Audi R4 nebude, definitivně

Během uplynulého roku jsme měli možnost mnohokrát slyšet o připravovaném malém sporťáku se čtyřmi kruhy na přídi. Množily se různé spekulace o tom, že nový model s názvem R4 bude představen nejpozději do roku 2010. Vycházet měl částečně z modelu TT, oproti němuž by byl jen o málo menší. 

Nyní ale automobilka z Ingolstadtu oznámila, že žádný model R4 nechystá a ani nikdy nechystala. A to i přesto, že v létě minulého roku automobilka avizovala, že v časovém horizontu čtyř až pěti let plánuje na trh uvést 22 nových modelů.
 
Ať už mezi nimi R4 původně mělo či nemělo figurovat, automobilka nyní výrobu modelu R4 rázně odmítla, což bychom mohli přičítat i zvyšujícímu se vlivu Porsche v koncernu Volkswagen. Na druhé straně, rozdílů mezi modelem TT a R4 by možná nebylo příliš a výroba modelu R4 by ani nemusela být pro automobilku výhodná. Porsche Cayman se tak dalšího vyzyvatele, který jej mohl ochudit o zájemce, zřejmě jen tak nedočká.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D

Toyota sice v Evropě propaguje hybridy, stále však nabízí i nezničitelná auta, která ji v minulosti proslavila.

včera | Radek Pecák | 6 příspěvků
Minitest Subaru Forester 2.0i-L: Vylepšený kmet dostal dvě oči navíc

Subaru Forester 2.0iL (minitest)

Forester chce v letošním roce k poctivému podvozku nabídnout i porci aktivní bezpečnosti. Přesvědčí matador kategorie i ty "bezpečně smýšlející"?

16.  1.  2018 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC: Jsou vylepšení znát?

Mitsubishi ASX 1,6 MIVEC (minitest )

Mitsubishi ASX se v provedení modelového roku 2018 nezměnilo po technické stránce, zapracovalo ale na designu.

13.  1.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků