Audi R7: Panamera z Francie?

Těžko říci, zda se Audi po převzetí značky Porsche koncernem VW Group pustí do vývoje vlastní interpretace modelu Panamera, ale pokud by k tomu došlo, byl by projekt R7 designéra Gabriela Rhabiho kvalitním odrazovým můstkem.

Francouzský umělec vzal typické rysy současných vozů Audi a vtělil je do své studie čtyřdvéřového sportovního sedanu, v němž sledujeme jasné odkazy na faceliftovaný model TT. Nepříliš „férově“ však působí boky připomínající BMW nebo zadní světlomety odrážející styl vozů Aston Martin či Jaguar. Za zmínku však stojí, že Rhabi tuto studii stavěl i s přihlédnutím k snadné, vyhledově možné sériové výrobě.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Ale není to poprvé, co Rhabi přináší svůj racionální návrh pro značku s propojenými čtyřmi kruhy ve znaku. Možná vás však překvapí, že tento Francouz nemá s automobilovým designem pranic společného, neboť se živí produkcí grafických systémů a počítačovými hrami, svůj volný čas však věnuje čemukoli, co disponuje čtyřmi koly.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi R7 „koncept”

bazar

Audi A3 2
Rok výroby: 2010
Stav: 197 899 km
Cena: 175 000 Kč
Audi Allroad 3
Rok výroby: 2008
Stav: 174 660 km
Cena: 330 000 Kč
Audi A6 3
Rok výroby: 2006
Stav: 201 113 km
Cena: 180 000 Kč
Audi Q7 3
Rok výroby: 2006
Stav: 294 604 km
Cena: 270 000 Kč
Audi A6 2,7
Rok výroby: 2010
Stav: 113 946 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A5 2
Rok výroby: 2013
Stav: 114 111 km
Cena: 600 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků