Audi R8 China Edition pro Říši středu

Značka Audi se připojila k těm producentům luxusního zboží, jež pro Čínu připravují speciálně upravené produkty.

Není žádným tajemstvím, že právě Čína patří k nejdůležitějším odbytištím luxusního zboží z Evropy a USA, přičemž její úloha se v tomto ohledu rok od roku prohlubuje. A na tento trend reagují také výrobci sportovních a supersportovních automobilů. Z poslední doby si tak vzpomeneme třeba na série Lamborghini Murcielago SV China Edition, Porsche 911 Turbo S China nebo Ferrari 458 Italia China.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi R8 China Edition vznikne jen v 80 kusech

Nyní do této společnosti vstupuje také Volkswagen Group s limitovanou sérií Audi R8 China Edition, jež bude omezena na pouhých 80 kusů. Vozy budou dodávány výhradně v barevných odstínech modrá Malibu a šedá Suzuka a na první pohled je poznáme také podle přítlačného křídla z uhlíkových kompozitů na zádi nebo devatenáctipalcových litých ráfků.

Video | Sportovní auta | Audi

Audi R8: pět let působení na trhu za minutu a půl

Na palubě najdeme čalounění v kombinaci černé kůže a Alcantary, volant potažený semišem nebo obklady na středové konzoli a dveřích vyvedené v barvě karoserie. Jak bylo řečeno výše, vozů vznikne pouhých 80 kusů, a pokud vám v tomto ohledu nesedí pořadové číslo na hlavici voliče převodovky, pak je to proto, že z číslování vypadnou všechna čísla obsahující čtyřku, prý s ohledem na kulturní zvyky čínských zákazníků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Interiér vyniká čalouněním kombinací černé kůže a Alcantary

O pohon se stará dobře známý desetiválec s objemem 5,2 l, na který navazuje převodovka R Tronic přenášející točivý moment na kola obou náprav a umožňující vozu zrychlit z 0 na 100 km/h za 3,9 s. Za zmínku stojí, že motor pro Audi R8 China Edition dosahuje výkonu 525 koní (386 kW) a točivého momentu 530 Nm, což jsou parametry odpovídající staršímu provedení před faceliftem z letošního autosalonu v Paříži...
 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků