Audi Quattro míří do Frankfurtu. Ukáže se jako hybrid s výkonem 800 koní

Koncept novodobého Audi Quattro jsme si mohli prohlédnout na pařížském autosalonu v roce 2010. Tehdy vůz používal zážehový pětiválec o výkonu 408 koní, maximální točivý moment nabídl 480 Nm a stovka byla otázkou necelých čtyř sekund. Do Frankfurtu Audi opět přiveze Quattro, jenže tentokrát půjde o něco trochu jiného. Hovoří se o tom, že u Audi připravují odpověď na Porsche 918 Spyder, respektive BMW i8 a podle toho také prozatím neoficiální informace vypadají.

Koncept Audi Quattro: dárek k třicátinám

Koncept Audi Quattro: dárek k třicátinám

Na rozdíl od tři roky starého konceptu bude tento mířit do kategorie hybridních supersportů. Systém má kombinovat benzinový dvakrát přeplňovaný osmiválec naladěný na 650 koní, kterému bude pomáhat ještě navíc elektromotor. Jak vysoký nakonec bude výkon tohoto systému, v tom se informace rozcházejí. Hovoří se o čísle 700 – 800 koní, respektive o rovném 1000 Nm. Stovku by tento hybrid měl zvládnout v čase kolem tří sekund a maximální rychlost se očekává někde v okolí 330 km/h.

Porsche 918 Spyder: hybridní supersport se předvedl v Goodwoodu

Porsche 918 Spyder: hybridní supersport se předvedl v Goodwoodu

Audi Sport Quattro (pokud se tak nakonec bude jmenovat) má ale také svou ekologickou tvář. Pokud nebudete chtít sportovat, pak byste mohli v čistě elektrickém režimu zvládnout až 35 km. Další podrobnosti jsou otázkou několika dnů, nicméně už teď se mluví o možnosti výroby 250 – 500 kusů s pořizovací cenou od 250 000 euro.

Test Kia Stonic 1.0 T-GDI: Hřebíček trefený na hlavičku

Kia Stonic 1,0 T-GDI

Značka Kia letos zažívá velkou produktovou ofenzívu, což se nakonec projevilo i v počtu nominaci do ankety Světové auto roku. Zcela nový model Stonic má ambice stát se jedním z nejdůležitějších v její nabídce.

včera | Radek Pecák | 8 příspěvků
TEST Fiat 124 Spider - Miata po italsku je víc než jen víkendovka...

Fiat 124 Spider

Oproti Mazdě MX-5 je větší, těžší a chybí mu atmosférický motor. To zní jako cesta do pekel, ale jaká je "Fiata" doopravdy?

14.  11.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4: Potvrdila i u nás, že je dobře postavena?

Minitest Škoda Karoq 2.0 TDI 4x4

Škodu Karoq v provedení s turbodieselem 2,0 TDI, manuální převodovkou a pohonem všech kol získala redakce Autorevue.cz na test jako jeden z prvních tuzemských sdělovacích prostředků. Jak funguje na českých silnicích?

10.  11.  2017 | Radek Pecák | 83 příspěvků