Audi Q8 se ukazuje na první skice. Je už ale vlastně zbytečná

Už se nemůžete dočkat oficiálního představení Audi Q8? Německá automobilka ukázala první skicu a připravila i něco navíc.

Německá automobilka připravuje fanoušky na příchod modelu Q8. Zatím nám oficiálně předvedla alespoň skicu zadní části . Kromě toho je připravena také pětidílná série videí.

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Minitest Audi Q5 3.0 TDI quattro: Náskok díky šesti válcům?

Již dříve unikly špionážní fotky jenom lehce zahalené novinky. Díky nim tak máme vlastně kompletní představu o tvarech karoserie. Základem je platforma MLB Evo, kterou vůz sdílí s Lamborghini Urus, Bentley Bentayga či Audi Q7. Q8 přinese velkou přední mřížku s úzkými světlomety, které ji lemují. Vůz má být údajně v podstatě stejný jako loni představený Q8 concept, dostane však klasické kliky dveří či jiná vnější zpětná zrcátka.

Uvnitř můžeme očekávat špičkové technologie. Podle zákulisních informací vůz nepoužije stejný koncept přístrojové desky jako Q7, tedy s výsuvným displejem a množstvím tlačítek, ale přesedlá na displeje známé z nové generace modelů A8, A7 a A6.

Audi zřejmě opráší A4 Cabriolet. Nová platforma umožní tříválcový motor

Audi zřejmě opráší A4 Cabriolet. Nová platforma umožní tříválcový motor

Složení motorové palety zatím není úplně jasné. Mluví se mimo jiné o využití plug-in hybridního pohonu E-Tron. Ten by měl kombinovat přeplňovaný třílitrový šestiválec a elektromotor. Výsledkem má být výkon 330 kW a točivý moment 700 N.m. Baterie s kapacitou 17,9 kWh se postará o dojezd 60 kilometrů čistě na elektřinu. Později by mohla přijít také varianta RS, která by si z luxusního Urusu mohla vypůjčit čtyřlitrový osmiválec z Lamborghini Urus.

Audi také ukázalo upoutávku na video sérii o této novince. Celkem má mít  pět dilů. Ten první spatří světlo světa již 21. května. Poslední část bude mít premiéru 5. června, tedy těsně před oficiálním odhalením vozu. 

TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

včera | Petr Schnagl | 16 příspěvků
Za volantem elektrické Škody Citigoe iV: Odsouzena k úspěchu. Na doživotí?

Škoda Citigoe iV

Na prezentaci v Nizozemsku jsme vedle plug-in hybridní Škody Superb poprvé vyzkoušeli také první sériově vyráběný elektromobil s okřídleným šípem ve znaku. Odsouzen k úspěchu ale byl už dlouho před tím.

3.  12.  2019 | Jan Mička | 146 příspěvků
Levné Hyundaie i20 a i30 na ostří nože: Hodně muziky za méně než 300.000 Kč!

Hyundai i20 vs. Hyundai i30

Řekněme, že chcete nové auto a stanovíte si limit 300 tisíc korun. Český Hyundai má pro vás hned dvě lákavé nabídky.

1.  12.  2019 | Vladimír Kadera | 82 příspěvků