Audi R4 nebude, definitivně

Během uplynulého roku jsme měli možnost mnohokrát slyšet o připravovaném malém sporťáku se čtyřmi kruhy na přídi. Množily se různé spekulace o tom, že nový model s názvem R4 bude představen nejpozději do roku 2010. Vycházet měl částečně z modelu TT, oproti němuž by byl jen o málo menší. 

Nyní ale automobilka z Ingolstadtu oznámila, že žádný model R4 nechystá a ani nikdy nechystala. A to i přesto, že v létě minulého roku automobilka avizovala, že v časovém horizontu čtyř až pěti let plánuje na trh uvést 22 nových modelů.
 
Ať už mezi nimi R4 původně mělo či nemělo figurovat, automobilka nyní výrobu modelu R4 rázně odmítla, což bychom mohli přičítat i zvyšujícímu se vlivu Porsche v koncernu Volkswagen. Na druhé straně, rozdílů mezi modelem TT a R4 by možná nebylo příliš a výroba modelu R4 by ani nemusela být pro automobilku výhodná. Porsche Cayman se tak dalšího vyzyvatele, který jej mohl ochudit o zájemce, zřejmě jen tak nedočká.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

včera | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků