Je pouze otázkou času než nemoc zvaná downsizing postihne i prodej supersportů na evropském trhu, tedy zemí EU. Nejde tady ani tak o samotné movité zájemce, ale o to, že ty případné eko daně budou silně postihovat právě výrobce takových silných supersportů a donutí je to přejít na nižší obsahy nebo hybridy.
To je otázkou času, než se tenhle nesmysl zvaný downsizing zastaví. Už se tady toho napsalo tuny, že auto s pidi motorem má spotřebu jako velkoobjem. Ať udělá lambo pro emise to , že deaktivuje třeba 8 válců, aby byli emise super zelený a hotovo. Stejně jako s emisema dieselů, kde se pomalu zjišťuje, že to tak zelený nebude. Dopadne to jako v F1 na kterou se už prostě nedá dívat.
jenže na to, aby v byrokratické Evropě začal vítězit rozum, je ještě málo zle a tedy příliš brzo.
A pro trhy s velkou dovozní přirážkou a registrační daní budou dělat R8 a Huracán z umělé hmoty a na podvozku Tata Nano?Jestli něco nechápu, tak přesně tohle.
Pokud si někdo kupuje takový auto, tak je předpoklad, že má dost peněz a pokud ne tak ať si ho nekupuje. Hele mám lambo, ale kvůli daním, na který nemám love sem si ho koupil jen ve 2,5 litru......
Uvažoval jsem přesně stejně. Takováhle auta si lidi kupujou, aby ukázali že na to mají a můžou si to dovolit. Něco jako sockaLambo podle mě nemůže fungovat. Ale je možný, že v Číně se uvažuje jinak. A jestli došli k závěru, že by se to v Číně prodávalo po desítkách, tak se jim asi nemůžeme divit, obchod je obchod.
Jednoduchá odpověď. Lambo nemá na to získat zákazníky, kteří tohle řešit nemusí, resp. nechce být značkou, která prodává jen jednotky kusů, ale chce prodávat víc. A není to taková značka, aby prodávali za zdaněné ceny.
"Lambo nemá na to získat zákazníky" to jsou zase moudra :-D:-D
Ono je to složitější, nejde o evropskou emissionstupiditu ale ochranu vnitřního trhu právě v Číně, kde je na všechny dovážené vozy už dnes uvalena daň, která cenu více než zdvojnásobuje. Paradoxně tam tedy Superb dosluhující generace, vyráběný v Číně, tedy nedodaněný, přijde v slušné výbavě na cca 550tis. Kč, zatímco Superb Combi, který se v CN nevyrábí a jde o dovoz z ČR na skoro 1,4milionu Kč.U R8 ani lamba nelze očekávat výrobu v Číně a další megazdanění by je vyhnalo k ještě kosmičtějším cenám, takže tam R5 trochu chápu.
A víš že já ani ne ? Lambo má v čr nevím třeba 100 lidí a může mít 10000lidí. V číně je to násobně víc. A u těchto aut jde o prestiž, takže bude v číně prostě o tu daň ta prestiž větší protože na to holt má. Navíc roční prodeje pár tisíc kusů celé lambo produkce se snad v pohodě prodají. V číně pokud vím je pár tisíc milionářů co na to mají a zbytek národa co nemá ani na jídlo, takže těchto pár přece nebude řešit nějakej chechták navíc. Taky provoz lamba a jemu podobných bude něco stát a určitě si člověk co dokáže vydělat tolik peněz kupuje auto s tím, že má i na servis. Řešit 40% daně je blbost. Buď mám na to vstoupit do klubu super aut, nebo si přece koupím něco levnějšího. Osobně toto nechápu.
To že někdo "na to má" neznamená, že je ochoten z auta zaplatit státu daň ve výši ceny tří stejných aut na trhu USA. A to ani v Číně. Bohatí si zpravidla hodnotu peněz uvědomují daleko silněji, než ti, co jimi neoplývají.
No a jak to teda má udělat, když to auto chce?
Asi tak. A až nasadí legendární TDI tak bude Lambo prodejní trhák.
2,5 litru je hodně. R 8 musí stači litr. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.