Audi R4: „dělnický supersport” již za dva roky

6 komentářů

Leo
27. dubna • 10:19

Těším se na "vstání z mrtvých" pětiválcových motorů. Atmosferickou 2.3 V5 125kW jsem míval rád...

richie
27. dubna • 15:31

A co teprv 2.2 R5 turbo v Audi/Porsche RS2 315hp nebo S2 230hp! Ty motory jsou dodnes snad nesmrtelnéB-] Mimochodem, v německu ještě dnes jezdí kolem deseti upravených S2/RS2 s výkony kolem 500hp. Bohužel cena stále kolem EUR 30.000,-.B-] Jinak ten motor vyhrál ve státech Pikes Peak a sérii IMSA, výkon do 1.000k(!) a také tuším 2x mistr světa!B-]

x12345678
27. dubna • 23:57

Naprostý souhlas. R5 2,2 turbo od audi byl nejúžasnější motor, s jakým jsem kdy jezdil.

Deli
27. dubna • 10:11

ve fabrice je třeba být na čas :-D

delph
27. dubna • 8:16

Když se bude jmenovat R4 dobře to tu nebylo ale RS? to se bude být s RS sedanem... a že by nechali plavat RS 4 sedan takto je jako by nechali být M3 u bmw

richie
27. dubna • 8:41

spíš tu bude (co jsem četl v tisku) určitě TT RS s tím R5 2.5twinturbo 350hp. A taky tu přibude TT 2.0TFSI 195kW/265k (motor z nové S3). Taky jsem koukal, že DSG (u Audi trapně S-tronic) umí už i 400Nm v novém konceptu kde je 2.0TDI CR twinturbo 150kW/204k a 400Nm. Konečně!B-] Teď ještě aby to pustili do budoucí A4 a PassatuB-]

Doporučujeme

Články odjinud