Audi Q8 se ukazuje na první skice. Je už ale vlastně zbytečná

Už se nemůžete dočkat oficiálního představení Audi Q8? Německá automobilka ukázala první skicu a připravila i něco navíc.

Německá automobilka připravuje fanoušky na příchod modelu Q8. Zatím nám oficiálně předvedla alespoň skicu zadní části . Kromě toho je připravena také pětidílná série videí.

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Již dříve unikly špionážní fotky jenom lehce zahalené novinky. Díky nim tak máme vlastně kompletní představu o tvarech karoserie. Základem je platforma MLB Evo, kterou vůz sdílí s Lamborghini Urus, Bentley Bentayga či Audi Q7. Q8 přinese velkou přední mřížku s úzkými světlomety, které ji lemují. Vůz má být údajně v podstatě stejný jako loni představený Q8 concept, dostane však klasické kliky dveří či jiná vnější zpětná zrcátka.

Uvnitř můžeme očekávat špičkové technologie. Podle zákulisních informací vůz nepoužije stejný koncept přístrojové desky jako Q7, tedy s výsuvným displejem a množstvím tlačítek, ale přesedlá na displeje známé z nové generace modelů A8, A7 a A6.

Audi zřejmě opráší A4 Cabriolet. Nová platforma umožní tříválcový motor

Audi zřejmě opráší A4 Cabriolet. Nová platforma umožní tříválcový motor

Složení motorové palety zatím není úplně jasné. Mluví se mimo jiné o využití plug-in hybridního pohonu E-Tron. Ten by měl kombinovat přeplňovaný třílitrový šestiválec a elektromotor. Výsledkem má být výkon 330 kW a točivý moment 700 N.m. Baterie s kapacitou 17,9 kWh se postará o dojezd 60 kilometrů čistě na elektřinu. Později by mohla přijít také varianta RS, která by si z luxusního Urusu mohla vypůjčit čtyřlitrový osmiválec z Lamborghini Urus.

Audi také ukázalo upoutávku na video sérii o této novince. Celkem má mít  pět dilů. Ten první spatří světlo světa již 21. května. Poslední část bude mít premiéru 5. června, tedy těsně před oficiálním odhalením vozu. 

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

TEST BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

dnes | Miro Mihálik | 15 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků