edition vznikne jen v 80 kusech

Nyní do této společnosti vstupuje také Volkswagen Group s limitovanou sérií Audi R8 China Edition, jež bude omezena na pouhých 80 kusů. Vozy budou dodávány výhradně v barevných odstínech modrá Malibu a šedá Suzuka a na první pohled je poznáme také podle přítlačného křídla z uhlíkových kompozitů na zádi nebo devatenáctipalcových litých ráfků.

Audi R8: pět let působení na trhu za minutu a půl

Audi R8: pět let působení na trhu za minutu a půl

Na palubě najdeme čalounění v kombinaci černé kůže a Alcantary, volant potažený semišem nebo obklady na středové konzoli a dveřích vyvedené v barvě karoserie. Jak bylo řečeno výše, vozů vznikne pouhých 80 kusů, a pokud vám v tomto ohledu nesedí pořadové číslo na hlavici voliče převodovky, pak je to proto, že z číslování vypadnou všechna čísla obsahující čtyřku, prý s ohledem na kulturní zvyky čínských zákazníků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér vyniká čalouněním kombinací černé kůže a Alcantary

O pohon se stará dobře známý desetiválec s objemem 5,2 l, na který navazuje převodovka R Tronic přenášející točivý moment na kola obou náprav a umožňující vozu zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,9 s. Za zmínku stojí, že motor pro Audi R8 China Edition dosahuje výkonu 525 koní (386 kW) a točivého momentu 530 Nm, což jsou parametry odpovídající staršímu provedení před faceliftem z letošního autosalonu v Paříži...
 

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků