Audi R4 nebude, definitivně

Během uplynulého roku jsme měli možnost mnohokrát slyšet o připravovaném malém sporťáku se čtyřmi kruhy na přídi. Množily se různé spekulace o tom, že nový model s názvem R4 bude představen nejpozději do roku 2010. Vycházet měl částečně z modelu TT, oproti němuž by byl jen o málo menší. 

Nyní ale automobilka z Ingolstadtu oznámila, že žádný model R4 nechystá a ani nikdy nechystala. A to i přesto, že v létě minulého roku automobilka avizovala, že v časovém horizontu čtyř až pěti let plánuje na trh uvést 22 nových modelů.
 
Ať už mezi nimi R4 původně mělo či nemělo figurovat, automobilka nyní výrobu modelu R4 rázně odmítla, což bychom mohli přičítat i zvyšujícímu se vlivu Porsche v koncernu Volkswagen. Na druhé straně, rozdílů mezi modelem TT a R4 by možná nebylo příliš a výroba modelu R4 by ani nemusela být pro automobilku výhodná. Porsche Cayman se tak dalšího vyzyvatele, který jej mohl ochudit o zájemce, zřejmě jen tak nedočká.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků